Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanbelle zei:hoe kan ik op mijn nascar terug race hard banden leggen ?
er liggen nu sport zacht op
Jersy zei:voor de race klikken op settings (waar je traction control kan aanpassen), daar kan je de banden veranderen
Jersy zei:voor de race klikken op settings (waar je traction control kan aanpassen), daar kan je de banden veranderen
vanbelle zei:met welke auto hebben jullie Rally Gran Turismo Intermediate gedaan ?
vanbelle zei:kan er mij iemand helpen .
ik ben nu lvl 22 A spec en 11 B spec
heb 4.111.000 credits nu is de vraag
wat zou ik best aan kopen voor die experts en extreme races ?
zou ik sparen voor de FGT of iets anders kopen .
ik heb eigenlijk nog niets deftig in mijn garage staan buiten een nascar.
Fred1880 zei:Lancer evo 04

speardude zei:Fgt zeker kopen,heb je zowiezo nodig bij het Fgt kampioenschap.
Verder ook de Corvette ZR1 kopen met een racekit(dikke aanrader)
heb een buick van 650 pks xDTomba zei:Waarom de ZR1 nog als je de FGT al hebt? Enkel voor US championship zou je hem evt nodig hebben, maar met de Dreamcar championship (eitje met FGT) krijg je een Ford die perfect is voor US championship dacht ik.

vanbelle zei:wat heb jij daar aan getuned ?
ben nu die events van loeb aan het doen, ik haat rally xD
alleen in sneeuw vind ik leuk en eiger kan ik maar niet goud
EDIT: Fuck yea eiger ook gold amai mijne ticker ging nog al die laaste seconden
Tomba zei:Waarom de ZR1 nog als je de FGT al hebt? Enkel voor US championship zou je hem evt nodig hebben, maar met de Dreamcar championship (eitje met FGT) krijg je een Ford die perfect is voor US championship dacht ik.

daedalus zei:pff die seasonal met die RX-7 is nie simpel
ik kom niet hoger dan 7e plaats