Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
Schummi88 zei:
Dat Sébastien Loeb special event is toch echt te gemakkelijk. Ik rij 8 seconden weg van die Ghost op Chamonix. Ze hadden het toch wat moeilijker mogen maken voor mij. Tot hiertoe alles goud maar nog wel enkele rijbewijzen, special events en races te gaan ;).

:eek::oink: dat vond ik toch een van de moeilijke dingen... (en hier wel al alles goud). ieder z'n specialiteit zeker... :p

de gewone rally-events vond 'k dan weer veel te simpel :s:confused:

boeffel

Legacy Member
Schummi88 zei:
Dat Sébastien Loeb special event is toch echt te gemakkelijk. Ik rij 8 seconden weg van die Ghost op Chamonix. Ze hadden het toch wat moeilijker mogen maken voor mij. Tot hiertoe alles goud maar nog wel enkele rijbewijzen, special events en races te gaan ;).

ik kan nieens brons halen

wa is ulle setup?

Jokke99

Legacy Member
Voor de Loeb-challenges moet ge zeker al uw TC op 0 zetten, de andere settings weet ik niet meer van buiten. Doe dat en het zal al veel beter gaan :), was in mij geval toch zo.

Scooter

Legacy Member
Vandaag eens wat tijd in B-spec aan het steken. Zo een ijscool karakter is het blijkbaar toch niet. Ge kunt die geen race alleen laten uitrijden met een beest van een wagen want die verliest zijn enorme voorsprong door elke bocht zo traag mogelijk te nemen. Gelukkige heb ik er nu een 2de en betere driver bij die ik wel wat kan laten doen.

boeffel

Legacy Member
FUCK YEA

goud op chamonix

nu nog op toscane :cool: (ma daar was ik direct al zilver, dus wordt easy denk ik )

edit: just goud op gehaald :woohoo:

boeffel

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Ik vond chamonix juist de moeilijkste rally event van die drie :D

was ook de moeilijkste, ma kwas gewoon doorgegaan na zilver op toscana gehaald te hebben :)

Cycloon

Legacy Member
Wtf, hoe doet ge die laatste nascar event? Die 2 ervoor heb ik uiteindelijk weten winnen met 0.4 seconden voorsprong (:D:D), maar bij die laatste event rijden die allemaal zomaar weg van mij, terwijl ik al direct van het begin goe slipstream. Ik heb geen flauw idee hoe ik die moet winnen :s

GamingCedric

Legacy Member
Cycloon zei:
Wtf, hoe doet ge die laatste nascar event? Die 2 ervoor heb ik uiteindelijk weten winnen met 0.4 seconden voorsprong (:D:D), maar bij die laatste event rijden die allemaal zomaar weg van mij, terwijl ik al direct van het begin goe slipstream. Ik heb geen flauw idee hoe ik die moet winnen :s

Welke moeilijkheid bedoelt ge?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Staat slipherstel af indien da nog mogelijk is. Dan knalt ge ze allemaal voorbij in de bochten ;)

Cycloon

Legacy Member
Heeft hier nooit opgestaan. Het probleem is dat ik gewoon altijd verder achterop geraak, die tussentijdse metingen worden ook altijd slechter :s

djemz

Legacy Member
Cycloon zei:
Wtf, hoe doet ge die laatste nascar event? Die 2 ervoor heb ik uiteindelijk weten winnen met 0.4 seconden voorsprong (:D:D), maar bij die laatste event rijden die allemaal zomaar weg van mij, terwijl ik al direct van het begin goe slipstream. Ik heb geen flauw idee hoe ik die moet winnen :s

Ik heb er ook op zitten vloeken, dan eens abs uitgezet en je vliegt ze voorbij :D

Pana

Legacy Member
devil zei:
net een filmke gemaakt van de season event met de gtr .
tis heel donker en ge zie het ni goe ik weet het, tis gefilmd met een fotocamera.

maar dus zo heb ik goud gehaald met een gtr v-spec 09

YouTube - gt5 , gtr season race 1

Heh das nog mooi clean gereden. ik heb daar echt alles uit da bakje gehaald, wielen zochten constant grip, supernerveuze rijstijl. Toen zat ik wel met ne smile achter de ps3 :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan