Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delark

Legacy Member
Waarschijnlijk een dwaze vraag (alhoewel enkel domme antwoorden bestaan) maar kan je seasonals 2x doen voor geld? Of ben je eraan voor de moeite dan?

Gusken

Legacy Member
loooool eindelijk lvl 24 geraakt nog vannacht, nu is bspec inderdaad piece of cake met die fgt :p

Nattefrost

Legacy Member
Eindelijk, na uren proberen in totaal, de eerste Grand Tour challenge (Alfa op Eiger Nordwand) goud gehaald. Wat een zieke time trial! Het volgende event was dan weer zo simpel dat ik al na 3 bochten 1st stond, terwijl je er 2 laps voor kreeg. Waanzinnig inconsistent. En nu Toscane snacht's met een Lambo, da's zo goed als blind rijden. Hoe slecht zijn de koplampen en vooral de grootlichten in dit spel wel niet. :sop:

djemz

Legacy Member
Denk as ge int echt aan zo een snelheid rijdt met grote lampen ge ook nie veel ziet

Vandalize_

Legacy Member
allee hup gisteren level 24 gehaald, world tour goud gehaald
en terug bijna level 25 ^^

Vandalize_

Legacy Member
vanbelle zei:
heeft er iemand tijdens en endurance race de AI zin pitstopen?

niet tijdens een endurance race, maar wel in een dat level 24 dreamcar dingens daar
tijdens de 2de ronde, i was like huh ?

Energised

Legacy Member
jesus wat 'n verschil een ander soort band kan geven ^^

b-spec verloor ik telkens in die amateur VITZ race..

eindelijk door dat ik sportbanden was vergeten op te leggen :p nu ineens confortabel aan de leiding ^^

maare hoe maken jullie veel geld bij gt5? online events? of bepaalde races opnieuw rijden?

Vandalize_

Legacy Member
ik heb eigelijk nooit geld moeten 'maken'
ik heb momenteel 12-13 mil, geen idee hoe da komt =/

ReBirTh

Legacy Member
online racen geeft geen geld, als ik me niet vergis.
Momenteel is het makkelijkste om snel geld te verdienen, die seasonal events

Bosvos

Legacy Member
Vandalize_ zei:
ik heb eigelijk nooit geld moeten 'maken'
ik heb momenteel 12-13 mil, geen idee hoe da komt =/

damn da's veel :(

Ik zit momenteel aan net geen 2 miljoen en ik ben lvl 20 (A) en lvl 8 (B).
Ik heb hier en daar wel wat nutteloze auto's gekocht, maar die waren nu niet belachelijk duur...
Soit, dan maar wat blijven B-speccen :)

Liquid Li0n

Legacy Member
is hier al een Formula GT afstelling gepasseerd om die formula gt race in expert te rijden of is da nen easy win zonder iets van afstelling.
Heb de F1 en heb race zacht als banden.

inzane

Legacy Member
maakt het nu uit of je die fgt aan Okm pakt of die aan een 1000tal, behalve de prijs?

rscaboy

Legacy Member
GVD! Ik heb een Lotus gekocht voor het season event en race modification erop gezet maar nu mag ik er niet mee deelnemen.:angry:

boeffel

Legacy Member
rscaboy zei:
GVD! Ik heb een Lotus gekocht voor het season event en race modification erop gezet maar nu mag ik er niet mee deelnemen.:angry:

had ik ook voor met die fiat 500 challenge :angry:

Gusken

Legacy Member
Hoezo er zijn toch geen restricties meer?
Heb daar wat standaardupgrades aan gedaan bij elk van die auto's en tot nu toe allemaal first try gold :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan