Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
mentor0 zei:
De Belgische driekleur :)

EigerNordwandShortTrack_12-1.jpg

knipt die rode kleur er maar af, dan wordt het nog zoveel beter.:)

GeoBem007

Legacy Member
Goeie setup.
En de 7 is een ramp om mee te rijden, naar't schijnt. Mijne B-spec heeft da 'gemakkelijk' gehaald ma kheb er wel op gelet dat de Chaparal 2J (dieje stofzuiger) achter mij vertrok.

Mijn Bobke heeft trouwens ook met vlag & wimpel de FormulaGT gehaald vandaag. Suzuka gestopt omda'k geen zin/tijd meer had om hem te coachen :) Gemiddeld 1 ronde voorsprong!
Nu nog een levelleke stijgen en dan kunnen we Dream Car doen..

pikeowned

Legacy Member
Met die B-spec in Monaco gewoon geduld hebben tot uwe bob level 25 is ofzo en de overbrengingen van de versnellingsbak verkorten. Dan moet da normaal wel easy zijn.

Nu al voor de 3e keer de 1000mijl van Suzuka opgestart om aan level 32 te geraken, de ps draait zware overuren. :(

mb0ng0

Legacy Member
pikeowned zei:
Met die B-spec in Monaco gewoon geduld hebben tot uwe bob level 25 is ofzo en de overbrengingen van de versnellingsbak verkorten. Dan moet da normaal wel easy zijn.

Nu al voor de 3e keer de 1000mijl van Suzuka opgestart om aan level 32 te geraken, de ps draait zware overuren. :(

idd...zwaar overuren :p zit nu aan level 38 b-spec.
ik heb die historic race herdaan aan lvl 28b-spec ofzo en toen lukte het net. eens je voor die stofzuiger zit dan win je wel, je moet gewoon maken dat hij niet teveel in het rood zit op de gevaarlijkste plaatsen, want hij durft wel eens te bokken tegen de muur in de korte chicane

greiver

Legacy Member
Als er nieuwe seasonal events zijn, is die online dealership dan ook aangepast?
Kwas aant sparen voor die FGT, maar ik kom nog geld te kort...
Hopelijk gooien ze die er niet af, of vervangen door nen andere is een lelijke kleur :-/

schredy

Legacy Member
Seasonal Events: Bonus Race No. 5
  1. Volkswagen Schwimmwagen @ Cape Ring Outside (800.000/30.000)
  2. Peugeot 207 GTi @ Côte d'Azur (150.000/40.000)
  3. TVR Tuscan Speed 6 @ Cape Ring South (200.000/70.000)
  4. Alfa Romeo 8C @ Rome Circuit (350.000/90.000)
  5. European Touring Car @ Nürburgring GP/D (2.000.000/120.000)
Allemaal zonder restricties, en 5 ronden lang, behalve de laatste (8 ronden).

Online Collector's Dealership
  1. Ford SVT F-150 Lighting '03
  2. Dodge RAM 1500 LARAMIE Hemi Quad Cab '04
  3. BMW M3 GTR Race Car '01
  4. Audi A4 Touring Car '04
  5. Vauxhall Astra Super Touring Car '00
  6. Opel Astra Touring Car (Opel Team Phoenix) '00
  7. Audi Abt Audi TT-R Touring Car '02
  8. Mercedez-Benz CLK Touring Car '00
  9. Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93
  10. Opel Calibra Touring Car '94
  11. Vauxhall Calibra Super Touring Car '94
  12. Gran Turismo Formula GT
Duidelijk in functie van de laatste seasonal...

greiver

Legacy Member
Sweet.
Vind ik ook zowat de knapste soort auto's in Gran Turismo.
Die mannen kosten wsl wel een pakske geld zeker? (kan deze week niet meer op PSN geraken)

Delark

Legacy Member
't is zover. eerste bakje is door de lucht gevlogen. Sorry, maar die Formula Gran Turismo race bij Extreme Series? Komaan, 20 ronden ten eerste al, en vanaf je 1 foutje maakt hang je helemaal vanachter en kan je ze plots niet meer inhalen?

ReBirTh

Legacy Member
Delark zei:
't is zover. eerste bakje is door de lucht gevlogen. Sorry, maar die Formula Gran Turismo race bij Extreme Series? Komaan, 20 ronden ten eerste al, en vanaf je 1 foutje maakt hang je helemaal vanachter en kan je ze plots niet meer inhalen?

Veel hangt daar af van je setup van de auto.
Kheb op een andere site eens volgende setup gevonden, die inderdaad wel goed werkt:

downforce max/max
diff 15/20/15
ride height -5/0
spring rate 16.4/17.5
damper ext 6/8
damper comp 5/7
anti roll 5/7
camber -2.5/-1.5
toe -0.25/-0.15
trans 249 (or 400km/h)
brakes 4/1

Teknohol1c

Legacy Member
Ze zouden beter es seasonals maken voor de b-spec te helpen levellen.
En bij de a-spec zouden ze gerust de restricties mogen terug brengen, nu ist easy money telkens he. Vond de uitdaging best wel leuk voordien.

mb0ng0

Legacy Member
stony_v zei:
Ze zouden beter es seasonals maken voor de b-spec te helpen levellen.
En bij de a-spec zouden ze gerust de restricties mogen terug brengen, nu ist easy money telkens he. Vond de uitdaging best wel leuk voordien.

ja akkoord b-spec gaat veel te traag vooruit, maar van die seasenals, dat bepaald je toch volledig zelf? tune je auto niet en je zal aardig mogen racen denk ik ;)

sir oinksalot

Legacy Member
stony_v zei:
Ze zouden beter es seasonals maken voor de b-spec te helpen levellen.
En bij de a-spec zouden ze gerust de restricties mogen terug brengen, nu ist easy money telkens he. Vond de uitdaging best wel leuk voordien.

het enige nadeel met restricties was dat er altijd wel ene paljas overpowerd was en ik altijd tweedes eindigde :p

Goldrusher

Legacy Member
Moet je helaas kopen. Tenzij je chance had met van die "random auto" tickets.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Kmoet veel kopen precies voor dees seasonals. Wel leuk dat er veel touring car autos zijn. Ga ik er mij is wa van aanschaffe! :)

Teknohol1c

Legacy Member
mb0ng0 zei:
ja akkoord b-spec gaat veel te traag vooruit, maar van die seasenals, dat bepaald je toch volledig zelf? tune je auto niet en je zal aardig mogen racen denk ik ;)

Gohja, da's ook wel waar.. :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan