schredy
Legacy Member
issith zei:Ja inderdaad.
Al wie ne Zwarte furai heeft een geld wil krijgen check deze
zwart geld krijgen... hmmm

'k zou die andere post toch maar snel terug aanpassen als 'k u was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
issith zei:Ja inderdaad.
Al wie ne Zwarte furai heeft een geld wil krijgen check deze

moeder_theresa zei:Ik heb het spel nog eens een kans gegevens.
Iemand tips voor die nascar special events?
Is lang geleden dat ik nog eens 2 controllers heb stukgesmeten.![]()
schredy zei:zwart geld krijgen... hmmm
'k zou die post toch maar snel terug aanpassen als 'k u was.
trouwens zwart geld van een rekening overstorten , das precies toch iets nieuw (wat niet kan) ?broez zei:Juist het nascar event van seizoen events 2 gewonne met de config van een paar pagina's terugwas wel ni zo makkelijk
![]()
Delark zei:0.001 ... Dat was pas aangenaam. (Op andere event wel)

Delark zei:0.001 ... Dat was pas aangenaam. (Op andere event wel)

carrosseriestijfheid ook verbeteren ?issith zei:volledig getuned. Downforce op hoogste en topspeed verhoogd tot 400km/h. Alle rijassists af, die vertragen u toch alleen maar en tis ni da ge moet remmen.

Sensei_X zei:Ik raak met die config niet verder dan de 5de, straks nog wat verder proberen.
Tah_b00nz0r zei:ff een vraagje: hoe komt het kan ik ni meer via men stuur de tractie enz aanpasse van men auto? is het omda'k level 25+ ben dat da ni meer in game gaat? vind da wel jammer![]()
Vlanoman zei:Nu vraag ik mij iets af...
Wie hier heeft alle licenties? En overal goud behaalt? Lijkt imo onmogelijk!
Das gewoon gemaakt om u te kl*ten die f'ing licenties!


moeder_theresa zei:Ik heb het spel nog eens een kans gegevens.
Iemand tips voor die nascar special events?
Is lang geleden dat ik nog eens 2 controllers heb stukgesmeten.![]()
Zegt meer over u dan over de game.moeder_theresa zei:Ik heb ondertussen 3 controllers vernietigd.![]()