daedalus
Legacy Member
speardude zei:Je mag die tot 394 pk tunen hé..geraak zelf maar 2de maar brengt wat op.
da weet ik maar ik kan die totaal niet volgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
speardude zei:Je mag die tot 394 pk tunen hé..geraak zelf maar 2de maar brengt wat op.
daedalus zei:da weet ik maar ik kan die totaal niet volgen.
Tah_b00nz0r zei:in die indianapolis 500 miles race win je een jaguar xj13anders wachten tot die race gedaan is en dan historic spelen?
![]()

boeffel zei:goud op sambabussen!![]()
vond ikLimburger zei:Ben aant proberen goud te halen op alle licenties. Maar zit met volgende 'probleem'. Normaal is die ghost toch uwe snelste tijd eh? Want heb maar 0.054 achterstand op het goud, maar ondertussen heb ik wel meer als een wagenlengte voorsprong. (en dan heb ik 0.300 achterstand op goud)
Waar kan ik dat aanpassen?
mentor0 zei:Aan de mensen die ook een G27 hebben hier, hoe ga in je in reverse?Via de shifter blijft hij dan in de vorige versnelling.

koolcast zei:Met driehoekje,maar ik speel altijd automaat...manueel is nog wat lastig voor mij.![]()
En ja, driehoekje werkt wel, maar vanaf je de clutch 1x aanraakt niet meer, en ben je verplicht de shift te gebruiken, alleen werkt de reverse gear van de shifter niet(niet compatibel zeker?) Heb gevonden dat als je efkes via de flappy paddles shift, het driehoekje terug werkt totdat je weer de clutch gebruikt
Vreemde toestand. Dat er maar rap een patch komt voor volledige comptabiliteit.koolcast zei:Met driehoekje,maar ik speel altijd automaat...manueel is nog wat lastig voor mij.![]()
