Tah_b00nz0r
Legacy Member
Zalig die season events
heb alle wagens behalve de tts en mss die ford ni. Heb daar twee S modelle van maar die mogen wsl ni? Strax is zien thuis en dan drekt ander season events 2 is doen nu de restricties uit zijn hehe. Dan ga ik wsl richting level 28,5
bijna tijd dan voor de red bull X1 
heb alle wagens behalve de tts en mss die ford ni. Heb daar twee S modelle van maar die mogen wsl ni? Strax is zien thuis en dan drekt ander season events 2 is doen nu de restricties uit zijn hehe. Dan ga ik wsl richting level 28,5
bijna tijd dan voor de red bull X1 
ad: (wel bijna 29
)

Maar idd toch niet veel minder.