Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt pas in januari en wellicht enkel voor online races tegen de coureurs van andere spelers (waarvoor die "share" knop dient bij uw coureurs en auto's).koolcast zei:Hoe kunt eigenlijk B spec rijden "vanaf u PC"?
Goldrusher zei:Komt pas in januari en wellicht enkel voor online races tegen de coureurs van andere spelers (waarvoor die "share" knop dient bij uw coureurs en auto's).
mentor0 zei:Rechts boven bij je drivers heb je zo'n vakje met een pijltje in dat ofwel naar onder, recht door of naar boven wijst. Wat wilt dat juist zeggen?
terwijl de rest zo super gemakkelijk is 
Cycloon zei:Ik zuig met de 330 P4 op tokyo route (S-Licentie). De andere races doe ik probleemloos met zilver, maar met deze kan ik hooguit op de 4de plaats geraken![]()

prize car list zei:Flight Academy Mercedes-Benz AMG Advanced Gold: Mercedes-Benz SLS AMG '10
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Expert Gold: Mercedes-Benz SLR McLaren '03

schredy zei:ik zou gaan voor de Aston Martin DB9 coupé '06 en de Ferrari 599 '06, gewoonweg omdat je de andere 2 kan winnen...