Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
seurinck zei:nee hoor de formula gt verschilt wat, ook de KM stand is verschillend.
die dat ik gekocht heb was minder kwa Cr. dan die er nu te koop staat.
maar mijne had wel wat meer Km op de teller.

.vinnie. zei:In A-spec ben ik van plan een nieuwe auto te kopen: ik ben lvl 12 en heb 200.000 (euro?) is de mercedes SLS AMG dan een goede keuze? Ik moet dan wel nog 1 level stijgen.
ge rijdt met comfortbanden zeker?mentor0 zei:How jong, mijnen b-spec driver rijdt stukken beter dan mij... De All-stars championship met FGT, ik deed die eerste race met de rest enkele seconden achter mijn gat. Mijn B-spec zit nu aan ronde 9 en heeft ze allemaal al gedubbeld...
The Moff zei:ge rijdt met comfortbanden zeker?
PSN:frageater16 zei:hebt ge het L2 knopke veel nodig in dees spel? mijn L2 knopke werkt nie goe en miss gaank het spel dan wel kopen


R0bbeW zei:Koop de Lamborgini Gallardo, die kun je op redelijk veel plekken gebruiken

mentor0 zei:Waarom niet meer tune ups voor wat extra paarden?
