Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liquid Li0n zei:duurt wel langer dan ik verwacht om level 30 te worden, ik wil ook graag die Redbull X2010!
en is er al nieuws van nieuwe seizoensevents? Het is bijna de 6e
seurinck zei:die kart zijn gemakkelijk maar die nascar heb ik toch ook wel problemen mee hoor.

Android zei:Heeft iemand nog tips voor die seasonal event met de Fiat 500 op Tsukuba?
Heb al de air filter gestoken, window weight reduction, customisable tranmission (short gear max 140km/h) en customisable suspension met aangepaste settings, spoiler vanachter en vooraan voor max downforce.
Al min. 15 keer geprobeerd en al verschillende keren op minder dan een halve seconde gestrand van de eerste, maar nog geen kans gehad om die in te halen.
would be welcome pls!
![]()



Android zei:Anyone ??![]()
Vlanoman zei:Karts en nascar valt ook nog in rede, karts is zelfs een perfect niveau zelfs op professioneel... Nascar haal ik amateur na een paar keer wel zilver, maar tis zodanig gemaakt dat er geen greintje tollerantie op zit! Ik kan evengoe naar het leger gaan, daar is er meer tollerantie dan in GT5!
Als ge iets op 11 seconden moet halen en je rijd dan eindelijk eens 11,029 seconden, vergeet goud maar en je mag opnieuw proberen om waarschijnlijk toch goud niet te halen...
Ik snap het gewoonweg niet dat sommige mensen zonder problemen goud halen? Speel ik dan zo slecht?
Allemaal no-livers imo
peelt ge met een stuurwiel of DS3?
koolcast zei:Imo,deze morgen goud op alles bij het kart event,die laatste race op gevorderde was ook effe doorbijten,zeker 6 keer opnieuw moeten doen.![]()
Ik rij dan bv 2de, ga in de bocht langs de binnenkant om die voor mij af te snijden, komt die 3de out of nowhere in mijn gat geramd, spin ik door en mag ik van voor af aan beginnen.mentor0 zei:Ja, die was echt kut, simpelweg omdat die andere onnezelaars mij constant van de weg ramdenIk rij dan bv 2de, ga in de bocht langs de binnenkant om die voor mij af te snijden, komt die 3de out of nowhere in mijn gat geramd, spin ik door en mag ik van voor af aan beginnen.

[BAT]Diamond;14328049 zei:Weet iemand misschien hoeveel keer de occasie shop moet refreshen voor je dezelfde auto weer terug ziet? Of is dat echt puur random?
Kdacht dat 100k wel genoeg ging zijn voor een celica GT-four, kzag daarnet de celica GT-four rally edition staan maar die kostte +/- 350k :doh: Teveel geld verspilt aan die slome auto's voor a-spec beginner/amateur races en terwijl ook nog es een lexus lfa en m3 gekocht.
mentor0 zei:Die Toyota 7 is precies niet gemakkelijk om aan te raken. Die moet je toch uit Used Cars halen eh? Of win je die ergens.
elke dag 6 nieuwe auto'sBosvos zei:Wil ik ook wel weten, ik zie plots heel wat leuke auto's staan die ik niet noodzakelijk nodig heb voor een race, maar wel wil hebben. Maar ik heb alleen maar geld om de noodzakelijke auto's te kopen momenteel...