Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
issith zei:
Ja inderdaad.

Al wie ne Zwarte furai heeft een geld wil krijgen check deze

zwart geld krijgen... hmmm :p

'k zou die andere post toch maar snel terug aanpassen als 'k u was.

Gleke

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Ik heb het spel nog eens een kans gegevens.
Iemand tips voor die nascar special events?
Is lang geleden dat ik nog eens 2 controllers heb stukgesmeten. :angry::angry::angry:

alles van aids af zetten zoals ABS en slipstream gebruiken

issith

Legacy Member
schredy zei:
zwart geld krijgen... hmmm :p

'k zou die post toch maar snel terug aanpassen als 'k u was.

der staat een E achter XD. Btw geld is geld :p trouwens zwart geld van een rekening overstorten , das precies toch iets nieuw (wat niet kan) ?

djaxx79

Legacy Member
broez zei:
Juist het nascar event van seizoen events 2 gewonne met de config van een paar pagina's terug :lol: was wel ni zo makkelijk :crazy:

Ik raak met die config niet verder dan de 5de, straks nog wat verder proberen.

djaxx79

Legacy Member
Bestaat er nu niet gewoon 1 serieuze site met alle configs voor de evenementen ipv 6.000.000 verschillende configs?

Waarvoor staat die LSD: 10/5/5 voor?

Gleke

Legacy Member
issith zei:
volledig getuned. Downforce op hoogste en topspeed verhoogd tot 400km/h. Alle rijassists af, die vertragen u toch alleen maar en tis ni da ge moet remmen.
carrosseriestijfheid ook verbeteren ?
en waar kan ik die Downforce aanpassen ?
en kan dat die voledig getune maar 550pks heeft ?
die furai rijd voor gen meter :s

broez

Legacy Member
Sensei_X zei:
Ik raak met die config niet verder dan de 5de, straks nog wat verder proberen.

Ik heb de ideale lijn opgezet voor dit event. In de eerste ronde stond ik 7de voor ik aan het rechte stuk begon en in de 2de ronde was ik eerste voor ik aan de rechte lijn begon.

issith

Legacy Member
Met volledig tunen, bedoelde ik alles dar je kan kopen bij parts shop kopen; dus ook carrosserie

buiten de banden natuurlijk daar heb je alleen maar racing soft van nodig.

downforce aanpassen kan bij chassis als je op settings klikt net voor een race.

Zet anders ASM aan skid recovery ook en active steering op mild.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kben menne F1 GT aant inrijden op 300km grand valley endurance :D rondje van 1:25,735 gereden :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ff een vraagje: hoe komt het kan ik ni meer via men stuur de tractie enz aanpasse van men auto? is het omda'k level 25+ ben dat da ni meer in game gaat? vind da wel jammer :(

issith

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ff een vraagje: hoe komt het kan ik ni meer via men stuur de tractie enz aanpasse van men auto? is het omda'k level 25+ ben dat da ni meer in game gaat? vind da wel jammer :(

tractie ,als in traction control, ingame aanpassen? bedoeld ge tijdens de race ?

Ik heb da nooit gekunnen. Alleen maar voor de race begon kan ik da

schredy

Legacy Member
de knop op m'n DFGT werkt nog steeds, kan nog altijd de instellingen in-game veranderen... (en 'k ben lvl 32)

pfff, een uur tegen Vettel op Suzuka, resultaat: 2:12.300, nog altijd 0.800 van zilver. 't is denk 'k vooral die laatste chicane waar 'k veel tijd verlies...

koolcast

Legacy Member
Vlanoman zei:
Nu vraag ik mij iets af...

Wie hier heeft alle licenties? En overal goud behaalt? Lijkt imo onmogelijk!
Das gewoon gemaakt om u te kl*ten die f'ing licenties!

Maar wel easy money bij een paar,rally bv....;)

moeder_theresa

Legacy Member
Ik heb ondertussen 3 controllers vernietigd. :angry:
Deze klotenest is zonet geruild. Jaren hebben ze aan dit spel gewerkt.
Aan wat vraag ik me dan ook af?
Het enige dat beter is dan Forza 3, zijn de circuits (meer en beter).
Maar dat is dan ook het enige.
Forza 4, here we come. :applause:

Indieanus

Legacy Member
zeg euhm, heeft er iemand ook last van gamefreezes?

Heb het spel nog maar 3 dagen, maar daarnet bleef het loadingscherm rond de 2 minuten staan. ik wilde saven en afsluiten, dus ik ga naar 'mijn huis'... opnieuw blijft het loading screen hangen... nu al zeker 5 minuten....

Op google vind ik veel mensen met hetzelfde probleem... zou iets met constante connectie met internet te maken hebben? en de 'gt5-drukte' online?

Goldrusher

Legacy Member
Ik heb 1x gehad dat het beginmenu vastzat. Anders niks. Level 27/30.

moeder_theresa zei:
Ik heb het spel nog eens een kans gegevens.
Iemand tips voor die nascar special events?
Is lang geleden dat ik nog eens 2 controllers heb stukgesmeten. :angry::angry::angry:
moeder_theresa zei:
Ik heb ondertussen 3 controllers vernietigd. :angry:
Zegt meer over u dan over de game.

Voor NASCAR zeker de ABS uitschakelen. Verder gewoon zo smooth mogelijk sturen (zeker de stick vasthouden en niet "digitaal gebruiken" zoals velen doen) en opletten hoeveel je remt.
Brons halen is simpel, goud is moeilijk, maar doenbaar. Zelfs Liquid heeft er overal goud op. Als hij het kan, kan jij het ook.

moeder_theresa

Legacy Member
Vergelijk de besturing maar eens tussen Forza en GT.
De besturing bij Forza is zalig, dat kan ik niet van die van GT zeggen.

MegaMentor

Legacy Member
Tjah, als ge niet om kunt met realisme moet ge niet aan GT beginnen IMO.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan