Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Level 25 unlock je de Endurance events.
Vanaf level 35 kun je de Le Mans 24u rijden, vanaf level 40 de Nürburgring 24u.

MegaMentor

Legacy Member
Sensei_X zei:
Huh, online race? Is er dan meer mogelijk online dan tegen elkaar wat free racen en de season events?

Obviously. Open Lobby => Create => Track, rondes etc instellen => Start Race. Friends kunnen dan joinen via hun ingame friendslist alsook random people die de server lijst doorgaan.

Gleke

Legacy Member
man lan Stomme Bspec ik Dodge ram 688PKs
de rest met 387 max pk op daytona lukt maar niet die remt vel te hard af voor de bochten en dan rijd die alleen in de slipstream en gaat hij er niet over :doh:

MegaMentor

Legacy Member
Brake balance gans naar achter zetten(voor 0, achter 10), top speed naar iets van 360, alle weight reduction tunes, ophanging default laten en mijn driver was iets van level 12 toen hij daar mee won.

Gleke

Legacy Member
mentor0 zei:
Brake balance gans naar achter zetten(voor 0, achter 10), top speed naar iets van 360, alle weight reduction tunes, ophanging default laten en mijn driver was iets van level 12 toen hij daar mee won.

het is me gelukt met en lvl 6 driver :p

Ikkie

Legacy Member
De mijne is al level 4 door gewoon constant dat 1e raceke te rijden, en tlukt hem maar niet éh. Ik dacht eerst van ik laat hem doen, tzal hem wel ooit eens lukken. Ondertussen heb ik geen geduld meer en de game maar afgesloten :x

TRC

Legacy Member
Probleem: heb van een kameraad Nascar gekregen, maar die had teveel pk 876, ik dacht, ik rij er even mee dan zal dat wel zakken wegens slechtere olie. Nu heeft hij al 881 pk ...
Oplossing?

Brecht

Legacy Member
wtf @ elise race, halfuur geprobeerd en eindelijk op de 4de plek geraakt, damn das toch niet te doen, precies op ijs rijden :p alles van trc enzo ligt wel af :unsure:

Gleke

Legacy Member
man sins nieuwjaar kan ik niet meer via mijn DFGT mijn TC niet meer aapnpassen ABS gaat nog wel

Scooter

Legacy Member
Die B spec drivers zijn toch gewoon achterlijk. Na meerdere malen fouten te maken passeert die op Daytona juist voor de finish de leider om vervolgens weer zoals elke ronde voordien in die lichte knik onbegrijpelijk te remmen. Helaas is de finish ietsje verder met als resultaat een 2de plaats :doh:

Vandalize_

Legacy Member
ik moe denk ik verschrikkelijk scheel kijken, want ik zie da car trading topic niemeer ?
Ö

koolcast

Legacy Member
brechen zei:
wtf @ elise race, halfuur geprobeerd en eindelijk op de 4de plek geraakt, damn das toch niet te doen, precies op ijs rijden :p alles van trc enzo ligt wel af :unsure:

Ben ik toch niet de enigste die die auto'kes onbestuurbaar vindt.:D

djaxx79

Legacy Member
Ik heb bij de extreme nog enkel de Historische racewagens race af te werken.Heb al eens gezocht en blijkbaar is de toyota die je bij Bspec like the wind kan winnen ideaal. Ik speel geen bspec dus vandaar de vraag, welke auto gebruiken jullie voor deze race?

Limburger

Legacy Member
brechen zei:
wtf @ elise race, halfuur geprobeerd en eindelijk op de 4de plek geraakt, damn das toch niet te doen, precies op ijs rijden :p alles van trc enzo ligt wel af :unsure:

4de na eerste ronde :cool:
Daarna ist simpel natuurljk :D

MegaMentor

Legacy Member
Pff, driften is toch zo moeilijk eh, zelfs met de 350z die zogezegd het gemakkelijkst is om mee te beginnen gaat het langs geen kanten.

renaat13

Legacy Member
Man die laatste Top Gear challenge... Opnieuw zo een brolwagen pff. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan