schredy
Legacy Member
Schummi88 zei:Dat Sébastien Loeb special event is toch echt te gemakkelijk. Ik rij 8 seconden weg van die Ghost op Chamonix. Ze hadden het toch wat moeilijker mogen maken voor mij. Tot hiertoe alles goud maar nog wel enkele rijbewijzen, special events en races te gaan.

dat vond ik toch een van de moeilijke dingen... (en hier wel al alles goud). ieder z'n specialiteit zeker... 
de gewone rally-events vond 'k dan weer veel te simpel


.
, was in mij geval toch zo.
(ma daar was ik direct al zilver, dus wordt easy denk ik )
