Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koolcast

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
heb hem eindelijk ook. ik heb gvd da mazdake volledig moete tunen en die b-spec dude maar altij moete pushe en dan was hem (dankzij dat rechte stuk) uiteindelijk 1e. hoe slecht kunde zen!

Bij mij was het best wel easy.

Mazda Roadster RS (NC) '07 - Cr. 25,000
A-Spec: Untuned
B-Spec: Engine Stage 1, Sports ECU, Racing Air Filter, Catalytic Converter: Sports, Sports Hard Tyres. Easy win with LV 7 driver.

PS3trophies-what car use-GT5

Maar eer ik lvl 7 was...heeft de hele voormiddag geduurd.:angry:


{YA}schaap zei:
@ mentor0 lukt dat bij jou, met die setup? Ier allesinds niet sinds ik die zr1 in Racing Modification rijd hij slechter dan voordien. Ook minder pk dacht ik

Zoals vermeld kunt ge het ook met de Formula Gran Turismo doen,easy win.

Formula Gran Turismo - Cr. 5,000,000 at 0km mileage. LV 24
A/B-Spec: Very easy. No coaching needed in B-Spec.

PS3trophies-what car use-GT5

MegaMentor

Legacy Member
Nog steeds 2de, deze keer 5 seconden achter de 1ste... Ik begrijp echt niet wat ik misdoe. Die andere kerel is gewoon 10x zo snel als al de andere, mij incluis.

Als iemand zich geroepen voelt om een FGT uit te lenen... PSN is mentor0

Adrei

Legacy Member
mentor0 zei:
Nog steeds 2de, deze keer 5 seconden achter de 1ste... Ik begrijp echt niet wat ik misdoe. Die andere kerel is gewoon 10x zo snel als al de andere, mij incluis.

Als iemand zich geroepen voelt om een FGT uit te lenen... PSN is mentor0
Indy? Hele tijd rondjes rijden? Hebt ge uw ASM of ABS al is afgezet. Dan vertraagt ge niet meer zo hard in de bochten.

Voorts downforce enzo wat aanpassen en transmissie naar 380.
Bij vrienden zelfs na 2 keer proberen kunnen winnen, ziet wel dat je de auto's achter u ook op tijd blokt in de rechte stukken. Degene die voor u zijn haal je wel in in de bochten. (en laat u ook is af en toe meeduwen door een auto achter u!)

MegaMentor

Legacy Member
Nee, Indy was geen probleem, het is die Daytona Road Course die niet lukt, die komt net voor de Indy race.

seurinck

Legacy Member
ik krijg der schijt van die used car dealer lijst.

tzijn altijd maar dezelfde wagens die aangeboden worden.

seurinck

Legacy Member
ReBirTh zei:
Zijn vraag ging over de online used car dealer, niet over de gewone.
De online refresh doen de mannen van PD, die gaat niet via het spel. Wss zal die gebeuren na de 6e, wanneer de season events ook een update krijgen.


idd dat is wat ik moest weten.
ik dacht dta het ook via de game geupdate werd.


thx.

MegaMentor

Legacy Member
Allez, wat voor klootzakken zijn dat nu in die Nascar championship... ronde 9/10 op de laatste race van het championship, Daytona, ik rij eerste met 1 naast mij en 1 in mijn gat, we gaan de bocht in en opeens ik weet niet van waar komt nog nen 3de die tegen mij vliegt, ik vlieg gewoonweg in de lucht, maak een koprol en mag als allerlaatste nog een lapke gaan achtervolgen... Tof ze.

Gleke

Legacy Member
heeft er iemand een setup voor seizoens event met GT-R ?
graak maar niet 1ste altijd 4 :s

{YA}schaap

Legacy Member
Daytona Road Course had ik die opstelling van scifo gebruikt,direckt goud simpel.

Hier is het de indy die maar niet wilt lukken, iemand nog tips :)

Scifo

Legacy Member
{YA}schaap zei:
Daytona Road Course had ik die opstelling van scifo gebruikt,direckt goud simpel.

Hier is het de indy die maar niet wilt lukken, iemand nog tips :)

Topsnelheid verhogen naar 370/380 km/h met de ZR1. Is wel niet simpel, kweet nog dat ik het toen strategisch gespeeld had.

1 wagen rijdt soms weg van de groep, je moet proberen na 1 lap in zijn slipstream te zitten. Zeker niet duelleren want anders komt die andere meute terug en dan toeslaan in de laatste bocht in de laatste ronde :p (zover ik me nog herinner ^^ )

Kwa topsnelheid is die ZR1 niet geweldig maar vooral in de bochten is die "impressive" :love:

Teknohol1c

Legacy Member
seurinck zei:
ik krijg der schijt van die used car dealer lijst.

tzijn altijd maar dezelfde wagens die aangeboden worden.

Idem, ik zit bvb al weken op een golf1 gti te wachten...

.vinnie.

Legacy Member
In A-spec ben ik van plan een nieuwe auto te kopen: ik ben lvl 12 en heb 200.000 (euro?) is de mercedes SLS AMG dan een goede keuze? Ik moet dan wel nog 1 level stijgen.

broez

Legacy Member
stony_v zei:
Idem, ik zit bvb al weken op een golf1 gti te wachten...

die staat al mooi te pronken in mijn garage ;)
heb ook al 1 porsche kunnen kopen! Weet er iemand hoeveel er in totaal zijn ?

seurinck

Legacy Member
broez zei:
die staat al mooi te pronken in mijn garage ;)
heb ook al 1 porsche kunnen kopen! Weet er iemand hoeveel er in totaal zijn ?

die heb ik ook al, maar kheb hem ook maar nog 1x tegen gekomen.

hoeveel porsche's er zijn: GEEN !
RUF daarintegen: zijn er 5, kheb er al 3 :applause:

maar ik zit idd ook nog te wachten achter enkele classics: audi quattro, 205 T16 rally car enz...
maar ik krijg steeds dezelfde wagens.
RX-7 en van die kleine daihatsu wagentjes

djemz

Legacy Member
iemand hier die goed kan driften met stuur? Ik ben het al drie dagen aan het proberen, maar lukt nog altijd niet.

Ik nader dus de bocht, gooi mijn stuur naar links en rechts tot ie uitbreekt, dan vol gas en sturen naar de bocht toe, gas los en sturen weg van de bocht en spelen met het gas, maar dan kom ik precies tekort, als ik dan gas bijgeef ga ik rond en geef ik minder gas dan vliegt hij de andere kant op..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan