Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
ik zag daarnet dat ik nog de gallardo Trophy cup moest rijden.
dus meteen de LP 560-4 gekocht.

maar man wa een lompe bak is me da.
de ding stuurt bijna nie :s

issith

Legacy Member
WTF ??? ik denk da gij dan gewoon ni kunt rijde ... Ik vind dat die nog serieus goe rijd ze

seurinck

Legacy Member
origineel stuurt da spel echt slecht.

kheb net +- 3u met de formula gt gereden.
mss daardoor, daar moet ge bijna nie sturen.

seurinck

Legacy Member
blijkbaar wel, want met mijne GT-R lukt het ook amper :s

ale komt da nu tegen :s

Mikeness87

Legacy Member
Ha mannen!
Net nieuw hier en bij deze mijn eerste post! Ik volg dit topic al een tijdje want ik ben ook verslaafd geraakt aan GT5. Zit nu op lvl 23 A en 5 B.... Hebbe jullie egt al die tijd naar het scherm lopen staren en instructies gegeven in de B spec? Ik zie berichten dat mensen een race aanzette en dan tv gaan kijken maar mijn coureurs rijden zo slecht dat ik ze erg in de gaten moet houde.. De lompers rijden met auto's die ik ni gespint krijg en hun krijgen het voor elkaar om uit de bocht te slippen.... Iemand tips?
Grtzzz Mikeness ps voeg me gerust toe, ruilen is fijn :D MIKENESS87

daedalus

Legacy Member
pff die formula gran turismo is nie te doen imo
iemand tips?
is er een mogelijkheid om die wagen sneller te laten sturen?
en opeens 20 ronden?
er is echt te veel verschil in moeilijkheidsgraad imo.
80% van het spel is poepsimpel en de rest bijna niet te doen

nuclear

Legacy Member
daedalus zei:
pff die formula gran turismo is nie te doen imo
iemand tips?
is er een mogelijkheid om die wagen sneller te laten sturen?
en opeens 20 ronden?
er is echt te veel verschil in moeilijkheidsgraad imo.
80% van het spel is poepsimpel en de rest bijna niet te doen

Koopt u een stuurke, dan ist poepsimpel ;)

daedalus

Legacy Member
nuclear zei:
Koopt u een stuurke, dan ist poepsimpel ;)

da heb ik :'(
ma heb nog niks fatsoenlijk om da op vast te zetten.
ik vind imo met stuur zelfs moeilijk (op strijkplank :))

nuclear

Legacy Member
daedalus zei:
da heb ik :'(
ma heb nog niks fatsoenlijk om da op vast te zetten.
ik vind imo met stuur zelfs moeilijk (op strijkplank :))

Oei, dan ligt het probleem bij u vreesk :(
Heb die races allemaal makkelijk gehaald
Enkel ABS 1
Traction 1

Voor de rest spelen met de topspeed van de auto en racing softs leggen :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
tractie 1 is toch weinig ze voor die F1 GT. kheb ook moeite met die race en de rest ook met vingers in de neus gewonnen tot nu toe :)

daedalus

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
tractie 1 is toch weinig ze voor die F1 GT. kheb ook moeite met die race en de rest ook met vingers in de neus gewonnen tot nu toe :)

tis ook opeens zo een lang kampioenschap
6 keer 20 rondes.
moeilijk om uit te rijden zonder een foutje :'(
bij een foutje dadelijk paar plaatsten kwijt.

koolcast

Legacy Member
seurinck zei:
ik zag daarnet dat ik nog de gallardo Trophy cup moest rijden.
dus meteen de LP 560-4 gekocht.

maar man wa een lompe bak is me da.
de ding stuurt bijna nie :s

seurinck zei:
origineel stuurt da spel echt slecht.

kheb net +- 3u met de formula gt gereden.
mss daardoor, daar moet ge bijna nie sturen.

Dat ding is zalig...Check mijn setup.


koolcast zei:
- Sports ECU
- Engine Stage 1
- Racing Air Filter
- Catalytic Converter: Sports
- Titanium Racing Exhaust
- Hard Racing Tyres

+ natuurlijk de gouden tip van inzane.

- verstelbare transmission (max. km/h op 280km/h)
- verstelbare ophanging (voor: -3,achter: -3)

Easy win.

Car setup thread

Nu die 280km/h was voor de Lamborghini Exclusive...Mss wat hoger zetten.;)

Brecht

Legacy Member
zijn er eigenlijk nog mensen die direct met die special events en licenses zijn begonnen en nog geneen van de a-spec races gedaan hebben? :unsure:

koolcast

Legacy Member
brechen zei:
zijn er eigenlijk nog mensen die direct met die special events en licenses zijn begonnen en nog geneen van de a-spec races gedaan hebben? :unsure:

Ik niet...En voor die special events moet je eerst bepaald A-spec niveau hebben dus...;)

vrukkus

Legacy Member
Wordt hoogtijd dat er een update komt zodat je na een race in een kampioenschap kunt saven.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
pfff na 3u30 en 202 rondjes tsukuba zet ik men mx5ke aan de kant ze. 25 ronde voorsprong da haalt hem normaal ni meer in op 30 min :D ik ga ni die 4u uitrijden als het toch op tijd gaat hehe :)

een voordeel is wel dak die mx5 echt een leuk bakske begin te vinden ^^

koolcast

Legacy Member
vrukkus zei:
Wordt hoogtijd dat er een update komt zodat je na een race in een kampioenschap kunt saven.

²,ene keer gehad dat ik dringend weg moest...Alles opnieuw moeten doen.:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan