Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
mentor0 zei:
Is die Loeb challenge een beetje te doen? 'K heb die C4 WRC nodig.

Ik krijg 'm niet gedaan :D
de 1ste race is nog cava, maar de 2de en 3de lukt lang geen kanten hier, ik heb al met alle mogelijke instellingen en rijstijlen geprobeerd :(

Gleke

Legacy Member
Schummi88 zei:
Die valt toch vrij goed mee. Op tijd remmen voor bochten en het parcours een beetje leren kennen. In die sectie naar beneden wel op tijd remmen want anders zit je met problemen :p.

ja oke maar ik bedoel dat die 2 andere wel ca va zijn maar dat je met die eiger wel wat moeilijker hebt :)

MegaMentor

Legacy Member
Volgens het tekstje dat er bij staat moet je zo weinig mogenlijk driften dus zo veel mogelijk grip houden... Allez vooruit dat doe ik, natuurlijk tegen 30km/u door elke bocht en Disqualified omdat het te lang duurde. :unsure:

koolcast

Legacy Member
mentor0 zei:
Volgens het tekstje dat er bij staat moet je zo weinig mogenlijk driften dus zo veel mogelijk grip houden... Allez vooruit dat doe ik, natuurlijk tegen 30km/u door elke bocht en Disqualified omdat het te lang duurde. :unsure:

Same...Erna ga ik wat te snel,slip effe,waardoor ik effkes de zijkant van circuit aanraak met gevolg --> Disqualified.:tongue:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Keer per keer uw limiet aftasten eh. Idd probere ni te hard te drifte. Op de rijlijn rijde helpt ook goed. Vooral op chamonix echt met uw neus bena de kante raken in die scherpe bochtencombinaties.

Energised

Legacy Member
hoe werken die season events trouwens? das instant cash? of moete wachten tot na 'n bepaalde periode voor ge iet krijgt?

{YA}schaap

Legacy Member
De eerste test had ik hou achter 1 poging, de 2 de heb ik een stuk of 10 keer moeten proberen, de derde had ik achter 3 pogingen.

Ik heb niets veranderd aan de instellingen alles laten staan zoals het stond en gewoon de goeie lijn volgen.
Persoonlijk vond ik dit het simpelste van al die special events.

Bosvos

Legacy Member
Energised zei:
hoe werken die season events trouwens? das instant cash? of moete wachten tot na 'n bepaalde periode voor ge iet krijgt?

Gewoon rijden en ontvangen.

koolcast

Legacy Member
Energised zei:
hoe werken die season events trouwens? das instant cash? of moete wachten tot na 'n bepaalde periode voor ge iet krijgt?

Edit* Bosvos was me voor.

Airjinx

Legacy Member
Level 25 geraakt op A-spec, eerste endurance gereden ... 164.000Cr, pijnlijk :wtf:

squily

Legacy Member
devil zei:
lol die event met die x2010 is moeilijk zeg ik geraak nog ni eens aan brons lol

Dat zijn inderdaad pokke moeilijke events.Na enkele dagen is het me toch gelukt om op alle drie de events goud te halen en heb nu 3 verschillende redbulls.Ik weet niet of het helpt maar enkel abs had ik opstaan(trc moet volgens mij afstaan om die tijd voor goud te halen.

MegaMentor

Legacy Member
Die Loeb challenge gaat echt niet lukken. Iemand C4 WRC te leen voor de Seasonal event? PSN: mentor0

issith

Legacy Member
Ik heb vanmorgen een X2010 ge gift gekregen (nogmaals bedankt).

Ik vind die onbestuurbaar :p

De auto rijd zodanig goed dat ik niet kan inschatten hoe goed die draait. Ik draai altijd te hard. Rekening met de snelheid houden is ook altijd moeilijk. Soms lijkt het alsof mijn DS3 niet reageert maar dat is gewoon omdat ik niet merk dat de auto al gedraaid is.

PS: ik kan geen last hebben van inputlag, ik game momenteel op ne CRT)

Gusken

Legacy Member
Die Bspec races beginnen er toch echt over te gaan keer ge aan Extreme zit =O
Bij dat japans gedoe van level 22 daar 3x 30 ronden.. das 3uur en dan moet het nog alle3 van de eerste keer gold zijn of ge kunt herbeginne -_-'

broez

Legacy Member
De truc bij die rally is ni te snel willen gaan en de bochten te nemen in de versnelling da het spel aangeeft! verder heb ik TC afgezet en slipherstel aan en abs op 1.
Good luck :-)

Bosvos

Legacy Member
Ik heb de truc gevonden voor heel dat B-spec gebeuren :')
A-spec level was al 17-18 toen ik wat meer B-spec ben beginnen doen, wat wil zeggen dat den Bob momenteel Peugeotjes aan het dubbelen is in zijne Veyron :D

Hopelijk blijft het nog efkes zo makkelijk :p

djaxx79

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik heb de truc gevonden voor heel dat B-spec gebeuren :')
A-spec level was al 17-18 toen ik wat meer B-spec ben beginnen doen, wat wil zeggen dat den Bob momenteel Peugeotjes aan het dubbelen is in zijne Veyron :D

Hopelijk blijft het nog efkes zo makkelijk :p

Blijft zeker ni duren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan