Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Zalig die season events :D heb alle wagens behalve de tts en mss die ford ni. Heb daar twee S modelle van maar die mogen wsl ni? Strax is zien thuis en dan drekt ander season events 2 is doen nu de restricties uit zijn hehe. Dan ga ik wsl richting level 28,5 :) bijna tijd dan voor de red bull X1 :woohoo:

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Voila si, Bonusrace 3 is uitgereden (goud) en ik zal zeggen gelijk het is. Het was te gemakkelijk. :D

17,5 miljoen credits & ik kwam van 15,5 miljoen. Toch maar 2 miljoen winst gemaakt, maar ik heb bij de meeste wagens een beetje overdreven met het tunen maar ik wou toch van de eerste keer 1ste finishen.

a-spec lvl 28
b-spec lvl 25 (nog een paar keer dreamcar championship & 60 laps op Grand Vally speed way + en zo gaan we stilletjes aan richting lvl 28/30)

svp46

Legacy Member
Mag ik van iemand een nascar lenen? straks hebt ge hem al terug.
Het is voor het bonusevent.

Energised

Legacy Member
iemand eventueel 'n goede walktrough? ik had er eentje gevonden ma die gaat ni verder dan alle "professional" events..

tot nutoe weinig auto's moeten kopen voor de events te doen, vooralsnog alles uitgereden met auto's die ik gewonnen heb ^^

hoe kunde trouwens die redbull auto krijgen?

Scifo

Legacy Member
Ook net bonusevent 3 voltooid. Begon eraan op level 28 maar ben nu nog altijl level 28 :sad: (wel bijna 29 :p )

Kzal toch nog een endurance race moeten doen. -.-

issith

Legacy Member
Raar hoe mensen zeggen, Ik heb nog maar weinig auto's moeten kopen terwijl ik alle leuke goodies aant kopen bij bij de dealership vanaf het moment dat ik terug een beetje geld heb.

Bosvos

Legacy Member
issith zei:
Raar hoe mensen zeggen, Ik heb nog maar weinig auto's moeten kopen terwijl ik alle leuke goodies aant kopen bij bij de dealership vanaf het moment dat ik terug een beetje geld heb.

Ik heb eigenlijk vrij veel auto's staan waarmee ik nog geen enkel race heb gereden, maar ik moest ze gewoon hebben :D
(al een geluk dat mijn smaak niet te duur is)

issith

Legacy Member
pfft mijne smaak is wel duur ...

enzo 1 mil, F1, 1 mil, SLR 600k, ... het gaat nog wel een tijdje duren zo :p

Bosvos

Legacy Member
issith zei:
pfft mijne smaak is wel duur ...

enzo 1 mil, F1, 1 mil, SLR 600k, ... het gaat nog wel een tijdje duren zo :p

Bij mij zijn het vooral goedkopere klassiekers zoals de Delta integrale, hot hatches, en mazda/nissantoestanden :)

Eens ik wat meer geld heb ga ik wat overstappen naar touringcars of types die ik kan ombouwen tot touringcar.

koolcast

Legacy Member
Echt sweet die season events...Heb vooral veel winst gemaakt met de Ford GT.

Ford GT '06 - 149.880 Cr.

- Weight Reduction Stage 2
- Engine Stage 1
- Sports ECU
- Racing Air Filter
- Titanium Racing Exhaust
- Catalytic Converter: Sports
- Superchager kit
- custom transmission(max km/h 310km/h)
- Soft Racing Tyres

Tuning totaal: 102.950 Cr.
Totaal: 252.830 Cr.

1ste = 1.000.000 Cr.
winst = 747.170 Cr.:cool:

Om nog maar te zwijgen van de XP...

MegaMentor

Legacy Member
@Kool,

Ik deed het met:

- Weight reduction Stage 2
- Window Weight Reduction
- Sport ECU
- Engine Stage 1
- Sports Intake Manifold
- Racing Air Filter
- Sports Exhaust
- Catalystic Converter
- Fixed Sports Suspension
- Hard Racing Tyres

Toch iets minder als u uitgegeven peisk? :p

sleejer

Legacy Member
Energised zei:
iemand eventueel 'n goede walktrough? ik had er eentje gevonden ma die gaat ni verder dan alle "professional" events..

tot nutoe weinig auto's moeten kopen voor de events te doen, vooralsnog alles uitgereden met auto's die ik gewonnen heb ^^

hoe kunde trouwens die redbull auto krijgen?

Race Series - What Car To Use - PS3Trophies.org

Redbull auto kan je winnen in een special event die unlockt op lvl 30 dacht ik

devil

Legacy Member
lol die event met die x2010 is moeilijk zeg ik geraak nog ni eens aan brons lol

rscaboy

Legacy Member
mentor0 zei:
@Kool,

Ik deed het met:

- Weight reduction Stage 2
- Window Weight Reduction
- Sport ECU
- Engine Stage 1
- Sports Intake Manifold
- Racing Air Filter
- Sports Exhaust
- Catalystic Converter
- Fixed Sports Suspension
- Hard Racing Tyres

Toch iets minder als u uitgegeven peisk? :p
Ik heb zo goed als alles geüpgraded :cool: Ik ben hem momenteel aan het gebruiken in b spec tegen VW Lupo's en golfkes.:evil:

koolcast

Legacy Member
mentor0 zei:
@Kool,

Ik deed het met:

- Weight reduction Stage 2
- Window Weight Reduction
- Sport ECU
- Engine Stage 1
- Sports Intake Manifold
- Racing Air Filter
- Sports Exhaust
- Catalystic Converter
- Fixed Sports Suspension
- Hard Racing Tyres

Toch iets minder als u uitgegeven peisk? :p

Godverdomme:angry:Maar idd toch niet veel minder.:p

inzane

Legacy Member
ik wil er ook aan beginne ma zit nog op twerk.
gvd khad die prius ni moete verkope net zoals mn oude countach. kga er is vr smeke in de andere tread.

broez

Legacy Member
inzane zei:
ik wil er ook aan beginne ma zit nog op twerk.
gvd khad die prius ni moete verkope net zoals mn oude countach. kga er is vr smeke in de andere tread.

Waarom verkoopt ge die auto's dan ook ? :D Ok het zijn geen top auto's maar tis ni da ge een limiet hebt in u garage en geld brengen ze ook ni op dus ja... Voor 6000cr kunde eve goe een race opnieuw doen.

Schummi88

Legacy Member
vanbelle zei:
ja ca va nog buiten eiger nordwant die is niet simpel

Die valt toch vrij goed mee. Op tijd remmen voor bochten en het parcours een beetje leren kennen. In die sectie naar beneden wel op tijd remmen want anders zit je met problemen :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan