Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gusken zei:zit hier nu tg al 2-4d bezig voor van lvl 19-23 bspec te krijgen.
Ok ge moet misschien niet zoveel zeggen als in het begin maar vooral dat aantal ronden is er mij iets teveel aan.
Tah_b00nz0r zei:hoe simpel zijn de seasonal events trouwens geworden![]()




Ik steek m'n driver gwn in de snelste wagen voor dat event, kijk wat tv, en 5min later heb ik wat cash en een nieuwe brolwagen bij de rest...
Nu kan je zelfs geen remmen meer upgraden

Gizmo_1987 zei:Wat is het nut nu eigenlijk van B-spec in GT5Ik steek m'n driver gwn in de snelste wagen voor dat event, kijk wat tv, en 5min later heb ik wat cash en een nieuwe brolwagen bij de rest...
En de A-spec mode is ook maar zozo... In de vorige GT's kon je met enkele wagens het spel 'uitspelen'. Nu moet je enorm veel wagens aankopen, 1 race mee rijden en laten oproesten.
Vroeger had ik een soort "band" met mijn wagen. Gammel kotje kopen, en steeds meer en meer moddenNu kan je zelfs geen remmen meer upgraden
![]()
En al die wagens klinken in hoge toeren nog steeds hetzelfste !! >_<
![]()
vooral die SLS AMG klinkt bagger in vergelijking met hoe em int echt klinkt!Gizmo_1987 zei:Wat is het nut nu eigenlijk van B-spec in GT5Ik steek m'n driver gwn in de snelste wagen voor dat event, kijk wat tv, en 5min later heb ik wat cash en een nieuwe brolwagen bij de rest...
En de A-spec mode is ook maar zozo... In de vorige GT's kon je met enkele wagens het spel 'uitspelen'. Nu moet je enorm veel wagens aankopen, 1 race mee rijden en laten oproesten.
Vroeger had ik een soort "band" met mijn wagen. Gammel kotje kopen, en steeds meer en meer moddenNu kan je zelfs geen remmen meer upgraden
![]()
En al die wagens klinken in hoge toeren nog steeds hetzelfste !! >_<
![]()
