Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Allez lap, mijnen Suzuki Cappucino RM zal weer niet mogen meedoen zeker? :p

MegaMentor

Legacy Member
Goldrusher zei:

excellent.jpg




Pino87 zei:
Toch wel! :D

Edit : Grandioos te laat. 26 Minuten. Sterk begin van de dag!

Kan gebeuren :crazy:

the_dr@gon

Legacy Member
iemand die zijn savegame wil online zetten ?? de mijne is corrupt geworden en heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen :(

enZiiime

Legacy Member
the_dr@gon zei:
iemand die zijn savegame wil online zetten ?? de mijne is corrupt geworden en heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen :(

Werkt toch niet op uw ID. (denk ik :p)

the_dr@gon

Legacy Member
nuja, kan beter eens proberen lol, en als het dan niet gaat tja opnieuw beginnen zeker :'(

MegaMentor

Legacy Member
Enkel nog de race met de Skyline doen en alle seasonals zijn weer afgerond :)

mb0ng0

Legacy Member
Weet er iemand hoe lang dit season en het volgende seasons nog geldig blijft? dus de seasons 5 en 6? je kan het zien aan de eind datum vorige seasons. Ik kan het niet bekijken zit in het buitenland nu tot volgende week vrijdag. thx

svp46

Legacy Member
the_dr@gon zei:
niemand hier die rap zen savegame eens online wil zwieren ?

Ik zal straks een online zetten als ge wilt, ma vrees dat ge er niks mee bent;)
Het is aan je PSN verbonden dus vanaf dat je het op een ander acc. komt het erop en begin je vanaf 0.

Heb dit al 2 keer geprobeerd (op mijn US en JP acc).

Hebt ge nergens een backup genomen van u savegame?


ga beginnen al mijn auto's in mygranturismo te zetten, gaat lang duren vrees ik:sleep:


EDIT: @mb0ng0 : heb net gezien, is tot 3 februari 4:00;)

issith

Legacy Member
svp46 zei:
Het is aan je PSN verbonden dus vanaf dat je het op een ander acc. komt het erop en begin je vanaf 0.

Heb dit al 2 keer geprobeerd (op mijn US en JP acc).

Hebt ge nergens een backup genomen van u savegame?

Das eigenlijk wel een beetje stoem he. Stel nu da ge naar ne maat gaat en ge wilt daar uw garage tone, dan gaat da nie ...

Memory cards van vroeger ware toch zoveel gemakkelijker

ebuzola

Legacy Member
svp46 zei:
ga beginnen al mijn auto's in mygranturismo te zetten, gaat lang duren vrees ik:sleep:

Same, ga dat eens vannacht doen, een stuk of 350 a 400 cars, jammer dat je niet kan sorten, nu staan mn dubbele er ook ergens tussen, zal er mijn kop moete bijhoude om alles mooi online te zetten :D

Sort op model en het gaat al wat gemakkelijker :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan