Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djaxx79

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
er staat een datum bij het event
van - tot datum

Liquid,

Heb jij dezelfde config gebruikt als ik voor het nascar seizoenseven. ?
Het is echt wel vreemd, heb precies te weinig grip op de weg zo. Heb je ook harde racebanden gebruikt?

devil

Legacy Member
die datums moet ik ni weten, tis gewoon dak wil weten hoe dikwijls er nieuwe bijkomen of dat wekelijks is of eerder willekeurig

RaZoR be

Legacy Member
die nascar heb ik gewoon standaard config enkel met skid recovery en asm en actiev steering on :), en toch goud behaald :D.

en devil, ik denk willekeurig

Liquid Li0n

Legacy Member
Sensei_X zei:
Liquid,

Heb jij dezelfde config gebruikt als ik voor het nascar seizoenseven. ?
Het is echt wel vreemd, heb precies te weinig grip op de weg zo. Heb je ook harde racebanden gebruikt?

ik heb die config gebruikt die hier enkele pagina's terug stond, van die URL van GT Planet, deze gebruikt en in het begin opnieuw wat verprutst, herstart en me goed geconcentreerd en ben 1e geworden met zelfs 5 sec voorsprong.
Ik heb niets veranderd aan de NASCAR-car(sounds funny late at night:lol:) en heb dus Racing HARD banden

TrsH

Legacy Member
juist eens dat driften geprobeerd met een viper 02 met 800+pk
niet normaal dat ding vliegt alle kanten uit.

is er iemand die een betere auto kent of een betere setup om te driften?

Pana

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
instellingen zijn eecht van belang vind k in die seasonal events. voor de rest heb ik daar gedurende het hele spel nix aan verandert :-)

Ook wat overdreven... Heb bijna alle events van de eerste poging op gold en het enige wat ik op al men wagens heb aangepast is de camber (e bij de GTR de max speed op 270 gezet).

speardude

Legacy Member
TrsH zei:
juist eens dat driften geprobeerd met een viper 02 met 800+pk
niet normaal dat ding vliegt alle kanten uit.

is er iemand die een betere auto kent of een betere setup om te driften?

RX7 drift nice.
Voor een setup moet je bij mij echter niet zijn.
800 pk lijkt me ook wat overkill om propere driftjes te placeren.

MegaMentor

Legacy Member
Om te driften, begin met een Nissan 350z, ophanging zodanig instellen dat je makkelijk overstuur krijgt. Standaard 300 en een klets BHP.

BuZzZeR

Legacy Member
jammer dat die b spec endurance races zo lang duren, typisch japans/chinees. ik zou dat toch liever op een 'manager' manier gezien hebben. gewoon een racer laten deelnemen maar dan zonder dat dat live te zien is op scherm. dat zullen ze wel niet meer aanpassen zeker ?

Delark

Legacy Member
'k vond het bij de eerste races al lang duren (van 3 rondes) bij 6 rondes, legde ik me gewoon te slapen of keek ik tv en vanaf dan gaf ik 't op.

poochie

Legacy Member
Endurances, waaah, daar wil ik ook aan beginnen!! Welke A-spec moet ik daarvoor hebben? Zit nu aan 14 ...

{YA}Gr3c0

Legacy Member
poochie zei:
Endurances, waaah, daar wil ik ook aan beginnen!! Welke A-spec moet ik daarvoor hebben? Zit nu aan 14 ...

lvl 25 dus je hebt nog een lange weg te gaan. :)

poochie

Legacy Member
Oei ... :) dat is nog ff wachten precies jah, dan maar gewoon proberen alles in orde te krijgen bij professional races!! Welke auto is eigenlijk goed om die gran turismo reeks te doen (rechtsonder :) )? Heb al 2 wagens geprobeerd, maar deze blijken telkens te zwak (nadat ze getuned werden)

Gleke

Legacy Member
Man man die B spec kan echt niet rijden met en auto op daytona vertraagt die gewoon van 300 naar 220 in de bochten en dan gaan alle andere autos er over en rijd hij laast natuurlijk
en een vraagje hoelang duurt het voor je 30 pk zakt door de olie want mijn nascar is 890 pks omdat ik de olie had proper gemaakt :s
EDIT: pff nu is die stomme nascar naar 901 pks gegaan :doh:

MegaMentor

Legacy Member
Demijne heeft blijkbaar nogal last met die pick-up races op amateur... Zelfs met nen Dodge Ram met 100pks meer dan de rest...

En I see what you mean... Op een ovale track is hij op de rechte stukken 5x zo snel als de rest maar zodra er een bocht aankomt gaat hij vol in de remmen.

Gleke

Legacy Member
hoe hebben jullie die mazda furai getuned voor like the wind ?
en met welke setup hebben jullie die gedaan ?

issith

Legacy Member
vanbelle zei:
hoe hebben jullie die mazda furai getuned voor like the wind ?
en met welke setup hebben jullie die gedaan ?

volledig getuned. Downforce op hoogste en topspeed verhoogd tot 400km/h. Alle rijassists af, die vertragen u toch alleen maar en tis ni da ge moet remmen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan