Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
issith zei:
Klein vraagske over de Used Car Dealer.

Als ge nen auto koopt van den UCD verdwijnt die dan uit die lijst ? of wordt de lijst continue aangevuld en kan je alle auto's in de UCD oneindig vaak kopen

Ik heb er gisteren 2 gekocht en momenteel staan die daar nog altijd in, maar dan greyed out.
Maar ik heb ook al voorgehad dat er 2 exact dezelfde wagens in de lijst stonden.

.vinnie.

Legacy Member
kheb de lamborghini gallardo gekocht en getuned zoals jullie zeggen, hij rijdt echt zalig dus bedankt voor de tip maar op het supercarfestival heb ik moeite op die lange ring. Een auto (W12 denk ik) steekt mij met gemak voorbij, moet ik dan racebanden kopen?

issith

Legacy Member
.vinnie. zei:
kheb de lamborghini gallardo gekocht en getuned zoals jullie zeggen, hij rijdt echt zalig dus bedankt voor de tip maar op het supercarfestival heb ik moeite op die lange ring. Een auto (W12 denk ik) steekt mij met gemak voorbij, moet ik dan racebanden kopen?

ik koop bijna altijd racebanden voor mijn auto's. vooral op getuned auto's hebt ge da nodig. Dus als ik u was zou ik da zeker is probere

Airjinx

Legacy Member
.vinnie. zei:
kheb de lamborghini gallardo gekocht en getuned zoals jullie zeggen, hij rijdt echt zalig dus bedankt voor de tip maar op het supercarfestival heb ik moeite op die lange ring. Een auto (W12 denk ik) steekt mij met gemak voorbij, moet ik dan racebanden kopen?

Altijd de best mogelijke banden steken, scheelt enorm. Zal zeker en vast de oplossing zijn :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
maar je kan die kleur toch niet blijven gebruiken. of wel?

Want ik had 3x WR Blue Mica lakken (die typische Impreza WRX STi kleur) en kocht dan gewoon de oude Impreza's en verandere de kleur ervan maar er staat een cijfertje bij en er stond dat ik nog maar 1x die lakkleur kon gebruiken...dus nu wacht ik gewoon op een Impreza die ik nog wil om dat lakaccessoire niet te verliezen.


Normaal wel ze. Ik heb ne dodge charger int lime green gekocht vopr een season event en heb daar ook men gallardo mee gespote om superlegera effect te krijge.

Delark

Legacy Member
'k was daar inderdaad ook van verschoten hoeveel het uitmaakt welke banden je kiest.

Vraagske, 'k was mij onlangs aan 't vervelen en was dus begonnen met het schademodel te testen van GT5, nu paar keer tegen 400km/u tegen een muur gekletst en als 'k ga kijken bij dat GT AUTO spel, moet ik die zogezegd herstellen voor 500.000 CR (rigidity ofzo) scheelt dat eigenlijk iets me hoe je auto rijd? Want 'k vind dat toch wat duur :p

junkyjump

Legacy Member
.vinnie. zei:
kheb de lamborghini gallardo gekocht en getuned zoals jullie zeggen, hij rijdt echt zalig dus bedankt voor de tip maar op het supercarfestival heb ik moeite op die lange ring. Een auto (W12 denk ik) steekt mij met gemak voorbij, moet ik dan racebanden kopen?

Mss was de Ferrari 599 een betere optie:P
Heb deze kunnen tunen naar 861 pk, is echt een racemonster :evil:

MegaMentor

Legacy Member
Die tweede race van de historic cup of professional... Hoe win je die in godsnaam? Die 2J is zo vreselijk snel... Ik gebruik al de setup die wordt aangeraden met de Toyota 7 maar die 2J rijdt mij er gewoon af.

Compleet belachelijk dat ze er steeds 1 auto bij steken die nog eens dubbel zo snel als degene die je zelf gebruikt... De rest van de cpu drivers kunnen die ook helemaal niet volgen. Zo kan ik een game ook moeilijk maken hoor :unsure:

koolcast

Legacy Member
junkyjump zei:
Bedankt koolcast!
Laat maar weten wanneer het zover is:)

Zal dan voor maandag zijn...Is helemaal tuned voor seasonsevent,dus je hebt er geen werk meer aan.;)

issith

Legacy Member
je kan bij typical opponents kijken welke de sterkst mogelijke tegenstander is:unsure:

KlAzOiD

Legacy Member
Regenraces in B-spec zijn echt belachelijk. AI start met gewone banden en pit dan na één ronde om er regenbanden op te laten leggen. Wel een probleem op Nordschleiffe natuurlijk :)

Hoe kun je zien of je best intermediates of regenband moet gebruiken?

daedalus

Legacy Member
ik hoop dat er constant van die seasonal races blijven bijkomen.
de spelduur word hier enorm langer door + je blijft de game spelen
vind het echt zalig om centen te verdienen en auto's te kopen ermee.
deze gaat nog lang in de ps3 blijven zitten vrees ik.

heb vandaag ook de escudo time trial car gekocht
800kg en 900pk :)

MegaMentor

Legacy Member
'K moet nog ergens 1miljoen halen voor de trophy van 10miljoen :p Moet nog die rally event bij seasonal doen dus komt wel goed. ALS ik ergens een C4 WRC te pakken krijg :p

Bosvos

Legacy Member
Ik blijf me trouwens nog altijd irriteren aan mijn B-spec drivers :(
Belachelijk vroeg remmen, nergens durven voorbijsteken, ... :/

edit: ffs op die oval remt 'm zelfs keihard voor elke bocht:doh:

junkyjump

Legacy Member
koolcast zei:
Zal dan voor maandag zijn...Is helemaal tuned voor seasonsevent,dus je hebt er geen werk meer aan.;)

Kan wel wachten, maar mss dat ik hem van een ander lid kan lenen, ik hou je op de hoogte,maar laat we aub wel op je wachtlijst staan:)

-_-TrEiZe-_-

Legacy Member
Eenmaal je B-spec driver een hoger level heeft valt het veel beter mee bosvos :)

Ik heb nu alles goud in B-spec behalve die laatste 4 endurance races :D

.vinnie.

Legacy Member
junkyjump zei:
Mss was de Ferrari 599 een betere optie:P
Heb deze kunnen tunen naar 861 pk, is echt een racemonster :evil:

Das wel een beetje te laat dat je dat zegt é :p. Maar met die racebanden lukte het van de eerste keer :). Als ik een ferrari gekocht had dan zou ik er ook nog een gekocht moete hebbe voor de lamborghini exclusive dus ik denk dat de gallardo wel een goede aankoop was ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan