Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djaxx79

Legacy Member
Alé het is gebeurd, ben het spel ineens kotsmuug. Even aan de kant schuiven en binnekort weer eens mee verder gaan...

Vandalize_

Legacy Member
Mentor, straks eens jou setup proberen =D
straks ook 4 uur rijden in die belachelijk miata's kuch

djemz

Legacy Member
Vandalize_ zei:
voila ze, 2 endurance race'kes gedaan van elk 1 uur en 20 minuten
goed voor 113k xp per race ^^
Momenteel al a-spec level 26 woohoo =D
Morgen die 4 uur durende endurance race doen ;o

zijn btw alle formule auto's tzelfde van kracht ? ik heb hier momenteel nen witten forumule staan, maar toch lijkt da ofda die andere veel krachtiger zijn =/

ik weet da je de eerste kan doen in die tijd, maar welke ebde nog gedaan die geen 4u duurt? Kheb nog ma de eerste gedaan, de ander zag ik nog nie direct zitten omda die precies veel langer duren

Den_John

Legacy Member
Vandalize_ zei:
heb ik al gedaan ja, maar toch lijkt het of die andere formule's mijn voorbij steken met gemak
achja, anders koop ik mij de ferrari F1 eh, is die sneller ?

Die F1 van Ferrari kan je enkel gebruiken bij Practice of online, nergens bij A- of B-spec.

Energised

Legacy Member
heeft er iemand aub 'n nascar auto voor me die ik even kan lenen voor 1 race?

kheb namelijk geen zin om er veel aan te geven.. om em te kopen..

NickyIam = playstation network name ^^

Solid Q

Legacy Member
mentor0 zei:
Welke auto is best voor German Touring Cars?

Lexus IS F Concept (die zwarte, te vinden bij premium dealership). Geen tuning voor nodig en je wint altijd met gemak

R0bbeW

Legacy Member
Iemand die mij die zijn Citroën C4 WRC kan lenen? Ik heb hem enkel nodig voor het Seasonal Event, daarna gift ik hem direct terug

PSN: R0bbeW

Goldrusher

Legacy Member
Goud halen bij Loeb en je krijgt er ene.


issith zei:
Wacht ... WA ?

Lexus ... sinds wanneer is da Duits ?
Niemand die zegt dat het een Duitse wagen moet zijn. Een van de beste DTM-auto's ooit is de Alfa Romeo 155.

issith

Legacy Member
Goldrusher zei:
Niemand die zegt dat het een Duitse wagen moet zijn. Een van de beste DTM-auto's ooit is de Alfa Romeo 155.

Oh het moet een DTM auto zijn. Ik dacht dat het een Touring car moest zijn van duitse afkomst :p

svp46

Legacy Member
Heeft hier iemand een Toyota 7 die ik mag lenen?
Ik win maar niet bij de Historic Racing Car Cup (expert)

Andere auto's mogen ook van voor 1979, maar best wel serieuze auto's:D

Cycloon

Legacy Member
Die soft racing tires zijn bij die nascar races in de a-spec al na 5 rondes bijna kapot gereden. Nog goed dat er telkens maar 5 ronden zijn :p

Is die fuel meter bugged trouwens? Ik heb die eigenlijk nog nooit zien verminderen :unsure:

MegaMentor

Legacy Member
R0bbeW zei:
Ik weet het maar met een controler is dat nogal moeilijk.

Maat van mij heeft het voor elkaar gekregen. :D Zegt dat em zelfs 2 seconden over had bij Charmonix.

Fuel meter bugged? Bij mij niet... Ik ben al zonder gevallen tijdens een online race. :)

issith

Legacy Member
Rally is eigenlijk nog zeer goed te doen met controller. Ofte wel heb ik een gave om goed te zijn in rally op console, maar daar geloof ik niet zoveel van.

Rally is het enige in GT5 dat ik van de eerste keer goud heb behaald op een time trial challenge.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan