Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XTAZ

Legacy Member
Goldrusher zei:
Idd. Heel makkelijke events omdat enkel het model van auto telt. Je mag ze zoveel tunen als je wil.
Binnen het uur heb je 3 miljoen credits er bij.

Al een idee van het aantal XP?

Scifo

Legacy Member
Sensei_X zei:
Met wselke config hebben jullie dangespeeld met de formula gt? Ik heb gisteren avond de fuji geprobeerd en had het echt wel moeilijk, maakte 1 fout en was mijn eerste plaats voor de rest van de race kwijt.
Ivm kampioenschap, je geeft dan enkel op voor de race, maw als je genoeg voorlag mag je de laatste race zelfs verlaten, dan zal je nog winnnen. Heb dat voorgehad in eerdere kampioenschappen.

Deze setups gebruikt:
Formula Gran Turismo World Chanpionship - Winning Setup For You :) - Page 4 - GTP Forums

Ik heb het mezelf ook makkelijk gemaakt met Skid Recovery ON en TC op 5. (Race banden: Soft)

Den_John

Legacy Member
Prijzen voor de nieuwe seasonal events

Toyota Prius G race = 200,00Cr & 30,000XP
Audi TTS Coupe race =300,000Cr & 50,000XP
Lotus Elise 111R race -500,000Cr & 60,000XP
Ford GT race =1,000,000Cr & 90,000XP
Citroen C4 WRC race =1,500,000Cr & 120,000XP

totaal: 3.5 miljoen CR & 350,000XP

Bosvos

Legacy Member
Ga eens eventjes een van die nieuwe seasonals proberen en daarna eens kijken of ik B-spec Bob kan laten rijden terwijl ik wat verder ga blokken :p

Als ik dat in mijn vrije tijd moet opvolgen verschijt ik zoveel tijd :(

MegaMentor

Legacy Member
Vind ge die allemaal bij Dealerships? De Ford GT '06 en de Prius heb'k al zien staan dus no problem, en de rest?

Pino87

Legacy Member
Zoals ik al verwacht had. Ook bij de Bonusraces 2 zijn de ristricties weggehaald. Proef op de som genomen. Met de Ford Focus ST in Madrid. Ik begon op einde te dubbelen...

Liquid Li0n

Legacy Member
het ziet er naar uit met deze seasonal events dak dus toch nog snel op level 30 kom.

al moet ik wel elke auto kopen, behalve dan die Prius...
dus 3.5miljoen winnen komt uiteindelijk uit op 2milj winnen na al da kopen en tunen...

Scooter

Legacy Member
Pino87 zei:
Zoals ik al verwacht had. Ook bij de Bonusraces 2 zijn de ristricties weggehaald. Proef op de som genomen. Met de Ford Focus ST in Madrid. Ik begon op einde te dubbelen...
Buiten die GT-R event van die bonusraces 1 en een poging met die Ford Focus bij Bonusraces 2 heb ik me daar eerlijk gezegd niet mee beziggehouden aangezien ik geen zin had om wagens te kopen en te tunen voor enkel die events. Ik ben nu al een weekje bezig met B-spec om zoveel mogelijk wagens te winnen om daarna terug over te stappen op A-spec en voor zowat elke event al iets beschikbaar te hebben. Nu dat bonusraces simpeler zijn gemaakt ga ik me er toch wel is mee bezig houden voor het geld en de XP.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Oorspronkelijk geplaatst door {YA}Gr3c0
B-spec lvl 25

Credits: 15.467.333

Iemand een idee welke auto ik kan kopen?

Is het mogelijk om bv. een 2de Formula GT te kopen? Ik zou de 2de dan gebruiken voor de zwaardere races van 9h & 24h.

Men Formula GT heeft nu al iets van een 10.900 km op te teller staan dus een 2de GT kan geen kwaad.


Liquid Li0n zei:
hoeveel is je a-spec level?


a-spec is lvl 27 maar ik denk sebiets lvl 28 eens ik die seasonsevent bonus 3 heb uitgereden.

Gleke

Legacy Member
ik heb hier de peugeot 908 HDI gekocht , die rijd echt slecht weet er iemand en setup voor die auto beter te maken ?

Vandalize_

Legacy Member
gisteren avond nog snel level 22 'gegrind'
Nu is mijnen b-spec bezig met dat level 14 world tour dingens ^^
Daarna eens die seasonal events proberen ze
level 24 moet lukken tegen vandaag ^^

rscaboy

Legacy Member
koolcast zei:
Iemand ie die mij een paar van dit lijstje kan lenen?

Ik heb een getunde prius die je mag lenen.
Als er andere mensen zijn die hem willen lenen,laat maar iets weten.
Heb zelf geen enkele van de andere modellen voor de season events(hint hint ;))

.vinnie.

Legacy Member
koolcast zei:
Idd de moeite waard.
Vooral met deze setup:

- Sports ECU
- Engine Stage 1
- Racing Air Filter
- Catalytic Converter: Sports
- Titanium Racing Exhaust
- Hard Racing Tyres

+

- verstelbare transmission (max. km/h op 280km/h)
- verstelbare ophanging (voor: -3,achter: -3)

Die 280km/h is vooral ideaal op Rome(Lamborghini Exclusive Lv 13 & Gallardo Trophy LV 17),voor de rest kan je het wat hooger zetten.;)

Aa ok maar dan zet ik toch best mijn traction control helemaal naar achter he? Ik heb nu al met de lambo countach en miura gereden en die slippen echt ongelooflijk hard (toch op de speciale event grand cup...) Bedankt!

VincentCr

Legacy Member
Eindelijk die like the wind in Bspec kunnen winnen. Wel niet met de FGT..

Nu kan ik die classic event gaan doen.

koolcast

Legacy Member
rscaboy zei:
Ik heb een getunde prius die je mag lenen.
Als er andere mensen zijn die hem willen lenen,laat maar iets weten.
Heb zelf geen enkele van de andere modellen voor de season events(hint hint ;))

Oke,is goed...Ik leen uwe Prius,gij moogt mijne WRC C4 lenen.(enkel turbo erop nu,dus banden moet ge nog kopen.;))

VincentCr

Legacy Member
vanbelle zei:
ik heb hier de peugeot 908 HDI gekocht , die rijd echt slecht weet er iemand en setup voor die auto beter te maken ?

Ik wou die ook eerst kopen maar uiteindelijk toch niet gedaan. Omdat ik de minolta heb en ik wist niet of hij beter was dan de minolta ofniet.

Ik hoop dat hij te fixe valt, dan koop ik hem ook wsl.

koolcast

Legacy Member
.vinnie. zei:
Aa ok maar dan zet ik toch best mijn traction control helemaal naar achter he? Ik heb nu al met de lambo countach en miura gereden en die slippen echt ongelooflijk hard (toch op de speciale event grand cup...) Bedankt!

Mijne tractie control staat altijd hetzelfde(tot nu toe toch nog),en ik slipte idd vaak op circuits zoals in rome,maar als je die setup gebruikt schuift ge niet meer.;)

svp46

Legacy Member
Als ge die seasonevents een 2de keer doe krijgt ge geen geld meer zeker?:p
Kan wel wat extra gebruiken:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan