Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

issith

Legacy Member
bij bij staat die te koop voor 4.8 mil maar ik koop hem niet omdat GT er weeral een GELE kleur moet aangeven ...

Ik wacht wel tot die uiteindelijk vervangen wordt door ne grijze of blauwe ofzo

koolcast

Legacy Member
seurinck zei:
nee hoor de formula gt verschilt wat, ook de KM stand is verschillend.

die dat ik gekocht heb was minder kwa Cr. dan die er nu te koop staat.
maar mijne had wel wat meer Km op de teller.

Ah...op 0 KM kost die 5.000.000.;)

MegaMentor

Legacy Member
How jong, mijnen b-spec driver rijdt stukken beter dan mij... De All-stars championship met FGT, ik deed die eerste race met de rest enkele seconden achter mijn gat. Mijn B-spec zit nu aan ronde 9 en heeft ze allemaal al gedubbeld...

R0bbeW

Legacy Member
.vinnie. zei:
In A-spec ben ik van plan een nieuwe auto te kopen: ik ben lvl 12 en heb 200.000 (euro?) is de mercedes SLS AMG dan een goede keuze? Ik moet dan wel nog 1 level stijgen.

Koop de Lamborgini Gallardo, die kun je op redelijk veel plekken gebruiken

The Moff

Legacy Member
mentor0 zei:
How jong, mijnen b-spec driver rijdt stukken beter dan mij... De All-stars championship met FGT, ik deed die eerste race met de rest enkele seconden achter mijn gat. Mijn B-spec zit nu aan ronde 9 en heeft ze allemaal al gedubbeld...
ge rijdt met comfortbanden zeker?

Scifo

Legacy Member
Net Formula GT kampioenschap gedaan. Damn in de regen op Suzuka, wat was me dat. :oink: Ik ben gewoon gequit na 3 laps, gelukkig dat ik op die overige 5 toch 1stes was -.-

PSN:frageater16

Legacy Member
hebt ge het L2 knopke veel nodig in dees spel? mijn L2 knopke werkt nie goe en miss gaank het spel dan wel kopen

svp46

Legacy Member
Welke Rijder hebt gij in het begin gekozen? of welk is die zijn naam?:p
Want ik Zit hier met een K**-rijder:D

svp46

Legacy Member
PSN:frageater16 zei:
hebt ge het L2 knopke veel nodig in dees spel? mijn L2 knopke werkt nie goe en miss gaank het spel dan wel kopen

Haha zo'n vraag heb ik nog nooit gezien:D

Kunt ge ni beter eerst een nieuwe controller kopen en deze als reserve houden?:p

En om te and. op uw vraag:
Ge kunt de besturing zelf kiezen en instellen dus ge kiest zelf hoeveel ge het nodig hebt.
Ik weet nu niet hoe de standaardbesturing is maar ik rem met L2 (custom).

MegaMentor

Legacy Member
Ik speelde op default, L2 was dan omlaag schakelen, vrij belangrijk in dat geval :p

koolcast

Legacy Member
R0bbeW zei:
Koop de Lamborgini Gallardo, die kun je op redelijk veel plekken gebruiken

Idd de moeite waard.
Vooral met deze setup:

- Sports ECU
- Engine Stage 1
- Racing Air Filter
- Catalytic Converter: Sports
- Titanium Racing Exhaust
- Hard Racing Tyres

+

- verstelbare transmission (max. km/h op 280km/h)
- verstelbare ophanging (voor: -3,achter: -3)

Die 280km/h is vooral ideaal op Rome(Lamborghini Exclusive Lv 13 & Gallardo Trophy LV 17),voor de rest kan je het wat hooger zetten.;)

koolcast

Legacy Member
mentor0 zei:
Waarom niet meer tune ups voor wat extra paarden?

Waar de lambo kan meedoen(allé waar het aangeraden is om hem te gruiken) is deze setup meer dan voldoende.Waarom meer investeren dan nodig is?:p

Airjinx

Legacy Member
Er vanavond 3.700.000cr doorgejaagd om de trophy Penniless te behalen, maar ik heb hem :p

Vandalize_

Legacy Member
level 21 gehaald se, en nen minolta gewonnen
Ook karting voltooid ;D

djaxx79

Legacy Member
Kan iemand me helpen aan een goede set up voor de gran turismo? :o
Ik heb er serieus moeite mee op de fuji al :( Alle tips welkom dus :)
Olie is ververst en wat ik kon bijkopen is gebeurd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan