Cycloon
Legacy Member
djemz zei:Ik heb er ook op zitten vloeken, dan eens abs uitgezet en je vliegt ze voorbij![]()
Ja, ABS heb ik nog aanstaan, dat zou wel eens de boosdoener kunnen zijn
Eigenlijk vind ik die nascar races wel kick-ass, enkel zonde dat die AI zo graag in mijn flanken rijdt

)
. pfff 
