Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Katycook zei:GT5 gecrashed.. save game corrupt..ad:
mentor0 zei:Daarom maak je op tijd back-ups...
En ik kan echt amper driften, alleen met 4WD lukt het. Met die rears spint hij gewoon elke keer, geen uitzonderingen.
Er zijn al nieuwe seasonals? Van gisteren al. Bonus 4 toch?
mentor0 zei:Daarom maak je op tijd back-ups...
En ik kan echt amper driften, alleen met 4WD lukt het. Met die rears spint hij gewoon elke keer, geen uitzonderingen.
Er zijn al nieuwe seasonals? Van gisteren al. Bonus 4 toch?
mentor0 zei:Jammer dat seasonals zo lang duren voor te refreshen![]()
Ofwel spint hij meteen volledig door in de richting van de bocht ofwel krijgt hij op miraculeuze wijze weer grip en vliegt hij door het tegensturen opeens de andere kant uit de graskant in.Psy zei:is er hier wat volk die speelt met de gewone controller? (ds3)
zit al tijdje met goesting om het in huis te hale maar als het de moeite niet is zonder steering weel gaak het late passeren.

Ikkie zei:Het spel is zeker de moeite om met de gewone controller te spelen
Er zit erg veel content in en je zult er vele uren aan spenderen![]()
