Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devil

Legacy Member
ja zal zien dat bij elke positie een prijs staat.
als jij de eerste keer rijd en dan 4 geraakt krijg jij de prijs opgeteld van 4 ,5,6,7,8 enzo
als je dan nog eens rijd en je bent 3de kriij je die alleen van 3de.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ik heb goud op alle licensies, goud op alle special events behalve een paar bij de rally nog ni omdat da lang duurt, heb 4 bonus races gedaan en dan een endurance gerede en zit level 26 :) heb nog nix dubbel moete doen enkel 3x us champ op indi gedaan voor wat cash :p

Heb ook alle races gedaan behalve f1 GT en super historic :)

Teknohol1c

Legacy Member
Ze zetten ni voor niks een blokje uitleg bij al de races ze... some people :sop:

Djack

Legacy Member
Onlangs gespeeld. Dikke teleurstelling.
Opgelucht dak het ni gekocht heb :).
Was me ne maat single race aant spelen en voor de fun es van ver tegen elkaar gereden.
When we saw the result, we lolled and we threw the disc away :D

MegaMentor

Legacy Member
Het is een simulation racer, het is niet de bedoeling dat je zo'n toeren uithaalt...

Preske

Legacy Member
issith zei:
bij die bonus races is toch iets mis ze.

Ik reed die de eerste keer en eindigde 4e. Ik kreeg daarvoor 300k credits en 10k XP. daarna reed ik die nog eens eindigde 2e en kreeg maar 100k creditsXD

ge moet de uitleg lezen die ze geven.

Gleke

Legacy Member
Amai ben nu die rally aan het doen dat is zo easy ik rij elke proef 1 tot 2 min voor met mijn lanciake dikken bak wel :)

Djack

Legacy Member
mentor0 zei:
Het is een simulation racer, het is niet de bedoeling dat je zo'n toeren uithaalt...

Dat begrijp ik maar al te goed ... Maar dan nog kunnen ze zoiets wel realistischer laten overkomen :)
Kzal maar concluderen dat het spel gwn men ding niet meer is dan :p

reetpluisje

Legacy Member
Amai ben nu die rally aan het doen dat is zo easy ik rij elke proef 1 tot 2 min voor met mijn lanciake dikken bak wel
Ik snap nul de botten van die rally.
Als ik wil draaien, wilt m'n auto niet meer optrekken.
Is er daar een trucsje voor ofzo?

Cycloon

Legacy Member
Komt vaak doordat die ASM en TCS opstaan. Die merken op dat je auto zijn grip verliest en proberen dat te corrigeren waardoor die u bijna volledig laten stilstaan in bochten. Gewoon al die hulp uitzetten en niet te scherp/snel indraaien in de bochten.

Gleke

Legacy Member
ik kan ook alleen de sneeuw rally de asfalt of grid lukt ook niet echt super

Schummi88

Legacy Member
Dat Sébastien Loeb special event is toch echt te gemakkelijk. Ik rij 8 seconden weg van die Ghost op Chamonix. Ze hadden het toch wat moeilijker mogen maken voor mij. Tot hiertoe alles goud maar nog wel enkele rijbewijzen, special events en races te gaan ;).

Cycloon

Legacy Member
Die event voor chamonix (in die bergen) vind ik anders niet zo makkelijk om goud te halen (heb zelf nog maar zilver :cry:). De andere zijn idd wel makkelijk te halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan