Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moeder_theresa zei:Ik heb ondertussen 3 controllers vernietigd.
Deze klotenest is zonet geruild. Jaren hebben ze aan dit spel gewerkt.
Aan wat vraag ik me dan ook af?
Het enige dat beter is dan Forza 3, zijn de circuits (meer en beter).
Maar dat is dan ook het enige.
Forza 4, here we come. :applause:

Check. De besturing van Forza is zalig, die van GT5 zaliger maar dat is mijn persoonlijke mening. De eerste keer dat ik Forza speelde kon ik daar ook gene zak van. Ik had GT5P volledig uitgespeeld en was die besturing gewoon. Forza en GT zijn geen arcade racers waar ge direct met de dikke bakken toptijden neerzet. Veel tijd aan spenderen met wat meer zelfbeheersing en dan krijgt ge dat volledig in de vingers.moeder_theresa zei:Vergelijk de besturing maar eens tussen Forza en GT.
De besturing bij Forza is zalig, dat kan ik niet van die van GT zeggen.
Indieanus zei:zeg euhm, heeft er iemand ook last van gamefreezes?
Heb het spel nog maar 3 dagen, maar daarnet bleef het loadingscherm rond de 2 minuten staan. ik wilde saven en afsluiten, dus ik ga naar 'mijn huis'... opnieuw blijft het loading screen hangen... nu al zeker 5 minuten....
Op google vind ik veel mensen met hetzelfde probleem... zou iets met constante connectie met internet te maken hebben? en de 'gt5-drukte' online?
dibo zei:Kan het zijn dat het gat tussen level 22 en 23 groter is dan tussen andere levels?
Dat blijft maar duren!![]()

). Dus nu ben 'k lvl 32 en zijn er een paar endurance racen unlocked die 'k nog kan doen, maar voor de rest zit 'k dus ook vast.
Cycloon zei:Ahzo, dan heb ik gewoon toevallig de verkeerde gereden![]()