Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.z.

Legacy Member
Nace zei:
Welk stuur raden jullie aan voor gt5?

Hangt van uw budget af. Logitech dfgt, (2de hands) g25, g27. Of iets van fanatec, de gt3 rs. Keuze genoeg. Der is trouwens al een topic hierover. Gewoon ff zoeken.

TRC

Legacy Member
renaat13 zei:
Man die laatste Top Gear challenge... Opnieuw zo een brolwagen pff. :s

Die had ik raar genoeg van de eerste keer al. Die andere twee heb ik nog altijd niet.

C-Raz

Legacy Member
Allé, kheb eindelijke de veyron.

Wel wat vraagskes ivm geheel spel:
1) Houden jullie al je auto's bij? Ik heb er momenteel een 60-tal staan waaronder de bugatti en een 599 fully tuned.
2) Ik denk dat ik mijn bugatti tot 1174 pk getuned heb, gaat dit nog meer?
3) Hoe win je in godsnaam die mazda challenge in B-spec.. Auto fully tuned, racer op 6 en banden gekocht, maar kan je niet aanpassen spijtig genoeg.. Het is voor die furai te winnen :)
4) Ik heb al op dit en andere fora gelezen ivm downforce... Waar kan je dit aanpassen? En waar kan je je topsnelheid aanpassen (is dat die manuele bak die je moet kopen dan?)

Ik zit momenteel in deze thread aan pagina 434, dus als een van deze antwoorden op een latere pagina staat, me scuzy :)

schredy

Legacy Member
volgens mijn berekeningen moet 'k nog 10 keer de 24h du Mans rijden om van lvl35 naar lvl40 te geraken (B-spec)... :sop:

Gleke

Legacy Member
pff ik vind nooit goede online racekes .
over zijn ze aan het racen of zijn ze gewoo vrij ant rijden .
iemand een tip ?

fcvrobineh

Legacy Member
vanbelle zei:
pff ik vind nooit goede online racekes .
over zijn ze aan het racen of zijn ze gewoo vrij ant rijden .
iemand een tip ?

snel joinen en veel refreshen :p

Goldrusher

Legacy Member
p4T zei:
Wel wat vraagskes ivm geheel spel:
1) Houden jullie al je auto's bij? Ik heb er momenteel een 60-tal staan waaronder de bugatti en een 599 fully tuned.
2) Ik denk dat ik mijn bugatti tot 1174 pk getuned heb, gaat dit nog meer?
3) Hoe win je in godsnaam die mazda challenge in B-spec.. Auto fully tuned, racer op 6 en banden gekocht, maar kan je niet aanpassen spijtig genoeg.. Het is voor die furai te winnen :)
4) Ik heb al op dit en andere fora gelezen ivm downforce... Waar kan je dit aanpassen? En waar kan je je topsnelheid aanpassen (is dat die manuele bak die je moet kopen dan?)

1) Duh. Waarom zou je ze verkopen, je krijgt er nog amper iets voor en de meesten verzamelen gewoon álle auto's.


4) Bij de instellingen van je auto, eerste optie. Zowel vanuit de garage als in het menu vlak voor een race. Bij sommige auto's kan het niet, dan moet je eerst een vleugel kopen bij GT Auto.
Topsnelheid vereist idd een custom transmission, daarna gewoon de snelheid aanpassen.

humpus

Legacy Member
vanbelle zei:
pff ik vind nooit goede online racekes .
over zijn ze aan het racen of zijn ze gewoo vrij ant rijden .
iemand een tip ?
Ge moet zoeken naar races met duidelijke restricties, die nemen het meestal veel serieuzer. Als ge het overzicht aan rooms hebt, en ge gaat op het bolleke van de room staan, dan krijgt ge in een pop up venster beperkte informatie over de restricties van die bepaalde room.

Bv: min. 1000kg, max 304pk, sports soft

Of vraag hier een paar mensen of ze goesting hebben in een fatsoenlijke race? Ikzelf kan er begin februari pas terug aan beginnen maar ik wil wat wel serieuze races hosten :)

Vraagske trouwens: waarom werkt niemand met die room number? Zo kunt ge toch iemands room van hier joinen bv?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
vanbelle zei:
man sins nieuwjaar kan ik niet meer via mijn DFGT mijn TC niet meer aapnpassen ABS gaat nog wel

K heb da probleem ook! Zeg mij aub as je een oplossing hebt want ik vind da super frustrerend.

rscaboy

Legacy Member
GT5 is vandaag toegekomen:applause:
Is nu nog aan het installeren. Welke auto's zijn het beste om mee te beginnen? 4WD,RWD,2dehands,nieuw,...
Enlighten me!


BTW mijn PSN is rscaboy_belgium voeg me gerust toe als je wil.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kben begonnen met een mazda mx5 miata :)

nu met zo'n kar de 4u van tsukuba doen pfff :D heb hem ma volledig getuned dak het rustig kan doen. 310pk en 940kg :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
dak het ni weet. echt als uw wagen al serieus wa pk verloren heeft ofzo want het kost de helft vd aankooprijs :p

ik heb na een paar pauzes er nu 1u10 opzitte op tsukuba. saai saaier saaist. meestal rondjes van 1:00,000 tot 1:02,000 en kheb er al 67 gedaan. huij :unsure:

{YA}Gr3c0

Legacy Member
In B-spec heb ik een knop erbij gekregen met 'Pitstrategie'

Dan krijg je een venster met bovenaan 'fysieke kracht' dat je kan aanpassen.

Standaard staat het uit tot max. 90.

Wat is de functie daarvan?

Goldrusher

Legacy Member
Da's om van coureur te wisselen als diegene die aan het rijden is, te vermoeid is. (bvb. nog maar 10% kracht over).

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Deze optie zal dan wel zeer handig van pas komen in B-Spec Endurance races :D

Dus m.a.w. is het wel nodig dat je meerdere b-spec drivers hebt? Ik heb er nu 2, lvl 21 & lvl 14.

Thx

Goodfella

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Deze optie zal dan wel zeer handig van pas komen in B-Spec Endurance races :D

Dus m.a.w. is het wel nodig dat je meerdere b-spec drivers hebt? Ik heb er nu 2, lvl 21 & lvl 14.

Thx

Bij endurance races is het idd gemakkelijk. Maar je kan dit ook gewoon uitlaten. Zo gaat hij vanzelf de pits in als de benzine op is. Bij de indy 500 kan je dit bv best uitlaten, anders gaat hij teveel de pits in..

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Goodfella zei:
Bij endurance races is het idd gemakkelijk. Maar je kan dit ook gewoon uitlaten. Zo gaat hij vanzelf de pits in als de benzine op is. Bij de indy 500 kan je dit bv best uitlaten, anders gaat hij teveel de pits in..


En als hij zelf de pits inrijdt voor benzine, verwisselen ze dan ook van rijder?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan