Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Katycook

Legacy Member
Ik veronderstel dat je geen Formula Gran Turismo auto kan winnen voor het bijhorende extreme event?

GeoBem007

Legacy Member
Nope. Die moet je idd kopen :)

Gelukkig moet je nu niet gaan zot doen om te used car dealer te refreshen en staat er altijd wel eentje bij de online occasions..

issith

Legacy Member
of je vraagt vriendelijk aan iemand van de car gifting om je eentje te schenken.

steff-victor

Legacy Member
syndrom zei:
Fuck yes, gold halen op license test B-5 geeft zo'n zalig gevoel.
Idd, B-5 is echt moeilijk, zelf ook +- 1,5 uur aan bezig geweest.
En wacht maar als ge aan IC-10 bezig zijt, ge zult nog vloeken :p

Weet iemand hoe je aan de truck komt die je nodig hebt voor de a-spec amateur race?

100%

Legacy Member
Mattehh zei:
Komt deze functie misschien nog? Dacht ergens gelezen te hebben dat volgens PD de PS3 het niet aankan?

dat ze het maar laten, anders loopt de boel weer altij vast als ge online zit.

svp46

Legacy Member
steff-victor zei:
Idd, B-5 is echt moeilijk, zelf ook +- 1,5 uur aan bezig geweest.
En wacht maar als ge aan IC-10 bezig zijt, ge zult nog vloeken :p

Weet iemand hoe je aan de truck komt die je nodig hebt voor de a-spec amateur race?

Dodge RAM 1500 LARAMIE Hemi Quad Cab '04: Get all Bronze medals in License iA.

Read more: Gran Turismo 5 (GT5) 2010 Cheats, Codes, Cheat Codes, Easy Money, Unlockables, Walkthroughs for PlayStation 3 (PS3)
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

Hier heb ik hem gewonnen, heb hem ook in de Ocasiedealer zien staan maar daar kan je natuurlijk nog lang wachten.
Ik heb hem voor de zekerheid nog eens gekocht ook.:p

junkyjump

Legacy Member
Hmmm...help?

Wou B-spec nemen,maar komt op het B-spec menu, maar kan geen races kiezen, blijft staan op de draaiend klokje..muziek speelt wel
Kan dat kwaad als ik het spel beëindig? Ik vraag het maar voor de zekerheid, want had het eens voor dat tijdens het saven van m'n GTx op de PlayStation deze was uitgevallen met als gevolg dat ik volledig opnieuw moest beginnen...

Liquid Li0n

Legacy Member
heb vandaag op het salon GT5 in 3D gespeeld, had niet verwacht dat het zo duidelijk zichtbaar ging zijn, dat het dus een echte duidelijke meerwaarde gaf, die extra dimensie, mss de volgende TV toch maar in 3D.

btw, die X2010 stond er ook, wel knap om deze in 1:1 te zien.
bij de specs stond er wel dat deze 450 ging terwijl ik er in GT5 al 493 of 495 mee heb gereden op Super Special 7

Tah_b00nz0r

Legacy Member
dan toch wel als je serieus aant draften was? ik krijg er maar rond de 460 uit als ik ni in een slipstream hang :)

Airjinx

Legacy Member
Pfff ik wou die F1 kopen maar nu lees ik dat je die auto nergens kan gebruiken ... ja in arcade :doh:

Iemand nog een idee wat ik met 10 miljoen kan doen?

seurinck

Legacy Member
hoe dom is da nie, dus ge kunt die nergens in gt mode gebruiken ?
en over welke F1 praten we dan die 207 of de '10 ?
of kunne ze beiden nie gebruikt worden in gt mode

mb0ng0

Legacy Member
Airjinx zei:
Pfff ik wou die F1 kopen maar nu lees ik dat je die auto nergens kan gebruiken ... ja in arcade :doh:

Iemand nog een idee wat ik met 10 miljoen kan doen?

alsk u was, en ge speelt veel online zou ik een paar race cars kopen voor online mode (+-1.000.000) per auto. dus van die gestripte dat je niet veel meer kunt tunen.

Lloyd

Legacy Member
Airjinx zei:
Pfff ik wou die F1 kopen maar nu lees ik dat je die auto nergens kan gebruiken ... ja in arcade :doh:

Iemand nog een idee wat ik met 10 miljoen kan doen?

De Formule Gran Turismo kopen in online ocasie dealers

Polle32

Legacy Member
Pff daarnet de eerste endurance afgewerkt in B-spec, voor de tweede maal want de eerste keer pas 2e. En nu ben ik nog altijd maar halfweg level 25 zodat ik de volgende endurance nog niet kan doen... Kutboel.

Bosvos

Legacy Member
Polle32 zei:
Pff daarnet de eerste endurance afgewerkt in B-spec, voor de tweede maal want de eerste keer pas 2e. En nu ben ik nog altijd maar halfweg level 25 zodat ik de volgende endurance nog niet kan doen... Kutboel.

Ik heb gisteren zelfs al een race of 3 opnieuw moeten doen om op level 11 te geraken, terwijl ik alle voorgaande races heb gewonnen :(

ReBirTh

Legacy Member
de gap tussen lvl 28 en lvl 30 (want op lvl 29 is er geen nieuwe race te unlocken) is net iets te groot in B-specs. In A is dat niet erg, omdat je daar de seasons hebt, en zelf kan rijden, maar voor B is het maar saai om ze altijd dezelfde rondjes opnieuw te laten rijden.

GeoBem007

Legacy Member
Grrrr..
Ik geraak maar nergens deftig in B-Spec Nascar.

Alleja, eerste race me gemak (mits juiste settings) maar 2e geraakt'm maar ni voorop. Kwas goed op weg en dan per ongeluk gezegd da'm in de pits moest, net aan het rechte stuk dus hij zat erin :(
Dan maar opnieuw maar ik mag'm nog zo veel 'decrease pace' zeggen, toch vollenbak spinnen als'm uit de bochten komt..

friggelke

Legacy Member
Ik kom zot met grinden voor b-spec..... sinds die endurance race zijde gewoon verplicht om verschillende malen zelfde event te doen. SAAAAAAIIII :sleep:
Nu al 3de keer indy 500
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan