Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rscaboy zei:Wie was dat weer die de X2010 gifte? Ik vind dat lijstje niet onmiddellijk terug.

Speelt gij me al u games frisbee omdat ge ze niet kunt?Vlanoman zei:Ik heb vandaag lekker frisbee gespeeld met de disc van GT5...
Wie hem wil hebben, hij ligt te midden op de markt in Ronse.
Nog nooit heeft een spel mij zo ten einde kunnen krijgen! Nu herinner ik mij waarom ik GT4 door de deur gegooid heb. Die lotus elise challenge op het top gear track goud halen is gewoonweg veel te moeilijk! Pure bullsh*t!
Dat maakt als een andere elise in mijn gat knalt IK gedeskwalificeerd ben. Heb het wel 3 keer gehad! Gewoonweg pure bullsh*t. En hoe komt het dat die Elises zoveel sneller kunnen optrekken dan mij?
Waar ze die slogan "the real driving simulator" aan verdiend hebben weet ik niet... Een nonkel van mij stond mee te kijken en hij rijdt zelf met een Elise! En ik quote hem:
Vlanoman zei:Ik heb vandaag lekker frisbee gespeeld met de disc van GT5...
Wie hem wil hebben, hij ligt te midden op de markt in Ronse.
Nog nooit heeft een spel mij zo ten einde kunnen krijgen! Nu herinner ik mij waarom ik GT4 door de deur gegooid heb. Die lotus elise challenge op het top gear track goud halen is gewoonweg veel te moeilijk! Pure bullsh*t!
Dat maakt als een andere elise in mijn gat knalt IK gedeskwalificeerd ben. Heb het wel 3 keer gehad! Gewoonweg pure bullsh*t. En hoe komt het dat die Elises zoveel sneller kunnen optrekken dan mij?
Waar ze die slogan "the real driving simulator" aan verdiend hebben weet ik niet... Een nonkel van mij stond mee te kijken en hij rijdt zelf met een Elise! En ik quote hem:
Vlanoman zei:Ik heb vandaag lekker frisbee gespeeld met de disc van GT5...
Wie hem wil hebben, hij ligt te midden op de markt in Ronse.
Nog nooit heeft een spel mij zo ten einde kunnen krijgen! Nu herinner ik mij waarom ik GT4 door de deur gegooid heb. Die lotus elise challenge op het top gear track goud halen is gewoonweg veel te moeilijk! Pure bullsh*t!
Dat maakt als een andere elise in mijn gat knalt IK gedeskwalificeerd ben. Heb het wel 3 keer gehad! Gewoonweg pure bullsh*t. En hoe komt het dat die Elises zoveel sneller kunnen optrekken dan mij?
Waar ze die slogan "the real driving simulator" aan verdiend hebben weet ik niet... Een nonkel van mij stond mee te kijken en hij rijdt zelf met een Elise! En ik quote hem:

Daar ging mijn overwinning,was zelfs laatste geëindigd.
ad:Op Daytona kon ik makkelijk voor blijven tot in de 5 ronden,ene andere me aantikte en schoof weg,paar koprollen...en was terug 12e.Toen dacht fuck hé,alles voor niets...rij de race nog uit(wordt nog 11e).Zie het klassement en stond nog eerste met 20pt voorsprong.
koolcast zei:Dus Vandaag eindelijk Nascar Series gewonnen.:applause:
edit* En vandaag eindelijk lv 24 behaald.

issith zei:hehe ik was lvl 22 en dan heb ik die seasonals gedaan en ineens was k lvl 24![]()

cobrakai zei:ben lvl 10 nu. Kan eindelijk in die derde race series binnen, heb ik voor geen enkele van die races een auto voor...
hehe.
Momenteel is hij de 24hour van le mans aan het doen
nog goede tegenstanders, de formule 1 zou er ook wel moeten van winnen, maar aangezien ik nooit mij bezig hou met b-spec laat ik hem gewoon racen. nda 3-4 laps waren ze al gedubbeld
(audi r8 race car, etc...)Downforce op maximum zetten, bij de instellingen / tuning van de auto.Android zei:Heeft iemand nog wat tips en tricks voor die seasonal event op Nurburgring met Nascar? Ik geraak zelfs niet op de achterkant van de laatste. Gebruiken jullie traction control bij die event? ABS? Heb de setup van hier ergens al eens geprobeerd, maar van zodra je op het gras komt...hehe.
mb0ng0 zei:Redbull X2010 is binneMomenteel is hij de 24hour van le mans aan het doen
nog goede tegenstanders, de formule 1 zou er ook wel moeten van winnen, maar aangezien ik nooit mij bezig hou met b-spec laat ik hem gewoon racen. nda 3-4 laps waren ze al gedubbeld
(audi r8 race car, etc...)
Op naar level 40 in b-spec.
A-spec heb ik ook alles goud en zit nu aan level 28. Heb 1 endurance al gedaan maar heb voorlopig geen tijd, en wil er geen tijd voor maken om al die andere a-spec endurance races uit te rijden......
Goldrusher zei:Downforce op maximum zetten, bij de instellingen / tuning van de auto.
rscaboy zei:Even lenen?
![]()

