Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
B-spec lvl 25 :applause:

Credits: 15.467.333 :D

Iemand een idee welke auto ik kan kopen?

Is het mogelijk om bv. een 2de Formula GT te kopen? Ik zou de 2de dan gebruiken voor de zwaardere races van 9h & 24h.

Men Formula GT heeft nu al iets van een 10.900 km op te teller staan dus een 2de GT kan geen kwaad.

Liquid Li0n

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
B-spec lvl 25 :applause:

Credits: 15.467.333 :D

Iemand een idee welke auto ik kan kopen?

Is het mogelijk om bv. een 2de Formula GT te kopen? Ik zou de 2de dan gebruiken voor de zwaardere races van 9h & 24h.

Men Formula GT heeft nu al iets van een 10.900 km op te teller staan dus een 2de GT kan geen kwaad.

hoeveel is je a-spec level?

Solid Q

Legacy Member
Scifo zei:
Net Formula GT kampioenschap gedaan. Damn in de regen op Suzuka, wat was me dat. :oink: Ik ben gewoon gequit na 3 laps, gelukkig dat ik op die overige 5 toch 1stes was -.-

Ja, dat vroeg ik me nu af. Als je quit bij een kampioenschap. Quit je dan voor enkel die race of het hele kampioenschap?

Ik was bij Formula GT ook zeker van de winst toen ik bij Suzuka startte, maar ik durfde niet op exit drukken, dus heb ik maar wat rondgereden. Eigenlijk kon ik wel winnen, maar twee keer geslipt door onnozel te doen (1 keer helemaal teruggekomen, tweede keer was dat voorlaatste ronde dus 12de geëindigd :p)

Nog een opmerking. Bij suzuka staat er toch zo'n regenwolkje hé. Awel, bij mij regende het helemaal niet?

djaxx79

Legacy Member
Met wselke config hebben jullie dangespeeld met de formula gt? Ik heb gisteren avond de fuji geprobeerd en had het echt wel moeilijk, maakte 1 fout en was mijn eerste plaats voor de rest van de race kwijt.
Ivm kampioenschap, je geeft dan enkel op voor de race, maw als je genoeg voorlag mag je de laatste race zelfs verlaten, dan zal je nog winnnen. Heb dat voorgehad in eerdere kampioenschappen.

MegaMentor

Legacy Member
koolcast zei:
Waar de lambo kan meedoen(allé waar het aangeraden is om hem te gruiken) is deze setup meer dan voldoende.Waarom meer investeren dan nodig is?:p

'K weet niet, rap rijden is plezant? :unsure:

wouter011

Legacy Member
Is de modus om op een pc b-spec races aan te sturen al beschikbaar? Zoja, waar kan ik deze vinden?

Pino87

Legacy Member
Nieuwe Seasonal Events! Nog meer geld! Zelfs ne race van 1.500.000 bij! En geen restricties!

Goldrusher

Legacy Member
Idd. Heel makkelijke events omdat enkel het model van auto telt. Je mag ze zoveel tunen als je wil.
Binnen het uur heb je 3 miljoen credits er bij.

Vykus

Legacy Member
nog steeds op zoek naar de oude porsche 911 (RUF BTR '86) als ik me niet vergis. Enig idee hoe ik deze in mijn tweedehands krijg zodat ik deze kan kopen?

schredy

Legacy Member
Dju, mijne B-spec'er juist aan het werkt gezet voor 24h... 't zal voor morgen zijn, de nieuwe events.

super_veloce

Legacy Member
omg geen restricties in de nieuwe seasonal events, zelfs het kleinste kind kan deze winnen. Hopelijk bij de volgende weer restricties.

auto's die je nodig hebt: toyota prius, audi tts, elise 111r, ford gt 06, c4 wrc

husijerri

Legacy Member
Vykus zei:
nog steeds op zoek naar de oude porsche 911 (RUF BTR '86) als ik me niet vergis. Enig idee hoe ik deze in mijn tweedehands krijg zodat ik deze kan kopen?



vanmorgen stond hij bij mij ertussen , niets speciaals gedaan bij mijn weten

inzane

Legacy Member
{YA}schaap zei:
@ mentor0 lukt dat bij jou, met die setup? Ier allesinds niet sinds ik die zr1 in Racing Modification rijd hij slechter dan voordien. Ook minder pk dacht ik

de Stig is met uw stukken gaan lopen ;)

als je race mod doet moet je daarna uw upgrades der trug opzetten bij de settings

Pino87

Legacy Member
Seg, vergis ik mij of zijn de ristricties bij de bonusraces van 2 ook weggehaald?

Gleke

Legacy Member
heeft er iemand een DTM ?? die ik mag lenen, hebben (met die glich moest je het kennen ) ?

Scooter

Legacy Member
Pino87 zei:
Nieuwe Seasonal Events! Nog meer geld! Zelfs ne race van 1.500.000 bij! En geen restricties!
Die race met de WRC C4 daarjuist even met de controller gedaan. Heb vorige week een random moderne rallywagen erbij gekregen. Uiteraard de WRC C4 die ik al had van die Loeb challenges :doh:
Ik heb dus mijne nieuwste genomen, voorzien van zachte racebandjes en gaan. Wel vergeten van manueel schakelen aan te zetten en tractiecontrole uit maar ik zag direct dat het een easy win ging zijn dus gewoon uitgereden en 1,5 miljoen extra in kas. Nu heb ik B-spec Bob terug aan het werk gezet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan