Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djaxx79

Legacy Member
idd moeder, dat is echt kwatch, het is gewoon zoals wanneer je zelf met de wagen zou rijden. Flauw dat ge u gebrek aan skills op het spel schuift. Let op ik ben ook ni de beste racer maar daarom is het spel nog niet slecht e.

Scooter

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Vergelijk de besturing maar eens tussen Forza en GT.
De besturing bij Forza is zalig, dat kan ik niet van die van GT zeggen.
Check. De besturing van Forza is zalig, die van GT5 zaliger maar dat is mijn persoonlijke mening. De eerste keer dat ik Forza speelde kon ik daar ook gene zak van. Ik had GT5P volledig uitgespeeld en was die besturing gewoon. Forza en GT zijn geen arcade racers waar ge direct met de dikke bakken toptijden neerzet. Veel tijd aan spenderen met wat meer zelfbeheersing en dan krijgt ge dat volledig in de vingers.

MegaMentor

Legacy Member
Gah, B-spec driver bakt er weer niets van. Honda met 264pk tegen andere ****** van max 235pk en hij kan begot niet volgen... Tis lijk met een mini een horde ferrari's achternazitten. Iemand suggesties voor een goeie kar voor de Japanese 90s challenge?

Cycloon

Legacy Member
Tbh, ze hadden die b-spec er beter uitgelaten en meer a-spec races toegevoegd. Ik heb nog van niemand gelezen dat ze die b-spec leuk vinden.

schredy

Legacy Member
Mijne B-spec'er es aan het werk zetten: 9h endurance op Tsukuba. Hij mag nog eens een nachtje door doen :p.

In A-spec zie 'k diene race nog niet direct zitten... (meer dan 500 ronden op zowat het saaiste circuit :puke:)

FreakyJP

Legacy Member
Indieanus zei:
zeg euhm, heeft er iemand ook last van gamefreezes?

Heb het spel nog maar 3 dagen, maar daarnet bleef het loadingscherm rond de 2 minuten staan. ik wilde saven en afsluiten, dus ik ga naar 'mijn huis'... opnieuw blijft het loading screen hangen... nu al zeker 5 minuten....

Op google vind ik veel mensen met hetzelfde probleem... zou iets met constante connectie met internet te maken hebben? en de 'gt5-drukte' online?

U gewoon afmelden van het psn.

pikeowned

Legacy Member
Waarom is GT ook zo verslavend? Enkel wat kunnen leren tijdens het b-speccen, problemen voor later zeker...

Heeft iemand al a-spec level 30 bereikt? Ik zit op level 25 en tga echt traag vooruit nu. Level 40 zal wel iets van 2000 game uren zijn ofzo ;)

dibo

Legacy Member
Kan het zijn dat het gat tussen level 22 en 23 groter is dan tussen andere levels?
Dat blijft maar duren! :crazy:

schredy

Legacy Member
dibo zei:
Kan het zijn dat het gat tussen level 22 en 23 groter is dan tussen andere levels?
Dat blijft maar duren! :crazy:

De gaten worden als maar groter ;) :p

Als je voor alles goud haalt, geraak je makkelijk tot lvl 28. Dan zit je een beetje met een gat om tot lvl 30 te geraken (en de Vettel-challenges te unlocken), maar dat heb ik opgelost door ook met B-spec bezig te zijn, en daar dus eerder lvl 30 te bereiken. Eens lvl 30, kan je enorm veel xp winnen tegen Vettel (hier brons-goud-brons gehaald, en direct 4 lvls gestegen; wel niet van de poes, die challenges :p). Dus nu ben 'k lvl 32 en zijn er een paar endurance racen unlocked die 'k nog kan doen, maar voor de rest zit 'k dus ook vast.

@Boeffel: niet té snel willen zijn...

dibo

Legacy Member
Shit, ik haal alleen op alles goud in A-spec momenteel.
B-Spec is me te saai en Speciaal kan ik meestal niet goed genoeg.

Ik vrees dat ik nooit level 30 zal halen. :)

nirvie

Legacy Member
Die seasonal events leveren nochtans ook veel xp op hoor (en vooral ook credits). Deze zeker niet negeren, ze zijn bovendien ook niet zo heel moeilijk (toch als je de juiste setup gebruikt in sommige gevallen).

Cycloon

Legacy Member
Die seasonal events, waar zijn die te vinden? Ik heb daar eergisteren iets van geprobeerd maar dat was enkel voor een online ranking ofzo? Ik heb er toch geen exp voor gekregen :(

djaxx79

Legacy Member
Die prijsuitreiking volgt volgens mij pas op de dag dat ze gedaan zijn. Ale toch voor de driftproef en die ronde waar je beste tijd moet neerzetten, hebben jullie zich daar al serieus mee bezig gehouden? Ik raak niet echt gemotiveerd als ik niet direct credits of xp ontvang :)

Goodfella

Legacy Member
Cycloon zei:
Ahzo, dan heb ik gewoon toevallig de verkeerde gereden :p

Je krijgt meteen credits en xp bij de bonusraces. Bij de drift- en tijdproef weet ik niet hoe het zit..

issith

Legacy Member
bij die bonus races is toch iets mis ze.

Ik reed die de eerste keer en eindigde 4e. Ik kreeg daarvoor 300k credits en 10k XP. daarna reed ik die nog eens eindigde 2e en kreeg maar 100k creditsXD

Cycloon

Legacy Member
Is hier toch al eens gezegd geweest? Hoe vaker je hem doet hoe minder je krijgt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan