Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
djemz zei:
Ik heb er ook op zitten vloeken, dan eens abs uitgezet en je vliegt ze voorbij :D

Ja, ABS heb ik nog aanstaan, dat zou wel eens de boosdoener kunnen zijn :niceone:

Eigenlijk vind ik die nascar races wel kick-ass, enkel zonde dat die AI zo graag in mijn flanken rijdt :(

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Mijn Formula GT doet toch goed z'n werk in B-Spec :D

Ge laat die gewoon z'n ding doen en je moet er dan zelfs niet meer naar kijken.

MegaMentor

Legacy Member
De tweede race van de British Lightweight Cup op professional is echt snel geld verdienen :D 3 rondjes op de Top Gear Track ~4 minuten en weer 29k credits erbij.

En begin dat stuur aardig onder de knie te krijgen :D

Goldrusher

Legacy Member
M'n B-spec team:

NSQBP.jpg
dDGp3.jpg

29) C.Diaz (116/138) | 27) J.Bowen (34/39)

d970b.jpg
Ee0Yf.jpg
ZXMzl.jpg

29) J.Bieber (38/38) | 27) R.Rodriguez (45/50) | 25) H.Hogan (13/13)


level) naam (wins/races)

XTAZ

Legacy Member
Ik ga vooral voor de Oost Europese namen. En kheb ook een zekere F. Massa.

Goldrusher

Legacy Member
Ik pak gewoon de eerste bekende. Altijd leuk om een gezicht te hebben bij uw coureur.

Ikkie

Legacy Member
devil zei:
net een filmke gemaakt van de season event met de gtr .
tis heel donker en ge zie het ni goe ik weet het, tis gefilmd met een fotocamera.

maar dus zo heb ik goud gehaald met een gtr v-spec 09

YouTube - gt5 , gtr season race 1

Echt mooi gereden, welke setup heb je hiervoor gebruikt?
Ik vind dit circuit 1 van de moeilijkere, ik raak toch echt veel de zijkanten :(
Mijn maximum is de 5e plaats, net boven de aston :x. pfff :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kvind SSR 5 ook een van de matigste circuits int spel :D heb da nooit goed gekunnen ^^

paar aankopen gedaan:

F430 Scuderia
LP 670-4 SV
Audi RS 6
BMW Z4 M
Mclaren F1 '94
Peugeot 908 HDi FAP

allemaal Premium ofcourse :love:

Scifo

Legacy Member
Matig? Das 1 van de beste circuits dat in het spel zit!! (ik ken dat nog van GT2) :p

Circuits die er van mijn part uit mochten:

- Monza: Saai (zonder Formule1)
- Cape Ring: meest bizarre track, en allemaal k*tbochten

Ik wil een remake van:
Seattle gvd! ^^

schredy

Legacy Member
Red Bull Says Pikes Peak is in Gran Turismo 5

A bizarre post on the official Red Bull blog is raising quite a few eyebrows around our forums -- and for a good reason. It’s a substantial discussion with Rhys Millen (rally driver and Tanner Foust’s co-star in the U.S. Gran Turismo PSP commercial) about the fastest way up the Pikes Peak rally course in GT5. Of course, there’s just one big problem with that: Pikes Peak hasn’t been seen in a GT game since Gran Turismo 2, and it’s obviously not on GT5’s track list (yet?).

Red Bull Says Pikes Peak is in Gran Turismo 5
Gran Turismo 5- Millens tips -- Red Bull Singapore Articles -- Red Bull SG

Delark

Legacy Member
Ligt dat nu aan mij, of is dat sinds die update moeilijker om te rijden/of zijn mijn settings aangepast? Want gisteren speelde ik nog even en kon geen deftige bochten meer nemen (als in, remmen en direct naar een veel te lage snelheid en in de bochten te hard aan de baan blijven plakken)

issith

Legacy Member
Mijn eerste is J. Rodgers.

Maar mijnen 2e is M. Schumacher !!

Ik denk gewoon dat alle namen van ongeveer elke coureur er in staan.

ben ook al Verstappen en Hamilton tegen gekomen.

Xitra

Legacy Member
Heb hem gisteren gehaald, met mijn nieuwe ps3 omdat mijn fat half dood is :( machtig spel! Aantal races gedaan hopelijk geraak ik verder! Add me ;)

100%

Legacy Member
Scifo zei:
Matig? Das 1 van de beste circuits dat in het spel zit!! (ik ken dat nog van GT2) :p

Circuits die er van mijn part uit mochten:

- Monza: Saai (zonder Formule1)
- Cape Ring: meest bizarre track, en allemaal k*tbochten

Ik wil een remake van:
Seattle gvd! ^^

grindelwald en red rock valley mogen imo ook altij terugkomen. en de 'pikes peak' , da's zowat de enige reden waarom ik de eerste dirt af en toe nog eens speel.

issith

Legacy Member
Ik vind het gewoon debiel dat ze tracks weg laten...

ze hadden beter alle tracks van de voorgaande reeksen erin gestoken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan