Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
Iemand een idee hoe het zit met die 0,2 ronden daar? Telt de eerste ronde dan ook mee want anders moet je al serieus gaan afremmen. En dan nog, als het een rollende start is moet je ook al opletten :D.

humpus

Legacy Member
FreakyJP zei:
Voor de lol GT2 nog eens ingestoken, eens zien wat da geeft :p

*update*

Aaah, man, wat een gevoel van nostalgie. En wat direct opviel: veel beter menu en véél maar events!, tracks die er nu niet meer zijn, ...
Vooral e sneller menu waarschijnlijk :D

mb0ng0

Legacy Member
Katycook zei:
wat zijn goede auto's voor het Like the wind event? :x

die mazda concept dat ge wint in b-spec kunt ge makkelijk winnen.
anders monolta dat ge gewonnen hebt (wanneer weet ik niet meer of won ge die met like the wind?:p) wint makkelijk.

syndrom

Legacy Member
is da normaal dat die install precies blijft hangen op approx. 12 mins left?

Mattehh

Legacy Member
syndrom zei:
is da normaal dat die install precies blijft hangen op approx. 12 mins left?

Iedereen klaagt erover dat die install zeer traag ging. Bij mij ging die thans heel vlot. Maar heb nog al gelezen dat het "lijkt" alsof hij blijft vasthangen.. Even geduld en je kan spelen! :niceone:

GeoBem007

Legacy Member
Katycook zei:
wat zijn goede auto's voor het Like the wind event? :x

In B-Spec Amateur bij de NR-A Roadster Cup de Furai winnen.
Hiermee is het mogelijk Like The Wind te winnen, mits correcte setup.

De Minolta die je dan wint, is een heerlijke kar. Win je gemakkelijk de meeste "zware" events, met snelle race cars.

svp46: Kzal vanavond eens kijken. Zoniet laat ik u wel iets weten. Bedankt alvast! ;)

Fraze

Legacy Member
Mattehh zei:
Iedereen klaagt erover dat die install zeer traag ging. Bij mij ging die thans heel vlot. Maar heb nog al gelezen dat het "lijkt" alsof hij blijft vasthangen.. Even geduld en je kan spelen! :niceone:

Gwn iets anders doen terwijl het installeerd :).

Jakke007

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
heb hem nu ook :-)

maar had dan vanaf menne usb men savegame trg gezet en ik kijk in mijn garage en sommige van die miniatuurfoto's waren weg of fotoke klopte ni met het merk en type, heb nu alles manueel van miniatuur vernieuwd en gesaved, en tis nu trg in orde...was wel vreemd, was precies bijna corrupt...

hoe heb je dat gedaan? ik heb net hetzelfde probleem omdat ik mijn PS3 moest herstellen omdat GT5 niet meer opstartte.

boeffel

Legacy Member
mb0ng0 zei:
die mazda concept dat ge wint in b-spec kunt ge makkelijk winnen.
anders monolta dat ge gewonnen hebt (wanneer weet ik niet meer of won ge die met like the wind?:p) wint makkelijk.

aargh, ben ik den enige die weigert concept cars te gebruiken?

Jakke007

Legacy Member
Jakke007 zei:
hoe heb je dat gedaan? ik heb net hetzelfde probleem omdat ik mijn PS3 moest herstellen omdat GT5 niet meer opstartte.

nm, heb het gevonden, m'n garage ziet er terug veel beter uit :niceone:

mb0ng0

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Oeh yea F1 2007 is binne :D

Heb hem ook al tijdje, vind het wel belachelijk dat je er geen a-spec en b-spec races mee kan doen terwijl hij stuk minder zwaar is dan de formula gt...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja idd je kan er zelfs ni online mee doen, we wouden is testen tege ne F GT maar da lukt dus ni. stom :(

edit: eindelijk level 30 :nice: nu kan ik zelf voor men X2010 gaan se!

Katycook

Legacy Member
Is er een auto die ik in A spec kan winnen of eentje die ik kan kopen waarmee ik gold kan halen in de 2de race van het Like the wind event?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan