Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

milliman

Legacy Member
Vraagje .
Het wil maar niet lukken om men historic car cup te winnen
heb alle wagens geprobeerd de buick 62 . de countach . de chevrolet z06
iemand die wat hulp kan bieden met de wagen ;) moet juist nog die hebben en men endurance's :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
in die indianapolis 500 miles race win je een jaguar xj13 :) anders wachten tot die race gedaan is en dan historic spelen? :)

Limburger

Legacy Member
Ben aant proberen goud te halen op alle licenties. Maar zit met volgende 'probleem'. Normaal is die ghost toch uwe snelste tijd eh? Want heb maar 0.054 achterstand op het goud, maar ondertussen heb ik wel meer als een wagenlengte voorsprong. (en dan heb ik 0.300 achterstand op goud)
Waar kan ik dat aanpassen?

speardude

Legacy Member
Vinde jullie de endurances ook ni overdreven?
Heb 60 laps afgewerkt met men BMW M3 mada was snel saai en zelfs vervelend...bah,echt no fun ze

milliman

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
in die indianapolis 500 miles race win je een jaguar xj13 :) anders wachten tot die race gedaan is en dan historic spelen? :)

a da kan ik doen thx man (nog effe geduld dan ) :p

MegaMentor

Legacy Member
Aan de mensen die ook een G27 hebben hier, hoe ga in je in reverse? :p Via de shifter blijft hij dan in de vorige versnelling.

schredy

Legacy Member
:woohoo::applause::applause::woohoo:
Goud op Monza tegen Vettel :D:D:D.

edit: Nürburgring gaat minder goed...
N%C3%BCrburgring%20GP_F%20klein.jpg

Teknohol1c

Legacy Member
boeffel zei:
goud op sambabussen! :D

Die vond ik nog goed te doen, goud met de elise is meer :D vond ik

mentor0: bij m'n dfgt ist met /_\ om achteruit te rijden, enorm slechte button-keuze moet ik zeggen

devil

Legacy Member
bij kampioen schappen als ge die races bv 1v1 doet en dan goed haald krijg je dan ook dat extra geld van het kampioenshap of moet je dat dan echt allemaal achter elkaar doen om dat te krijgen ?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
om de kampioenschap prijzenpot te krijgen moete idd dus het volledige kampioenschap rijden. tis dan ook met punten ;)

Cycloon

Legacy Member
Limburger zei:
Ben aant proberen goud te halen op alle licenties. Maar zit met volgende 'probleem'. Normaal is die ghost toch uwe snelste tijd eh? Want heb maar 0.054 achterstand op het goud, maar ondertussen heb ik wel meer als een wagenlengte voorsprong. (en dan heb ik 0.300 achterstand op goud)
Waar kan ik dat aanpassen?

Van zodra je de license verlaat verdwijnt je ghost ook. De ghost die je ziet is je beste tijd sinds je laatste sessie op die license.

moeder_theresa

Legacy Member
Misschien stom vraagje (ben altijd een forza speler geweest, dit is mijn eerste gt). Komen er meerdere auto's beschikbaar om te kopen na een bepaalde tijd, want veel van de auto's die ik hier al gezien heb, kan ik niet kopen.
Ik moet bijvoorbeeld een japanse auto hebben van voor 1979 voor een serie races en ik kan zo geen enkele auto vinden.
Alvast bedankt.

Grtz

Goldrusher

Legacy Member
Twee opties:

Prize cars. Je kan veel auto's winnen, al dan niet in hogere races.
Tweedehands. Waar het aanbod elke dag wijzigt. Elke keer je een track inlaadt en/of een race start, telt het als een dag...

koolcast

Legacy Member
mentor0 zei:
Aan de mensen die ook een G27 hebben hier, hoe ga in je in reverse? :p Via de shifter blijft hij dan in de vorige versnelling.

Met driehoekje,maar ik speel altijd automaat...manueel is nog wat lastig voor mij.:p

MegaMentor

Legacy Member
koolcast zei:
Met driehoekje,maar ik speel altijd automaat...manueel is nog wat lastig voor mij.:p

Allez, manual is nu juist zo plezant :p En ja, driehoekje werkt wel, maar vanaf je de clutch 1x aanraakt niet meer, en ben je verplicht de shift te gebruiken, alleen werkt de reverse gear van de shifter niet(niet compatibel zeker?) Heb gevonden dat als je efkes via de flappy paddles shift, het driehoekje terug werkt totdat je weer de clutch gebruikt :p Vreemde toestand. Dat er maar rap een patch komt voor volledige comptabiliteit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan