Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sensei_X zei:Huh, online race? Is er dan meer mogelijk online dan tegen elkaar wat free racen en de season events?
mentor0 zei:Brake balance gans naar achter zetten(voor 0, achter 10), top speed naar iets van 360, alle weight reduction tunes, ophanging default laten en mijn driver was iets van level 12 toen hij daar mee won.

https://www.beyondgaming.be/archive/communities-events.235/gt5-car-gifting.761501Vandalize_ zei:ik moe denk ik verschrikkelijk scheel kijken, want ik zie da car trading topic niemeer ?
Ö
brechen zei:wtf @ elise race, halfuur geprobeerd en eindelijk op de 4de plek geraakt, damn das toch niet te doen, precies op ijs rijdenalles van trc enzo ligt wel af
![]()

da ligt aan de banden zenne, comfort hard is nie echt ideaalkoolcast zei:Ben ik toch niet de enigste die die auto'kes onbestuurbaar vindt.![]()

brechen zei:da ligt aan de banden zenne, comfort hard is nie echt ideaal![]()

brechen zei:wtf @ elise race, halfuur geprobeerd en eindelijk op de 4de plek geraakt, damn das toch niet te doen, precies op ijs rijdenalles van trc enzo ligt wel af
![]()

