Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
en iemand een idee wnr of hoe die online used cardealer refresht ?
die lijst is bij mij al 5 dagen dezelfde.

100%

Legacy Member
Goldrusher zei:
Realisme ten top. In't echt kun je de tijd ook niet stoppen.

Gewoon twee vrienden uitnodigen en afwisselen.

had het toch liever gezien zoals in gt4, dat je tijdens je pitstops kunt overschakelen op je b-spec. en de xp dan gewoon verdelen aan de hand van het aantal gereden ronden.

MegaMentor

Legacy Member
Die van mij is ook nog niet gerefreshed heb nu toch al wat races gedaan :wtf: Met "wat races" bedoel ik dan alles van professional en 3/4 van expert :p

ReBirTh

Legacy Member
humpus zei:
Denk dat ge dan wat races moet doen.
Of naar het schijnt helpt het ook om door uw licence tests te bladeren.

edit: google is your friend

Zijn vraag ging over de online used car dealer, niet over de gewone.
De online refresh doen de mannen van PD, die gaat niet via het spel. Wss zal die gebeuren na de 6e, wanneer de season events ook een update krijgen.

husijerri

Legacy Member
sorry als het al gevraagd is geweest , maar kan het niet echt vinden

is er een auto uitermate geschikt voor de all stars race te doen in b-spec ,
heb er al enkele geprobeerd maar nog niet dichtbij geraakt , dus enkel men instellingen tweaken zal niet voldoende zijn , vrees ik

als er een auto heel geschikt is daarvoor dan hoor ik dat graag

alvast bedankt

Liquid Li0n

Legacy Member
Vandalize_ zei:
ik kan je een X2010 schenken als je wilt ?
maar dan moet je wel 3-4 dagen wachten, want er staan nog mensen voor je ='D, en ik kan er maar 1 per dag schenken ;(

Voeg me maar toe.

svp46 zei:
B-spec:angry:

Welke chauffeur hebben jullie in het begin gekozen, want die van mij rijd van geen kanten:cry:
Waar kan ik nieuwe chauffeurs maken trouwens?

ik heb in het begin een gekozen die in het midden zat van temperament.
Een nieuwe kan je maken in het GT life menu links onder waar je ook de garage, fotoalbum hebt e.d., is icoontje met een helm

Decade zei:
Morgen me eens aan een online raceke wagen se.

ik heb al 10tal keer op een server meegedaan en nog maar is 1x een race kunnen rijden, dat is ALTIJD vrij rijden voor de rest, ik zeg dan via die chat van start race...maar die antwoorden niet ze :wtf:

FreakyJP zei:
Ik denk dat die verandert als er nieuwe seasonal events bijkomen.

ja denk ik ook, wat ik ook heb gemerkt is dat ge hem niet 2x kunt kopen, wel een leuk detail maar ik dacht dat eens je een occasie zou kopen dat slot werd ingevuld door een andere occasie. helaas.

R-3d

Legacy Member
heeft er iemand toevallig een 200sx van 1989 tot 1994 ? Ben al sinds begin gt5 opzoek naar deze wagen maar nog altijd niet tegen gekomen :(. heb deze wagen ook irl daarom dak em zo hard will ingame. kan altijd ruilen tegen een andere wagen.

Gleke

Legacy Member
welke auto is een echte aanrader heb 2.000.000 credits en ben lvl 24 ?
prijs maakt echt niet uit .

AhReNd

Legacy Member
vanbelle zei:
welke auto is een echte aanrader heb 2.000.000 credits en ben lvl 24 ?
prijs maakt echt niet uit .

Spaar door voor formula gran turismo
Edit: te laat -_-

Liquid Li0n

Legacy Member
seurinck zei:
die kart zijn gemakkelijk maar die nascar heb ik toch ook wel problemen mee hoor.

ik heb beide op goud, karting enkel die laatste race op autumn ring was moeilijk.

Nascar was ook zeker niet gemakkelijk maar echt veel proberen, alles van hulp uit en manuele versnellingen (waardoor je later kunt schakelen) en heb zo goud gehaald.

die rally zijn sowieso moeilijk...en die AMG races zijn dan weer moeilijk voor alles op goud te krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan