Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MIKENESS87daedalus zei:pff die formula gran turismo is nie te doen imo
iemand tips?
is er een mogelijkheid om die wagen sneller te laten sturen?
en opeens 20 ronden?
er is echt te veel verschil in moeilijkheidsgraad imo.
80% van het spel is poepsimpel en de rest bijna niet te doen

nuclear zei:Koopt u een stuurke, dan ist poepsimpel![]()
)daedalus zei:da heb ik :'(
ma heb nog niks fatsoenlijk om da op vast te zetten.
ik vind imo met stuur zelfs moeilijk (op strijkplank)


Tah_b00nz0r zei:tractie 1 is toch weinig ze voor die F1 GT. kheb ook moeite met die race en de rest ook met vingers in de neus gewonnen tot nu toe![]()
seurinck zei:ik zag daarnet dat ik nog de gallardo Trophy cup moest rijden.
dus meteen de LP 560-4 gekocht.
maar man wa een lompe bak is me da.
de ding stuurt bijna nie![]()
seurinck zei:origineel stuurt da spel echt slecht.
kheb net +- 3u met de formula gt gereden.
mss daardoor, daar moet ge bijna nie sturen.
koolcast zei:- Sports ECU
- Engine Stage 1
- Racing Air Filter
- Catalytic Converter: Sports
- Titanium Racing Exhaust
- Hard Racing Tyres
+ natuurlijk de gouden tip van inzane.
- verstelbare transmission (max. km/h op 280km/h)
- verstelbare ophanging (voor: -3,achter: -3)
Easy win.

brechen zei:zijn er eigenlijk nog mensen die direct met die special events en licenses zijn begonnen en nog geneen van de a-spec races gedaan hebben?![]()

vrukkus zei:Wordt hoogtijd dat er een update komt zodat je na een race in een kampioenschap kunt saven.

ge krijgt xp door die licenses te doen zenne.koolcast zei:Ik niet...En voor die special events moet je eerst bepaald A-spec niveau hebben dus...![]()