Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koolcast

Legacy Member
seurinck zei:
dankzij koolcast eindelijk die race voor de gallardo gewonne.

thx.

Ge moogt me altijd een repke geven.:p

vanbelle zei:
heeft er iemand een setup voor seizoens event met GT-R ?
graak maar niet 1ste altijd 4 :s

Welke GT-R.
Hier een goeie setup voor de GT-R '07:

Nissan GT-R '07 - Cr. 77,700

- Weight Reduction Stage 2
- Engine Stage 1
- Sports ECU
- Racing Air Filter
- Titanium Racing Exhaust
- Catalytic Converter: Sports
- High RPM Range Turbo Kit
- Soft Racing Tyres

- Cr. 85,450

Totaal van Cr. 163,150.
Kan voor veel races gebruikt worden.

.vinnie. zei:
In A-spec ben ik van plan een nieuwe auto te kopen: ik ben lvl 12 en heb 200.000 (euro?) is de mercedes SLS AMG dan een goede keuze? Ik moet dan wel nog 1 level stijgen.

Nee,koop je een andere...De SLS AMG '10 kan je winnen bij het AMG event...;)

MegaMentor

Legacy Member
@RUFs Ik heb er 1, CTR2 uit '96, dat kostte mij daar efkes 89k voor een engine overhaul en maar liefst 149k om het chassis te herstellen. De wagen zelf kostte dan ook al iets van 300k. Woei :p Wel ferm bakske, die Duitse challenge op Extreme mee gewonnen :)


djemz zei:
iemand hier die goed kan driften met stuur? Ik ben het al drie dagen aan het proberen, maar lukt nog altijd niet.

Ik nader dus de bocht, gooi mijn stuur naar links en rechts tot ie uitbreekt, dan vol gas en sturen naar de bocht toe, gas los en sturen weg van de bocht en spelen met het gas, maar dan kom ik precies tekort, als ik dan gas bijgeef ga ik rond en geef ik minder gas dan vliegt hij de andere kant op..

Ik ben ook allang aan't proberen en voor het eerst heb ik al wat drifts erin gekregen. Ergens in Expert win je een Rally autoke van ongeveer 450pk, 4WD maar toch zeer driftable! Ik kom nu zowat elke bocht op Tsukuba Circuit door. Speel met het G27 stuur.

Maar met iets als een 350Z heb ik ook steeds dat voor. Indraaien, achterkant zwaait uit, ik stuur tegen en dan gebeurd één van de twee: Ofwel spint hij meteen door, ofwel vliegt hij de andere kant uit.

koolcast

Legacy Member
mentor0 zei:
@RUFs Ik heb er 1, CTR2 uit '96, dat kostte mij daar efkes 89k voor een engine overhaul en maar liefst 149k om het chassis te herstellen. De wagen zelf kostte dan ook al iets van 300k. Woei :p Wel ferm bakske, die Duitse challenge op Extreme mee gewonnen :)

Waar kunt ge die RUFs eigenlijk kopen?

MegaMentor

Legacy Member
Inderdaad, maar ze zijn ook redelijk "rare" hoor. Ik kijk vrij vaak bij Used en heb er ook nog maar 1 zien staan, die ik dan ook gekocht heb.

{YA}schaap

Legacy Member
indy geluk zeer simpel :D
Ik maar proberen met de harde sport banden, vergeten te wisselen me zachte race deronder en directe win :$
en terwijl de trophy fotofinish gehaald

koolcast

Legacy Member
mentor0 zei:
Inderdaad, maar ze zijn ook redelijk "rare" hoor. Ik kijk vrij vaak bij Used en heb er ook nog maar 1 zien staan, die ik dan ook gekocht heb.

Hopelijk heb ik morgen a lucky day.
@ seurinck: Thanks.

.vinnie.

Legacy Member
koolcast zei:
Nee,koop je een andere...De SLS AMG '10 kan je winnen bij het AMG event...;)

mss een suggestie? Er zijn er zo veel goeie dat ik niet weet wat te kopen :)

Pana

Legacy Member
Lap, kheb et ook aan men broek. 1 keer online geweest en ik kan mijn TC settings niet meer aanpassen op mijn DFGT stuur & A-spec nam gewoon alle instellingen over van de laatste online race blijkbaar.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ja hoe kunde da gvd terug krijgen dat ge da in uw a spec kunt aanpassen? om zot van te worden!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
seurinck zei:
die heb ik ook al, maar kheb hem ook maar nog 1x tegen gekomen.

hoeveel porsche's er zijn: GEEN !
RUF daarintegen: zijn er 5, kheb er al 3 :applause:

maar ik zit idd ook nog te wachten achter enkele classics: audi quattro, 205 T16 rally car enz...
maar ik krijg steeds dezelfde wagens.
RX-7 en van die kleine daihatsu wagentjes

kben de peugeot al tegen gekomen maar koste dacht ik 1.700 of zelfs 1.900.000

khad ni genoeg geld op diem oment, jammer :)

ik zit vooral te zien voor ne Jaguar XJ220 maar kben enkel de LM versie ervan tegen gekomen :(

djaxx79

Legacy Member
Ik heb gespaard voor de 10.00.000 cr trophy en die is nu binnen, wil nu overgaan tot aankoop van de gran turismo forula wagen. Heb deze al paar keer zien staan in de online occasie winkel. Waarop moet ik letten, of kan ik deze best nieuw aankopen? Zou niet graag een misverstand aankopen van bijna 5 000 000.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Sensei_X zei:
Ik heb gespaard voor de 10.00.000 cr trophy en die is nu binnen, wil nu overgaan tot aankoop van de gran turismo forula wagen. Heb deze al paar keer zien staan in de online occasie winkel. Waarop moet ik letten, of kan ik deze best nieuw aankopen? Zou niet graag een misverstand aankopen van bijna 5 000 000.

Je moet deze kopen voor Formula GT series in Extreme Event

tip: direct olie verversen.

ps: Deze staat nl. niet in Car Dealership.

seurinck

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
kben de peugeot al tegen gekomen maar koste dacht ik 1.700 of zelfs 1.900.000

khad ni genoeg geld op diem oment, jammer :)

ik zit vooral te zien voor ne Jaguar XJ220 maar kben enkel de LM versie ervan tegen gekomen :(

bah :( en ik kom die maar niet tegen :angry:

djaxx79

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Je moet deze kopen voor Formula GT series in Extreme Event

tip: direct olie verversen.

ps: Deze staat nl. niet in Car Dealership.

Zit er veel verschil op die occasie's, zie dat de prijzen wel is beetje durven verschillend van dag tot dag in de occasie winkel voor de gt

Tah_b00nz0r

Legacy Member
die F1 GT is volgens mij constant dezelfde prijs ze.

hoe belachelijk is het trouwens dat ik op B spec level 13 al moet grinden om level 14 te worden. Kheb enkel die classic muscle car race nog ni gedaan en kzit op 13 en 3/4e level nu. van 12 naar 13 ook al moeten grinden tsss.

klaat men coureur dan ma tourkes op daytona rijden in men F1 GT met da supercar festival. krijg'k toch nog iets van cash bij :)

koolcast

Legacy Member
Sensei_X zei:
Zit er veel verschil op die occasie's, zie dat de prijzen wel is beetje durven verschillend van dag tot dag in de occasie winkel voor de gt

Kost altijd hetzelfde,namelijk 5.000.000 Cr.Hij is zoals gezegd enkel te koop in de occasie winkel en je koopt hem het best op 0km stand...Weet niet als er verschillende stands zijn.;)

seurinck

Legacy Member
nee hoor de formula gt verschilt wat, ook de KM stand is verschillend.

die dat ik gekocht heb was minder kwa Cr. dan die er nu te koop staat.
maar mijne had wel wat meer Km op de teller.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan