Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Liquid Li0n

Legacy Member
duurt wel langer dan ik verwacht om level 30 te worden, ik wil ook graag die Redbull X2010!

en is er al nieuws van nieuwe seizoensevents? Het is bijna de 6e

Vandalize_

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
duurt wel langer dan ik verwacht om level 30 te worden, ik wil ook graag die Redbull X2010!

en is er al nieuws van nieuwe seizoensevents? Het is bijna de 6e

ik kan je een X2010 schenken als je wilt ?
maar dan moet je wel 3-4 dagen wachten, want er staan nog mensen voor je ='D, en ik kan er maar 1 per dag schenken ;(

seurinck

Legacy Member
die kart zijn gemakkelijk maar die nascar heb ik toch ook wel problemen mee hoor.

Bosvos

Legacy Member
seurinck zei:
die kart zijn gemakkelijk maar die nascar heb ik toch ook wel problemen mee hoor.

Ik ook, maar da's omdat ik niet nauwkeurig kan rijden met de controller :(
Binnekort eens een nieuw stuurtje gaan halen.

Android

Legacy Member
Android zei:
Heeft iemand nog tips voor die seasonal event met de Fiat 500 op Tsukuba?

Heb al de air filter gestoken, window weight reduction, customisable tranmission (short gear max 140km/h) en customisable suspension met aangepaste settings, spoiler vanachter en vooraan voor max downforce.

Al min. 15 keer geprobeerd en al verschillende keren op minder dan een halve seconde gestrand van de eerste, maar nog geen kans gehad om die in te halen.

:help: would be welcome pls! :-)

Anyone ?? :confused::help::unsure:

koolcast

Legacy Member
Vlanoman zei:
Karts en nascar valt ook nog in rede, karts is zelfs een perfect niveau zelfs op professioneel... Nascar haal ik amateur na een paar keer wel zilver, maar tis zodanig gemaakt dat er geen greintje tollerantie op zit! Ik kan evengoe naar het leger gaan, daar is er meer tollerantie dan in GT5!

Als ge iets op 11 seconden moet halen en je rijd dan eindelijk eens 11,029 seconden, vergeet goud maar en je mag opnieuw proberen om waarschijnlijk toch goud niet te halen...

Ik snap het gewoonweg niet dat sommige mensen zonder problemen goud halen? Speel ik dan zo slecht?

Allemaal no-livers imo

Blijven proberen...,ik had ook vaak dat op zoveel 100ste van een seconde strandde.Maar plots lukte het.:applause:Speelt ge met een stuurwiel of DS3?

Imo,deze morgen goud op alles bij het kart event,die laatste race op gevorderde was ook effe doorbijten,zeker 6 keer opnieuw moeten doen.:angry:

MegaMentor

Legacy Member
koolcast zei:
Imo,deze morgen goud op alles bij het kart event,die laatste race op gevorderde was ook effe doorbijten,zeker 6 keer opnieuw moeten doen.:angry:

Ja, die was echt kut, simpelweg omdat die andere onnezelaars mij constant van de weg ramden :wtf: Ik rij dan bv 2de, ga in de bocht langs de binnenkant om die voor mij af te snijden, komt die 3de out of nowhere in mijn gat geramd, spin ik door en mag ik van voor af aan beginnen.

koolcast

Legacy Member
mentor0 zei:
Ja, die was echt kut, simpelweg omdat die andere onnezelaars mij constant van de weg ramden :wtf: Ik rij dan bv 2de, ga in de bocht langs de binnenkant om die voor mij af te snijden, komt die 3de out of nowhere in mijn gat geramd, spin ik door en mag ik van voor af aan beginnen.

Komt idd zeer bekend voor.:evil:

[BAT]Diamond

Legacy Member
Weet iemand misschien hoeveel keer de occasie shop moet refreshen voor je dezelfde auto weer terug ziet? Of is dat echt puur random?

Kdacht dat 100k wel genoeg ging zijn voor een celica GT-four, kzag daarnet de celica GT-four rally edition staan maar die kostte +/- 350k :doh: Teveel geld verspilt aan die slome auto's voor a-spec beginner/amateur races en terwijl ook nog es een lexus lfa en m3 gekocht.

Bosvos

Legacy Member
[BAT]Diamond;14328049 zei:
Weet iemand misschien hoeveel keer de occasie shop moet refreshen voor je dezelfde auto weer terug ziet? Of is dat echt puur random?

Kdacht dat 100k wel genoeg ging zijn voor een celica GT-four, kzag daarnet de celica GT-four rally edition staan maar die kostte +/- 350k :doh: Teveel geld verspilt aan die slome auto's voor a-spec beginner/amateur races en terwijl ook nog es een lexus lfa en m3 gekocht.

Wil ik ook wel weten, ik zie plots heel wat leuke auto's staan die ik niet noodzakelijk nodig heb voor een race, maar wel wil hebben. Maar ik heb alleen maar geld om de noodzakelijke auto's te kopen momenteel...

MegaMentor

Legacy Member
Die Toyota 7 is precies niet gemakkelijk om aan te raken. Die moet je toch uit Used Cars halen eh? Of win je die ergens.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
mentor0 zei:
Die Toyota 7 is precies niet gemakkelijk om aan te raken. Die moet je toch uit Used Cars halen eh? Of win je die ergens.

Die krijg je bij B-spec - Like The Wind (Extreme)

MegaMentor

Legacy Member
Maar die op zijn beurt is dan ook weer niet simpel heb ik gelezen :) Mjah, bijna level 20 voor de Extreme races, 'k zal wel zien.

Goldrusher

Legacy Member
Bosvos zei:
Wil ik ook wel weten, ik zie plots heel wat leuke auto's staan die ik niet noodzakelijk nodig heb voor een race, maar wel wil hebben. Maar ik heb alleen maar geld om de noodzakelijke auto's te kopen momenteel...
elke dag 6 nieuwe auto's
elk event dat je laadt, is een nieuwe dag

svp46

Legacy Member
B-spec:angry:

Welke chauffeur hebben jullie in het begin gekozen, want die van mij rijd van geen kanten:cry:
Waar kan ik nieuwe chauffeurs maken trouwens?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan