Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vanbelle zei:heeft er iemand tijdens en endurance race de AI zin pitstopen?
vanbelle zei:heeft er iemand tijdens en endurance race de AI zin pitstopen?
nu ineens confortabel aan de leiding ^^Vandalize_ zei:ik heb eigelijk nooit geld moeten 'maken'
ik heb momenteel 12-13 mil, geen idee hoe da komt =/


mentor0 zei:17 demijne, 't zal daar aan liggen?
rscaboy zei:GVD! Ik heb een Lotus gekocht voor het season event en race modification erop gezet maar nu mag ik er niet mee deelnemen.![]()
