Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

trizzle-83

Legacy Member
schredy zei:
Tggg, domme B-spec tegenstanders :doh::
eens die over de helft zijn van een 24h race, gaan die iedere ronde de pits in omdat de physical strength van al hun coureurs te laag is geworden (en ze geen tijd hebben om te rusten/recuperen, waardoor een coureur die net achter het stuur zit direct terug binnen komt, waardoor ze geen tijd hebben om te rusten/recuperen, waardoor...:sop:).

als uw banden of uw fuel op zijn dan zal uw driver automatisch een pitstop maken...

Den_John

Legacy Member
Seasonal Events #4: weer geen restricties.

Deep forest raceway - Mitsubishi i-MiEV Cr.300,000 exp 30000
Grand Valley - Volvo C30 Cr. 450,000 exp 50000
Daytona Road - Dodge Challenger SRT8 Cr. 500,000 exp 60000
Nurburgring - Volkswagen Golf Cr. 750,000 exp 90000
High speed ring - Super GT GT500 class cars Cr. 1,500,000 exp 120000

Scifo

Legacy Member
Nice, ik heb 300k XP nodig om van level 29 naar level 30 te gaan en je kan 350k XP winnen met deze events. :cool:

* Ik heb nog maar 2 endurance races gereden en ben niet van plan die ander te rijden

Pino87

Legacy Member
Jammer. Die restricties mogen terugkomen. Dat was juist het fijnste?
Tja doen ga ik ze toch doen. Lekker veel XP.

Ben nu Level 28 en nog niet moeten grinden.
Enkel nog de FGT, Vettel Special en alle endurance races en dan ben ik er!
Geen sprake van dat ik een Endurance 2x doe!

mb0ng0

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
24h le mans is toch level 35 zowel in A als in B Spec?

Hoe kan jij dan al die 24h race doen als je nog maar lvl 26 zijn? Mss bedoel je lvl 36?

Op welke auto's kan je raceaanpassingen doen? Stond hier es vermeld maar begin maar es te zoeken. :s
Ik bedoelde lvl 36, heb le mans uitgereden met redbull racer, 160 laps voorsprong:p toyota gt one racer gewonnen, enkel 280000 geld en in de 2.000.000 xp kzal die 24 hour wel ng stuk of 10 keer mogen doen tegen lvl 40...man man man ...

Liquid Li0n

Legacy Member
die 24u race zou mij nooit ni lukke, ik zit geen hele dag te game en zo op pauze zetten vind ik niet gezond klinken voor de PS3

Den_John zei:
Seasonal Events #4: weer geen restricties.

Deep forest raceway - Mitsubishi i-MiEV Cr.300,000 exp 30000
Grand Valley - Volvo C30 Cr. 450,000 exp 50000
Daytona Road - Dodge Challenger SRT8 Cr. 500,000 exp 60000
Nurburgring - Volkswagen Golf Cr. 750,000 exp 90000
High speed ring - Super GT GT500 class cars Cr. 1,500,000 exp 120000

nu moet ik deze auto's weer kopen en tunen...zo geraak ik wss nooit aan die 10milj voor die trophy :s
Met die VW Golf, is dat de Nordschleife of de GT? En is de Golf V GTi zeker?

broez

Legacy Member
Den_John zei:
Seasonal Events #4: weer geen restricties.

Deep forest raceway - Mitsubishi i-MiEV Cr.300,000 exp 30000
Grand Valley - Volvo C30 Cr. 450,000 exp 50000
Daytona Road - Dodge Challenger SRT8 Cr. 500,000 exp 60000
Nurburgring - Volkswagen Golf Cr. 750,000 exp 90000
High speed ring - Super GT GT500 class cars Cr. 1,500,000 exp 120000

Weet er iemand of ge zo ne super GT ergens kunt winnen ? Kwestie van zoveel mogelijk geld te winnen :applause:

ReBirTh

Legacy Member
Om maar op mijn eigen vraag te antwoorden; dit zouden de nieuwe auto's in de Online UCD zijn:

SSR '03
Countach LP400 '74
Woodone Tom's Supra '03
Denso Sard Supra GT '00
Arta NSX '00
Takata Dome NSX '03
Calsonic Skyline '00
Xanavi Nismo GT-R '03
Motul Pitwork Z '04
Nomad Diablo GT-1 '00
Furai Concept '08
Formula GT

mb0ng0

Legacy Member
broez zei:
Weet er iemand of ge zo ne super GT ergens kunt winnen ? Kwestie van zoveel mogelijk geld te winnen :applause:

in b-spec ergens wint ge zo een toyota supra race car

100%

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
nu moet ik deze auto's weer kopen en tunen...zo geraak ik wss nooit aan die 10milj voor die trophy :s
Met die VW Golf, is dat de Nordschleife of de GT? En is de Golf V GTi zeker?

normaal haal je meer winst uit de races dan da kostprijs van de auto is(+racebanden, meer hebt ge nie nodig).

Goldrusher

Legacy Member
Same here. 'k Zag hem offline al eens, maar toen geen geld. Nu geld genoeg.

RaZoR be

Legacy Member
kben nu onder de blok men Bspec rijder eens zen werk aan het laten doen.
Maar wat is het nut van een 2de - 6de rijder?
ik heb net een 2de tijder aangemaakt en die kan nog geen full race uitrijden en em zit al aan strength 0...

inzane

Legacy Member
@razor.
laat het nu zo, later op bspec op de extreme events heb je der 2 nodig. laat die met uw 1e meerijden. zn exp gaat wel snel genoeg omhoog

Ikkie

Legacy Member
Een kleine troost voor de Gran Turismo fans die door examens niet naar het autosalon kunnen:

De Red Bull X2010 in de GT stand op het autosalon! ^^
5083d52879602b065b424768fe613b9d.jpg


:drool:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik heb men nieuwe coureur een race late rijde toen dak al level 16 ofzo zat. die zen balkje was ook leeg na twee rondjes ma as je die in en overclassed auto zet voor die races dan wint hem nog en ga je drekt 4 levels omhoog :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan