Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gusken

Legacy Member
idd zodra ge met u Bspec die Extreme races begint af te werken gaat ge merken dat ge ook al is moogt herbeginnen of dat ge u auto ni langer kunt overpoweren dat het een auto-win is ;p

Bosvos

Legacy Member
Maar tegen dan is die B-spec ook al een paar levelkes hoger, dan moet ik hopelijk niet constant meer ingrijpen... (of wel?)

Want nu doet die toch regelmatig nog rare dingen :(

Vandalize_

Legacy Member
ene keer daje den X2010 hebt, moete u geen zorgen maken in b-spec ^^

Gusken

Legacy Member
zit hier nu tg al 2-4d bezig voor van lvl 19-23 bspec te krijgen.
Ok ge moet misschien niet zoveel zeggen als in het begin maar vooral dat aantal ronden is er mij iets teveel aan.

Bosvos

Legacy Member
Gusken zei:
zit hier nu tg al 2-4d bezig voor van lvl 19-23 bspec te krijgen.
Ok ge moet misschien niet zoveel zeggen als in het begin maar vooral dat aantal ronden is er mij iets teveel aan.

begrijpelijk... Het hangt nu al mijn kloten uit en ik zit nog maar op lvl 7 of 8 (momenteel is hij bezig met 10 laps, dat vind ik al genoeg :/ )

MegaMentor

Legacy Member
Ik ben nu bijna 21 b-spec en toch nog niet veel moeten grinden. Puur de eventjes afgewerkt die er waren. 4 drivers van level 15, 15, 11 en 16

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kheb toch stuk of 6x supercar festival moeten rijden om eens hoger te geraken en zit level 15 b spec en sebiet level 28 a spec :)

hoe simpel zijn de seasonal events trouwens geworden :eek:

Vandalize_

Legacy Member
ik train altijd maar 1 b-spec rijder eigelijk,
Ik zal ze later wel nodig hebben in endurance races maarja !

koolcast

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
hoe simpel zijn de seasonal events trouwens geworden :eek:

Idd,maar die Lotus moet je toch full "tunen"...Maahjah je heb evengoed nog genoeg winst en XP.:)

Vandalize_

Legacy Member
wat zijn jullie 'goals' eigelijk?
ik zelf weet dat ik nooit de license goud ga halen
Maar ik wil wel zeker de level 40 a en b-spec halen
ook de 1000 cars wil ik toch wel halen ^^

seurinck

Legacy Member
de lotus heb ik nie full getuned.

enkel titanum uitlaat
de ecu
en dan fase 3 turbo.

mijn grootste doel is ook de 1000 wagens halen.
kzit nu aan 107 wagens, nog lang niet genoeg dus.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
als ik al is alle premiums heb ben ik héél content :p

een realistisch doel voor mij zou zijn op alles goud halen... lukt me vrij goed nu :)


edit: amai da season event met die ST. koop die, zet er racing normal onder, een chip tuning en een titanium uitlaat en ge haalt da volgens mij al met gemak. ik had die dinge gestoken en dan nog een paar prutskes die nooit meer als 5000 cr kosten en reed hun 't snot voor de ogen :D

Bosvos

Legacy Member
Ik wil uiteindelijk alle interessante auto's (voor mij) verzamelen :)
Spijtig dat de meeste geen premium zijn :(

Gizmo_1987

Legacy Member
Wat is het nut nu eigenlijk van B-spec in GT5 :s Ik steek m'n driver gwn in de snelste wagen voor dat event, kijk wat tv, en 5min later heb ik wat cash en een nieuwe brolwagen bij de rest...

En de A-spec mode is ook maar zozo... In de vorige GT's kon je met enkele wagens het spel 'uitspelen'. Nu moet je enorm veel wagens aankopen, 1 race mee rijden en laten oproesten.

Vroeger had ik een soort "band" met mijn wagen. Gammel kotje kopen, en steeds meer en meer modden :love: Nu kan je zelfs geen remmen meer upgraden :s

En al die wagens klinken in hoge toeren nog steeds hetzelfste !! >_<

:cry:

{YA}schaap

Legacy Member
Die seasonal events zijn veel te simpel deze keer, is ook geen fun aan, direct alles goud zonder inspanning.

ps. @ Vandalize_ heb jij mijn pm gehad :)

devil

Legacy Member
wtf der zit ne lemiet op die credits gekunt ni hoger dan 20 miljoen ofwa ?
wa ne zever net een race gewonnen dak 250k win en tga ni heb al 20 miljoen ;(

koolcast

Legacy Member
Gizmo_1987 zei:
Wat is het nut nu eigenlijk van B-spec in GT5 :s Ik steek m'n driver gwn in de snelste wagen voor dat event, kijk wat tv, en 5min later heb ik wat cash en een nieuwe brolwagen bij de rest...

En de A-spec mode is ook maar zozo... In de vorige GT's kon je met enkele wagens het spel 'uitspelen'. Nu moet je enorm veel wagens aankopen, 1 race mee rijden en laten oproesten.

Vroeger had ik een soort "band" met mijn wagen. Gammel kotje kopen, en steeds meer en meer modden :love: Nu kan je zelfs geen remmen meer upgraden :s

En al die wagens klinken in hoge toeren nog steeds hetzelfste !! >_<

:cry:

Het is de de bedoeling dat je cars wint voor bepaalde races,dus dat je zo weinig mogelijk moet aankopen.Dat lukt me zeer goed...

En je moet natuurlijk ook slimme aankopen doen.

BTW,hier wat info over prize cars.
GT5 Prize Car List/Unlockables - GTP Forums

Brecht

Legacy Member
Gizmo_1987 zei:
Wat is het nut nu eigenlijk van B-spec in GT5 :s Ik steek m'n driver gwn in de snelste wagen voor dat event, kijk wat tv, en 5min later heb ik wat cash en een nieuwe brolwagen bij de rest...

En de A-spec mode is ook maar zozo... In de vorige GT's kon je met enkele wagens het spel 'uitspelen'. Nu moet je enorm veel wagens aankopen, 1 race mee rijden en laten oproesten.

Vroeger had ik een soort "band" met mijn wagen. Gammel kotje kopen, en steeds meer en meer modden :love: Nu kan je zelfs geen remmen meer upgraden :s

En al die wagens klinken in hoge toeren nog steeds hetzelfste !! >_<

:cry:
vooral die SLS AMG klinkt bagger in vergelijking met hoe em int echt klinkt! :angry:

KlAzOiD

Legacy Member
Begint toch wel serieus op grinden te lijken rond b-spec niveau 23.
10 maal dezelfde race overdoen vind ik er toch wat over. Op deze manier is geld inderdaad geen probleem meer.

Vreemd dat je lvl24 moet zijn om de Formula GT te kopen terwijl het event lvl 23 is.

FreakyJP

Legacy Member
WTF is dat met da Nascar seasonal event op Nurburg?? Eerste lap gaat perfect bij mij, en van zodra ik aan die 2de begin wordt mijn auto zo onbestuurbaar als iets. Elke keer! AARGH.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan