Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijnnie

Legacy Member
iemand een nascar te leen?? voor de bonus race 2... voeg me toe, "stijnnie"
thx !!

Gusken

Legacy Member
Vlanoman zei:
Ik heb vandaag lekker frisbee gespeeld met de disc van GT5...
Wie hem wil hebben, hij ligt te midden op de markt in Ronse.

Nog nooit heeft een spel mij zo ten einde kunnen krijgen! Nu herinner ik mij waarom ik GT4 door de deur gegooid heb. Die lotus elise challenge op het top gear track goud halen is gewoonweg veel te moeilijk! Pure bullsh*t!

Dat maakt als een andere elise in mijn gat knalt IK gedeskwalificeerd ben. Heb het wel 3 keer gehad! Gewoonweg pure bullsh*t. En hoe komt het dat die Elises zoveel sneller kunnen optrekken dan mij?

Waar ze die slogan "the real driving simulator" aan verdiend hebben weet ik niet... Een nonkel van mij stond mee te kijken en hij rijdt zelf met een Elise! En ik quote hem:
Speelt gij me al u games frisbee omdat ge ze niet kunt?
n/o maar u game wegsmijten voor 1 challange dat niet lukt vind ik best lachen.. Er zijn toch nog andere dingen te doen buiten die 1 race met die kutlotus op comfortbanden? :/

issith

Legacy Member
ge moogt die altijd naar mij frisbeeën. Dan verkoop ik die wel terug aan de GM :)

Mikeness87

Legacy Member
Vlanoman zei:
Ik heb vandaag lekker frisbee gespeeld met de disc van GT5...
Wie hem wil hebben, hij ligt te midden op de markt in Ronse.

Nog nooit heeft een spel mij zo ten einde kunnen krijgen! Nu herinner ik mij waarom ik GT4 door de deur gegooid heb. Die lotus elise challenge op het top gear track goud halen is gewoonweg veel te moeilijk! Pure bullsh*t!

Dat maakt als een andere elise in mijn gat knalt IK gedeskwalificeerd ben. Heb het wel 3 keer gehad! Gewoonweg pure bullsh*t. En hoe komt het dat die Elises zoveel sneller kunnen optrekken dan mij?

Waar ze die slogan "the real driving simulator" aan verdiend hebben weet ik niet... Een nonkel van mij stond mee te kijken en hij rijdt zelf met een Elise! En ik quote hem:

Aaai da ga wel erg ver haha! Ik ben wel een paar x in staat geweest om de controller door mijne tv te gooie maar da is best moeilijk uitlegge aan de vrouw haha.
Maar echt zo erg kan het ni zijn eh, een btje uitdaging is ook ni erg!! :niceone:

svp46

Legacy Member
Vlanoman zei:
Ik heb vandaag lekker frisbee gespeeld met de disc van GT5...
Wie hem wil hebben, hij ligt te midden op de markt in Ronse.

Nog nooit heeft een spel mij zo ten einde kunnen krijgen! Nu herinner ik mij waarom ik GT4 door de deur gegooid heb. Die lotus elise challenge op het top gear track goud halen is gewoonweg veel te moeilijk! Pure bullsh*t!

Dat maakt als een andere elise in mijn gat knalt IK gedeskwalificeerd ben. Heb het wel 3 keer gehad! Gewoonweg pure bullsh*t. En hoe komt het dat die Elises zoveel sneller kunnen optrekken dan mij?

Waar ze die slogan "the real driving simulator" aan verdiend hebben weet ik niet... Een nonkel van mij stond mee te kijken en hij rijdt zelf met een Elise! En ik quote hem:

De specials zijn idd moeilijk, maar dan kan je gaan afstellen en elke keer net iets anders en beter rijden en zo hopelijk toch eens kunnen winnen.
Als je in real life wil gaan racen ga je toch ook niet van de eerste Race winnen.
En in de eerste rally toch ook niet winnen van sebastien loeb.

En de races zelf vind ik ook veel leuker.

Welk vind ge dan ng zo slecht?:p

MegaMentor

Legacy Member
@Vlanoman

Als ge uw disc eerst opwarmd en dan blaast kunt ge der bellen mee blazen :) Ook sjiek. Niet dat'k het al geprobeerd heb ofzo :unsure:

koolcast

Legacy Member
Vandaag de Nascar Series gereden.

De spannendste,meest slopende Serie die ik tot nu toe gereden heb.
Op Indy - Superspeedway geen probleem,1ste geëindigd.Same bij Grand Valley & High Speed Ring.Op Laguna Seca ging alles vlotjes,was eerste,plots in het einde van de eerste voorlaatste ronde komt ene ander terug,ik wordt door hem wat "gepusht" en de laatste bocht schuif ik weg.:angry:Daar ging mijn overwinning,was zelfs laatste geëindigd.:sad:Op Daytona kon ik makkelijk voor blijven tot in de 5 ronden,ene andere me aantikte en schoof weg,paar koprollen...en was terug 12e.Toen dacht fuck hé,alles voor niets...rij de race nog uit(wordt nog 11e).Zie het klassement en stond nog eerste met 20pt voorsprong.:D

Dus Vandaag eindelijk Nascar Series gewonnen.:applause:

edit* En vandaag eindelijk lv 24 behaald.

issith

Legacy Member
koolcast zei:
Dus Vandaag eindelijk Nascar Series gewonnen.:applause:

edit* En vandaag eindelijk lv 24 behaald.

hehe ik was lvl 22 en dan heb ik die seasonals gedaan en ineens was k lvl 24 :p

cobrakai

Legacy Member
ben lvl 10 nu. Kan eindelijk in die derde race series binnen, heb ik voor geen enkele van die races een auto voor...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Nog een paar aankoopjes gedaan gisteren :)

Lexus LFA
Mclaren MP4-12C
Renault Clio V6
ARTA Garaiya '08

koolcast

Legacy Member
issith zei:
hehe ik was lvl 22 en dan heb ik die seasonals gedaan en ineens was k lvl 24 :p

Ik was toen van lvl 18 naar 22 gegaan.:cool:

cobrakai zei:
ben lvl 10 nu. Kan eindelijk in die derde race series binnen, heb ik voor geen enkele van die races een auto voor...

Veel van die auto's kan je winne met B-spec en door ander A-spec races/series te voltooien.
Btw,ik kan je er wel een giften,welke heb je nodig?

Schummi88

Legacy Member
Ok, IA-licentie is toch echt te gemakkelijk. Je krijgt 2 ronden met een Lamborghini en goud als je eerste wordt. Na 1,5 ronde had ik de eerste al te pakken ... Ofwel ben ik zo goed ofwel hebben ze die moeilijkheidsgraad toch wat naar beneden gehaald :p.

Android

Legacy Member
Heeft iemand nog wat tips en tricks voor die seasonal event op Nurburgring met Nascar? Ik geraak zelfs niet op de achterkant van de laatste. Gebruiken jullie traction control bij die event? ABS? Heb de setup van hier ergens al eens geprobeerd, maar van zodra je op het gras komt...:angry: hehe.

mb0ng0

Legacy Member
Redbull X2010 is binne :) Momenteel is hij de 24hour van le mans aan het doen :D nog goede tegenstanders, de formule 1 zou er ook wel moeten van winnen, maar aangezien ik nooit mij bezig hou met b-spec laat ik hem gewoon racen. nda 3-4 laps waren ze al gedubbeld :p (audi r8 race car, etc...)
Op naar level 40 in b-spec.

A-spec heb ik ook alles goud en zit nu aan level 28. Heb 1 endurance al gedaan maar heb voorlopig geen tijd, en wil er geen tijd voor maken om al die andere a-spec endurance races uit te rijden......

Goldrusher

Legacy Member
Android zei:
Heeft iemand nog wat tips en tricks voor die seasonal event op Nurburgring met Nascar? Ik geraak zelfs niet op de achterkant van de laatste. Gebruiken jullie traction control bij die event? ABS? Heb de setup van hier ergens al eens geprobeerd, maar van zodra je op het gras komt...:angry: hehe.
Downforce op maximum zetten, bij de instellingen / tuning van de auto.

rscaboy

Legacy Member
mb0ng0 zei:
Redbull X2010 is binne :) Momenteel is hij de 24hour van le mans aan het doen :D nog goede tegenstanders, de formule 1 zou er ook wel moeten van winnen, maar aangezien ik nooit mij bezig hou met b-spec laat ik hem gewoon racen. nda 3-4 laps waren ze al gedubbeld :p (audi r8 race car, etc...)
Op naar level 40 in b-spec.

A-spec heb ik ook alles goud en zit nu aan level 28. Heb 1 endurance al gedaan maar heb voorlopig geen tijd, en wil er geen tijd voor maken om al die andere a-spec endurance races uit te rijden......

Even lenen?

6a00d83451f25369e20120a57dbadc970c-800wi

Vandalize_

Legacy Member
Ben momenteel 1 uur bezig aan die 4hour van die Miata's, Damn die dingen gaan niet vooruit =/
gelukkig wel level 27 a-spec als ik nog 3 uur race woehoeee ^^

Delark

Legacy Member
Goldrusher zei:
Downforce op maximum zetten, bij de instellingen / tuning van de auto.

Inderdaad, had net hetzelfde, 2de keer dat ik probeerde met downforce op max was het een piece of cake.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan