Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
3u tegen Vettel, zo goed als niets van mijn tijden kunnen af doen :(.

@Suzuka:
Suzuka%20Circuit%20klein.jpg


@Nürburgring:
N%C3%BCrburgring%20GP_F_2%20klein.jpg

stijndesch

Legacy Member
Klopt dit dat je niet kan saven tijdens endurances?
Ik dacht gelezen te hebben van wel, maar als ik niet kan saven ga ik er 2 weken over doen, 24 uur na elkaar racen doet zelfs geen enkelen coureur!
Als da realisme is!

Goldrusher

Legacy Member
Realisme ten top. In't echt kun je de tijd ook niet stoppen.

Gewoon twee vrienden uitnodigen en afwisselen.

MegaMentor

Legacy Member
Wat zit er nu juist achter die cold/hot bar als je een driver maakt? In een race begrijp ik wel dat hoe verder in het rood hoe meer hij gepushed wordt en gewaagder hij gaat rijden etc, maar wat voor effect heeft dan een driver met zijn balkje standaard volledig in het rood in een race?

Bosvos

Legacy Member
Allez tussen het leren door nog ff GT5 gespeeld, nu een poging doen voor 3 toerkes Madrid met mijne Mini.

Ik kan er niet aan doen, maar ik vind die Mini een kutbakske en ik kan er niet mee rijden :D

Goldrusher

Legacy Member
mentor0 zei:
Wat zit er nu juist achter die cold/hot bar als je een driver maakt? In een race begrijp ik wel dat hoe verder in het rood hoe meer hij gepushed wordt en gewaagder hij gaat rijden etc, maar wat voor effect heeft dan een driver met zijn balkje standaard volledig in het rood in een race?
Da's hun karakter. En je zorgt er best voor dat ze tijdens de race hun karakter benaderen in dat balkje.

MegaMentor

Legacy Member
I see, en ik steeds maar dat balkje in het midden houden... Goed om te weten.

schredy

Legacy Member
Goldrusher zei:
Da's hun karakter. En je zorgt er best voor dat ze tijdens de race hun karakter benaderen in dat balkje.

Dus een coureur met een karakter ver in het rood maakt nooit fouten? :unsure:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
alee zo goed als beginners en amateur uitgespeeld in b spec ook nu :) enkel nog de supercar nostalgia doen maar dan moet ik eerst mijne countach wa bij pimpe ^^

nirvie

Legacy Member
daedalus zei:
pff die formula gran turismo is nie te doen imo
iemand tips?
is er een mogelijkheid om die wagen sneller te laten sturen?
en opeens 20 ronden?
er is echt te veel verschil in moeilijkheidsgraad imo.
80% van het spel is poepsimpel en de rest bijna niet te doen

Race soft banden en downforce zowel voor als achter op maximum zetten helpt al enorm, zeker eens proberen:niceone:

MegaMentor

Legacy Member
Mijn nieuwste b-spec aanwinst heet Vettel :cool:


EDIT:
Hij is nu wel mijn nieuwe Gallardo in de prak aan't rijden :wtf:

Bosvos

Legacy Member
Zonet van een maat een Viper SRT10 Coupé '06 geleend, hij had dat ding getuned zodat er ongeveer 900 PK's uitkwamen, maar voor de rest niks aan gedaan.

Ik dan wat upgrades gedaan aan de clutch en flywheel en betere banden opgezet, maar hoe zorg ik ervoor dat die wagen beter reageert op de gaspedaal? Nu lijkt het dat de gas automatisch wordt losgelaten wanneer ik een bocht neem. En alleen als 'm terug kaarsrecht op de baan staat kan ik terug gas geven.

Iemand een idee wat ik mis?

MegaMentor

Legacy Member
Traction control en/of ASM afzetten. Die houden u tegen als ge grip verliest.

djaxx79

Legacy Member
Goldrusher zei:
Realisme ten top. In't echt kun je de tijd ook niet stoppen.

Maar als ge tegen 400km/u tegen de kant vliegt is er wel niets aan uwen auto?

Soit,
Welke race is de beste om credits te grinden? Heb nu 8.000.000 en zou de trophy van 10 000 000 willen voor ik de gran turismo koop?

Bosvos

Legacy Member
mentor0 zei:
Traction control en/of ASM afzetten. Die houden u tegen als ge grip verliest.

staat sowieso al af, tenzij dat natuurlijk niet van toepassing is op auto's die gegift zijn.

Zal eens gaan kijken zie, merci om er mij attent op te maken, had er niet aan gedacht.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Sensei_X zei:
Maar als ge tegen 400km/u tegen de kant vliegt is er wel niets aan uwen auto?

Soit,
Welke race is de beste om credits te grinden? Heb nu 8.000.000 en zou de trophy van 10 000 000 willen voor ik de gran turismo koop?

eerste round american championship :) 5 rondjes op indi en binne 4 a 4 en halve minuut 118k :)

MegaMentor

Legacy Member
Niemand veplicht u toch om die lincenties allemaal op goud te halen of laat staan die special events nog maar te proberen? Speel dan gewoon A-spec of B-spec als die challenges u niet liggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan