Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Kga het toch doen ja. zit nu al aan 4,6 miljoen cash en moet nog de eerste 3 special events doen van bonus race 3 dus veel geld zal ik er ni aan verliezen ;)

Gusken

Legacy Member
Nice, net eerste seasonal event gedaan, dat met die ford focus gegold.
Zat al ganse week Bspec bezig omdat ik geen zin had om te grinden van 23-24 & ik echt die formula gt nodig had :/

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kheb ze allemaal nog gegold behalve bonus race 2 die met de nascar want die had ik al :) heeft mij van 1 miljoen en een klein beetje na 5.5 milj gebracht :D

Gusken

Legacy Member
Mja ok tis wel wat easy nu de restrictions eraf zijn. :p
Deftige banden eronder + wa standaardupgrades die bijna niets kosten is first try win ^^

junkyjump

Legacy Member
Niemand die toevallig zijn C4 WRC een dagje wilt lenen?
Eeuwige dankbaarheid gegarandeerd!

MegaMentor

Legacy Member
Nascar championship B-spec is belachelijk moeilijk. Op Indy geen probleem maar die gewone circuits...

schredy

Legacy Member
mentor0 zei:
Nascar championship B-spec is belachelijk moeilijk. Op Indy geen probleem maar die gewone circuits...

niet vergeten uw max snelheid lager te zetten... voor ovalen staat die standaard hoog, maar op die gewone circuits mag die veel lager. (zo heb ik het gedaan, en niet echt problemen gehad)

MegaMentor

Legacy Member
Ja, ik gebruik de instellingen die ik op Gamespot gevonden heb.

Race 1

Front Downforce -45
Rear Downforce -45
Front Breaks -1
Rear Breaks -0
Front Ride Height --30
Rear Ride Height --30
Transmission/ Top Speed -249MPH

Just keep telling bob to overtake and he will win by a huge margin.

Race 2

Front Downforce -45
Rear Downforce -45
Front Breaks -1
Rear Breaks -0
Front Ride Height --30
Rear Ride Height --30
Transmission/ Top Speed -219MPH

Race 3

Front Downforce -45
Rear Downforce -45
Front Breaks -1
Rear Breaks -0
Front Ride Height --30
Rear Ride Height --30
Transmission/ Top Speed -236MPH

Dont push bob too hard on this one, otherwise you will pit in on your last lap for a tire change and lose the race.

Race 4

Front Downforce -45
Rear Downforce -45
Front Breaks -1
Rear Breaks -0
Front Ride Height --30
Rear Ride Height --30
Transmission/ Top Speed -224MPH

Race 5

Front Downforce -35
Rear Downforce -55
Front Breaks -2
Rear Breaks -2
Front Ride Height -15
Rear Ride Height --15
Spring Pressure -18.5
Transmission/ Top Speed -249MPH

Maar bob slipt kwasi in elke bocht en steekt geen enkele keer voor, ookal is er plaats genoeg. Ondertussen is hij alweer laatste geëindigd...

schredy

Legacy Member
hmmm, kan mij niet herinneren dat dat zo moeilijk was; misschien heeft uwe Bob gewoon nog niet genoeg ervaring...
edit: downforce zou ik maximaal zetten (50/70?)

Ondertussen is mijne primaire Bob lvl40 geworden (:applause:), maar zijn niet alle balkjes volledig groen (:()... 'k vraag mij nu af of hij wel nog beter gaat worden (aangezien die balkjes groter werden bij ieder lvl dat hij steeg, maar hij dus nu niet meer in lvl kan stijgen).

Gleke

Legacy Member
ik ga sebiet is mijn eerste endurance raceke doen met mijne mercedes 190 E 2.5-16 evollution touring car '92 :)
btw met welke auto kan je nu weer die historic racekes doen ? ik heb die toyota 7 race car niet =s

MegaMentor

Legacy Member
Toyota 7 krijg je van Like the Wind B-spec.

En wtf er is toch iets serieus mis met die Loeb challenge hoor. Als je diezelfde track met dezelfde instellingen met dezelfde auto rijd in een online race zet ik tijden neer van steeds rond de 3:40... Goud op de Loeb challenge is 4:16 en daar haal ik zelfs geen brons

Bosvos

Legacy Member
mentor0 zei:
Toyota 7 krijg je van Like the Wind B-spec.

En wtf er is toch iets serieus mis met die Loeb challenge hoor. Als je diezelfde track met dezelfde instellingen met dezelfde auto rijd in een online race zet ik tijden neer van steeds rond de 3:40... Goud op de Loeb challenge is 4:16 en daar haal ik zelfs geen brons

Hetzelfde met die Lotus Elise op het Top Gear test track... da's gelijk rijden op ijs. En als ik dan m'n eigen Elise neem en een ritje ga doen, dan gaat alles wel vlot:doh:

Den_John

Legacy Member
mentor0 zei:
Ja, ik gebruik de instellingen die ik op Gamespot gevonden heb.

Maar bob slipt kwasi in elke bocht en steekt geen enkele keer voor, ookal is er plaats genoeg. Ondertussen is hij alweer laatste geëindigd...

Welke level is uw bobette? Mijne lvl21 en zit na halve race altijd vooraan te rijden.

koolcast

Legacy Member
Bosvos zei:
Hetzelfde met die Lotus Elise op het Top Gear test track... da's gelijk rijden op ijs. En als ik dan m'n eigen Elise neem en een ritje ga doen, dan gaat alles wel vlot:doh:

Same here,zal aan de banden liggen...

Gleke

Legacy Member
amai eerste endurance raceke ge voelt da wel hard da u banden versleten zijn he .
begint wel saai te worden en heb nog maar 1/3 gedaan

beirput

Legacy Member
Ik heb een vraag. Heb al eens gezocht op het forum hier maar het is een enorme hoop :).

Ben vandaag GT5 op ps3 beginnen spelen maar in de single player hapert da spel veel. geluid valt second weg, beeld soms,...

Hoe is dit mogelijk?

Ikkie

Legacy Member
Als het enkel gebeurd met deze game en niet met andere ps3 games, dan heb je een slecht exemplaar vast. Gaan wisselen bij je gameboer is de beste optie dan...

mr_vain

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ja ge moet echt amper iets tunen ook. die bonus race 2 met de mustang op laguna seca. racing normal gestoken, titanium uitlaat, racefilter en chiptuning en ik win nog met 7 sec voorsprong :)

Ik dacht dus dat je zoals in bonus race 1 alles zo goed mogelijk ging moeten tunen, dus tune ik die volledig op en als ik de race dan start staan alle andere auto's dan echt stil en heb ik ze allemaal na 2 ronden nog eens moeten dubbelen. :wtf:
Ik kon dus gemakkelijk veel meer geld uitgespaard hebben!
Enige voordeel is dat ik nu nog een volwaardige muscle car bij heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan