Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral e sneller menu waarschijnlijkFreakyJP zei:Voor de lol GT2 nog eens ingestoken, eens zien wat da geeft
*update*
Aaah, man, wat een gevoel van nostalgie. En wat direct opviel: veel beter menu en véél maar events!, tracks die er nu niet meer zijn, ...

Katycook zei:wat zijn goede auto's voor het Like the wind event?![]()
) wint makkelijk.syndrom zei:is da normaal dat die install precies blijft hangen op approx. 12 mins left?
Katycook zei:wat zijn goede auto's voor het Like the wind event?![]()

Mattehh zei:Iedereen klaagt erover dat die install zeer traag ging. Bij mij ging die thans heel vlot. Maar heb nog al gelezen dat het "lijkt" alsof hij blijft vasthangen.. Even geduld en je kan spelen!![]()
.Fred1880 zei:Gwn iets anders doen terwijl het installeerd.

Liquid Li0n zei:heb hem nu ook
maar had dan vanaf menne usb men savegame trg gezet en ik kijk in mijn garage en sommige van die miniatuurfoto's waren weg of fotoke klopte ni met het merk en type, heb nu alles manueel van miniatuur vernieuwd en gesaved, en tis nu trg in orde...was wel vreemd, was precies bijna corrupt...
mb0ng0 zei:die mazda concept dat ge wint in b-spec kunt ge makkelijk winnen.
anders monolta dat ge gewonnen hebt (wanneer weet ik niet meer of won ge die met like the wind?) wint makkelijk.
Jakke007 zei:hoe heb je dat gedaan? ik heb net hetzelfde probleem omdat ik mijn PS3 moest herstellen omdat GT5 niet meer opstartte.
boeffel zei:aargh, ben ik den enige die weigert concept cars te gebruiken?

Tah_b00nz0r zei:Oeh yea F1 2007 is binne![]()

Tah_b00nz0r zei:Oeh yea F1 2007 is binne![]()