Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gleke

Legacy Member
ik ben nu alleen B spec an het laten rijden :p tot lvl 30 ofzo xD lekker veel geld verdienen

Goldrusher

Legacy Member
koolcast zei:
Hoe kunt eigenlijk B spec rijden "vanaf u PC"?
Komt pas in januari en wellicht enkel voor online races tegen de coureurs van andere spelers (waarvoor die "share" knop dient bij uw coureurs en auto's).

koolcast

Legacy Member
Goldrusher zei:
Komt pas in januari en wellicht enkel voor online races tegen de coureurs van andere spelers (waarvoor die "share" knop dient bij uw coureurs en auto's).

Thanks.

Cycloon

Legacy Member
Gisteren nog veel schade gezien bij een nascar race. Werd aangereden door de AI en ben zeker een stuk of 20 keer over kop gegaan. Wel jammer dat de schade zich beperkt tot verwrongen carrosserie.

Furo

Legacy Member
Ik heb GT5 nog niet zo lang geleden gekocht en nu moet ik een classic car kopen maar ik kan totaal niet kiezen, dus vroeg ik me af welke classis cars jullie hebben gekocht voor die classic races?

Cycloon

Legacy Member
Je moet er in principe geen kopen, je krijgt er later in andere races. Ik dacht zelf dat je een heel goede krijgt bij 1 van de eerste b-spec races.

trizzle-83

Legacy Member
Ik heb een Jaguar XJ13 chromeline code over: 4GCJ-G3NQ-46HH

instructies:

1. Meld je indien nodig aan bij je PlayStation®Network-account.
2. Breng een bezoek aan de PlayStation®Store via je PlayStation®3-systeem, je PSP™ (PlayStation®Portable)-systeem, je PSP™go-systeem of Media Go voor PSP™ op je pc.
3. Selecteer het pictogram [Codes inlossen] in de [Etalage].
4. Voer de 12 tekens van je promotiecode in en selecteer [Doorgaan].
OPMERKING: promotiecodes zijn hoofdlettergevoelig en moeten precies worden ingevoerd zoals ze worden weergegeven.
5. Volg de instructies op het scherm op om de promotiecode in te lossen.

MegaMentor

Legacy Member
Rechts boven bij je drivers heb je zo'n vakje met een pijltje in dat ofwel naar onder, recht door of naar boven wijst. Wat wilt dat juist zeggen?

Gleke

Legacy Member
mentor0 zei:
Rechts boven bij je drivers heb je zo'n vakje met een pijltje in dat ofwel naar onder, recht door of naar boven wijst. Wat wilt dat juist zeggen?

had iets met zijn conditie te maken staat hier en paar pagina's terug en staat ook in de handleiding .

naokske

Legacy Member
die licenties kunnen echt irritant zijn... ben nu bezig aan den ia-10, da is zo irritant... kleine aanraking tegen den auto voor u en ge zijt gediskwalificeerd, enja soms remmen die zo abrupt en zitte der natuurlijk in he. Zo frustrerend! *RAGE* :p terwijl de rest zo super gemakkelijk is :unsure:

Cycloon

Legacy Member
Ik zuig met de 330 P4 op tokyo route (S-Licentie). De andere races doe ik probleemloos met zilver, maar met deze kan ik hooguit op de 4de plaats geraken :s

Isildur_be

Legacy Member
Cycloon zei:
Ik zuig met de 330 P4 op tokyo route (S-Licentie). De andere races doe ik probleemloos met zilver, maar met deze kan ik hooguit op de 4de plaats geraken :s

ik heb er 2 dagen over gedaan, maar uiteindelijk, met veel heel laat remmen, wat driften en net genoeg, maar niet teveel bodycontact, ben ik toch 1ste kunnen worden :D

koolcast

Legacy Member
Ik ben van plan 2 auto's te kopen met als aandrijving FR.Nu had ik graag jullie mening gehoord.
Mercedes SLS AMG '10,Mercedes SLR MClaren,Aston Martin DB9 coupé '06 en de Ferrari 599 '06.

Welke 2 ?

schredy

Legacy Member
ik zou gaan voor de Aston Martin DB9 coupé '06 en de Ferrari 599 '06, gewoonweg omdat je de andere 2 kan winnen...

prize car list zei:
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Advanced Gold: Mercedes-Benz SLS AMG '10
Flight Academy Mercedes-Benz AMG Expert Gold: Mercedes-Benz SLR McLaren '03

Hail Priest!

Legacy Member
Heeft er hier iemand al gold gehaald op de Vettel challenge op Suzuka?

Heb paar dagen terug 2h gespeeld bij ne maat en op 2.11.1 geraakt (wel met een logitech stuur obv). Gold lijkt me wel haalbaar maar er wordt toch een enorme perfectie gevraagd.

Ga binnenkort speciaal ps3/stuur/wheelstand etc kopen voor gt5 :)

humpus

Legacy Member
Is hier eigenlijk al een topic voor wat casual online races?
Niet dat ik nu tijd heb, zit nog in de blok tot eind januari, maar daarna wil ik wel wat races hosten in het weekend :)

Of waar racen jullie online? GTPlanet? Neogaf?

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Cool, ik log daarnet in met Gran Turismo en ik krijg een verjaardagskaart: goed voor 1 auto uit mijn geboortejaar (1984): een Mitsubishi Starion rally wagen (348 pk).
Toch leuke verrassing! :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan