Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liquid Li0n zei:er staat een datum bij het event
van - tot datum
Sensei_X zei:Liquid,
Heb jij dezelfde config gebruikt als ik voor het nascar seizoenseven. ?
Het is echt wel vreemd, heb precies te weinig grip op de weg zo. Heb je ook harde racebanden gebruikt?
) en heb dus Racing HARD bandenTah_b00nz0r zei:instellingen zijn eecht van belang vind k in die seasonal events. voor de rest heb ik daar gedurende het hele spel nix aan verandert![]()
TrsH zei:juist eens dat driften geprobeerd met een viper 02 met 800+pk
niet normaal dat ding vliegt alle kanten uit.
is er iemand die een betere auto kent of een betere setup om te driften?
poochie zei:Endurances, waaah, daar wil ik ook aan beginnen!! Welke A-spec moet ik daarvoor hebben? Zit nu aan 14 ...

dat is nog ff wachten precies jah, dan maar gewoon proberen alles in orde te krijgen bij professional races!! Welke auto is eigenlijk goed om die gran turismo reeks te doen (rechtsonder
)? Heb al 2 wagens geprobeerd, maar deze blijken telkens te zwak (nadat ze getuned werden)
is dat en standaard auto of een 1tje bij dealers ?Fred1880 zei:Gwn beetje getuned tot de pk's die toegelaten zijn.
Best easy met die auto hoor.
vanbelle zei:hoe hebben jullie die mazda furai getuned voor like the wind ?
en met welke setup hebben jullie die gedaan ?