XTAZ
Legacy Member
Goldrusher zei:Idd. Heel makkelijke events omdat enkel het model van auto telt. Je mag ze zoveel tunen als je wil.
Binnen het uur heb je 3 miljoen credits er bij.
Al een idee van het aantal XP?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher zei:Idd. Heel makkelijke events omdat enkel het model van auto telt. Je mag ze zoveel tunen als je wil.
Binnen het uur heb je 3 miljoen credits er bij.
XTAZ zei:Al een idee van het aantal XP?

Sensei_X zei:Met wselke config hebben jullie dangespeeld met de formula gt? Ik heb gisteren avond de fuji geprobeerd en had het echt wel moeilijk, maakte 1 fout en was mijn eerste plaats voor de rest van de race kwijt.
Ivm kampioenschap, je geeft dan enkel op voor de race, maw als je genoeg voorlag mag je de laatste race zelfs verlaten, dan zal je nog winnnen. Heb dat voorgehad in eerdere kampioenschappen.
- Page 4 - GTP ForumsBuiten die GT-R event van die bonusraces 1 en een poging met die Ford Focus bij Bonusraces 2 heb ik me daar eerlijk gezegd niet mee beziggehouden aangezien ik geen zin had om wagens te kopen en te tunen voor enkel die events. Ik ben nu al een weekje bezig met B-spec om zoveel mogelijk wagens te winnen om daarna terug over te stappen op A-spec en voor zowat elke event al iets beschikbaar te hebben. Nu dat bonusraces simpeler zijn gemaakt ga ik me er toch wel is mee bezig houden voor het geld en de XP.Pino87 zei:Zoals ik al verwacht had. Ook bij de Bonusraces 2 zijn de ristricties weggehaald. Proef op de som genomen. Met de Ford Focus ST in Madrid. Ik begon op einde te dubbelen...
Oorspronkelijk geplaatst door {YA}Gr3c0
B-spec lvl 25
Credits: 15.467.333
Iemand een idee welke auto ik kan kopen?
Is het mogelijk om bv. een 2de Formula GT te kopen? Ik zou de 2de dan gebruiken voor de zwaardere races van 9h & 24h.
Men Formula GT heeft nu al iets van een 10.900 km op te teller staan dus een 2de GT kan geen kwaad.
Liquid Li0n zei:hoeveel is je a-spec level?
koolcast zei:Iemand ie die mij een paar van dit lijstje kan lenen?
)koolcast zei:Idd de moeite waard.
Vooral met deze setup:
- Sports ECU
- Engine Stage 1
- Racing Air Filter
- Catalytic Converter: Sports
- Titanium Racing Exhaust
- Hard Racing Tyres
+
- verstelbare transmission (max. km/h op 280km/h)
- verstelbare ophanging (voor: -3,achter: -3)
Die 280km/h is vooral ideaal op Rome(Lamborghini Exclusive Lv 13 & Gallardo Trophy LV 17),voor de rest kan je het wat hooger zetten.![]()
rscaboy zei:Ik heb een getunde prius die je mag lenen.
Als er andere mensen zijn die hem willen lenen,laat maar iets weten.
Heb zelf geen enkele van de andere modellen voor de season events(hint hint)
)vanbelle zei:ik heb hier de peugeot 908 HDI gekocht , die rijd echt slecht weet er iemand en setup voor die auto beter te maken ?
.vinnie. zei:Aa ok maar dan zet ik toch best mijn traction control helemaal naar achter he? Ik heb nu al met de lambo countach en miura gereden en die slippen echt ongelooflijk hard (toch op de speciale event grand cup...) Bedankt!

svp46 zei:Als ge die seasonevents een 2de keer doe krijgt ge geen geld meer zeker?
Kan wel wat extra gebruiken![]()