Liquid Li0n
Legacy Member
mentor0 zei:De Belgische driekleur
![]()
knipt die rode kleur er maar af, dan wordt het nog zoveel beter.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mentor0 zei:De Belgische driekleur
![]()

Gemiddeld 1 ronde voorsprong!
pikeowned zei:Met die B-spec in Monaco gewoon geduld hebben tot uwe bob level 25 is ofzo en de overbrengingen van de versnellingsbak verkorten. Dan moet da normaal wel easy zijn.
Nu al voor de 3e keer de 1000mijl van Suzuka opgestart om aan level 32 te geraken, de ps draait zware overuren.![]()
zit nu aan level 38 b-spec..z. zei:nieuwe seasonal events zijn up
total credits 3.400.000
total xp 350.000
Delark zei:'t is zover. eerste bakje is door de lucht gevlogen. Sorry, maar die Formula Gran Turismo race bij Extreme Series? Komaan, 20 ronden ten eerste al, en vanaf je 1 foutje maakt hang je helemaal vanachter en kan je ze plots niet meer inhalen?
downforce max/max
diff 15/20/15
ride height -5/0
spring rate 16.4/17.5
damper ext 6/8
damper comp 5/7
anti roll 5/7
camber -2.5/-1.5
toe -0.25/-0.15
trans 249 (or 400km/h)
brakes 4/1
stony_v zei:Ze zouden beter es seasonals maken voor de b-spec te helpen levellen.
En bij de a-spec zouden ze gerust de restricties mogen terug brengen, nu ist easy money telkens he. Vond de uitdaging best wel leuk voordien.

stony_v zei:Ze zouden beter es seasonals maken voor de b-spec te helpen levellen.
En bij de a-spec zouden ze gerust de restricties mogen terug brengen, nu ist easy money telkens he. Vond de uitdaging best wel leuk voordien.

mb0ng0 zei:ja akkoord b-spec gaat veel te traag vooruit, maar van die seasenals, dat bepaald je toch volledig zelf? tune je auto niet en je zal aardig mogen racen denk ik![]()
