Bosvos
Legacy Member
-_-TrEiZe-_- zei:Eenmaal je B-spec driver een hoger level heeft valt het veel beter mee bosvos
Ik heb nu alles goud in B-spec behalve die laatste 4 endurance races![]()
Maar da's net het irritante, ik ben vrij laat begonnen met B-spec, dus momenteel kan ik 'm laten rijden in een auto die met gemak moet winnen.
Ik had liever iets meer opties gezien, zodat je voor de race bijvoorbeeld zou kunnen zeggen in welke sector hij best zijn inhaalmanoevres doet.
Nu blijft hij gewoon schonekes in het rijtje rijden


.[/QUOTE]