Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nace zei:Welk stuur raden jullie aan voor gt5?
renaat13 zei:Man die laatste Top Gear challenge... Opnieuw zo een brolwagen pff.![]()
Nace zei:Welk stuur raden jullie aan voor gt5?



vanbelle zei:pff ik vind nooit goede online racekes .
over zijn ze aan het racen of zijn ze gewoo vrij ant rijden .
iemand een tip ?

p4T zei:Wel wat vraagskes ivm geheel spel:
1) Houden jullie al je auto's bij? Ik heb er momenteel een 60-tal staan waaronder de bugatti en een 599 fully tuned.
2) Ik denk dat ik mijn bugatti tot 1174 pk getuned heb, gaat dit nog meer?
3) Hoe win je in godsnaam die mazda challenge in B-spec.. Auto fully tuned, racer op 6 en banden gekocht, maar kan je niet aanpassen spijtig genoeg.. Het is voor die furai te winnen
4) Ik heb al op dit en andere fora gelezen ivm downforce... Waar kan je dit aanpassen? En waar kan je je topsnelheid aanpassen (is dat die manuele bak die je moet kopen dan?)
Ge moet zoeken naar races met duidelijke restricties, die nemen het meestal veel serieuzer. Als ge het overzicht aan rooms hebt, en ge gaat op het bolleke van de room staan, dan krijgt ge in een pop up venster beperkte informatie over de restricties van die bepaalde room.vanbelle zei:pff ik vind nooit goede online racekes .
over zijn ze aan het racen of zijn ze gewoo vrij ant rijden .
iemand een tip ?

vanbelle zei:man sins nieuwjaar kan ik niet meer via mijn DFGT mijn TC niet meer aapnpassen ABS gaat nog wel
{YA}Gr3c0 zei:Deze optie zal dan wel zeer handig van pas komen in B-Spec Endurance races
Dus m.a.w. is het wel nodig dat je meerdere b-spec drivers hebt? Ik heb er nu 2, lvl 21 & lvl 14.
Thx
Goodfella zei:Bij endurance races is het idd gemakkelijk. Maar je kan dit ook gewoon uitlaten. Zo gaat hij vanzelf de pits in als de benzine op is. Bij de indy 500 kan je dit bv best uitlaten, anders gaat hij teveel de pits in..