Vlanoman zei:
tralala, frustratie alom
Die special events hebben tenminste uitdaging! Ge kunt genoeg instellen aan uw wagens om het beter te kunnen. Die elise's moet rijden met hulp aan, Ik ken er die vrij ver geraken zonder de hulp maar da's echt gek... Schijnt dat ze zo'n zeepkisten zijn omdat ze op slechte banden staan in die challenge. Ik heb toch goud daar en heb geen 30x moete proberen.
Zelfde voor die licenties, hierdoor ontwikkel je uw skills, er zitten makkelijke dingen bij maar ook aartsmoeilijke, hierdoor moet je soms u rijstijl veranderen waardoor je andere trucjes leert. En ze moesten iets doen om de races te scheiden eh. Alles kunnen rijden van in't begin is gemakkelijk he...
Nascar: in't echt zitten ze ook met zo'n minieme verschillen te rijden dusja...
Dat is net wat GT5 onderscheid van andere racegames. De uitdaging om da goud te halen. 't is allemaal haalbaar maar veel hangt af van uw rijstijl.
Om dan in uw frustraties mensen die het wat beter kunnen te gaan verwijten van no-livers is beetje laag he, vind je nu zelf ni?