Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
vanbelle zei:
hoe kan ik op mijn nascar terug race hard banden leggen ?
er liggen nu sport zacht op

voor de race klikken op settings (waar je traction control kan aanpassen), daar kan je de banden veranderen

trizzle-83

Legacy Member
Jersy zei:
voor de race klikken op settings (waar je traction control kan aanpassen), daar kan je de banden veranderen

Bandenkeuze staat niet bij settings maar bij driving options. Je kan wel zien welke banden je hebt in de settings, maar aanpassen enkel bij die driving options.

speardude

Legacy Member
vanbelle zei:
kan er mij iemand helpen .
ik ben nu lvl 22 A spec en 11 B spec
heb 4.111.000 credits nu is de vraag
wat zou ik best aan kopen voor die experts en extreme races ?
zou ik sparen voor de FGT of iets anders kopen .
ik heb eigenlijk nog niets deftig in mijn garage staan buiten een nascar.

Fgt zeker kopen,heb je zowiezo nodig bij het Fgt kampioenschap.
Verder ook de Corvette ZR1 kopen met een racekit(dikke aanrader)

Gleke

Legacy Member
Fred1880 zei:
Lancer evo 04

wat heb jij daar aan getuned ?
ben nu die events van loeb aan het doen, ik haat rally xD
alleen in sneeuw vind ik leuk en eiger kan ik maar niet goud :(
EDIT: Fuck yea eiger ook gold amai mijne ticker ging nog al die laaste seconden

Tomba

Legacy Member
speardude zei:
Fgt zeker kopen,heb je zowiezo nodig bij het Fgt kampioenschap.
Verder ook de Corvette ZR1 kopen met een racekit(dikke aanrader)

Waarom de ZR1 nog als je de FGT al hebt? Enkel voor US championship zou je hem evt nodig hebben, maar met de Dreamcar championship (eitje met FGT) krijg je een Ford die perfect is voor US championship dacht ik.

Gleke

Legacy Member
Tomba zei:
Waarom de ZR1 nog als je de FGT al hebt? Enkel voor US championship zou je hem evt nodig hebben, maar met de Dreamcar championship (eitje met FGT) krijg je een Ford die perfect is voor US championship dacht ik.
heb een buick van 650 pks xD:)
en heeft er iemand hier dat seizoensevent met de mustang gedaan ?
hoeb heb je die mustang getuned ?

trizzle-83

Legacy Member
ZR1 met racing mods is een van de auto's die enorm goede handling heeft, als je ooit cash zou willen grinden dan is dat de perfecte auto om die indy race in het American championship te doen. Die Ford GT LM racecar die je bij het dreamcar chamionship wint is zeker goed genoeg voor het American championship, maar mijne ZR1 doet het toch wat sneller. Kan ook gewoon aan mijn tuning liggen, nog niet heel veel bezig geweest met die Ford.

Ikkie

Legacy Member
Mijne b-spec piloot speelt liever tikkertje dan ix anders hebk zo den indruk.

Ik laat hem maar rijden, tegen datk men vak geblokt heb is hij misschien eens 1e op het niveau 0 parcourtje :doh:

Fraze

Legacy Member
vanbelle zei:
wat heb jij daar aan getuned ?
ben nu die events van loeb aan het doen, ik haat rally xD
alleen in sneeuw vind ik leuk en eiger kan ik maar niet goud :(
EDIT: Fuck yea eiger ook gold amai mijne ticker ging nog al die laaste seconden

Gwn beetje getuned tot de pk's die toegelaten zijn.
Best easy met die auto hoor.

speardude

Legacy Member
Tomba zei:
Waarom de ZR1 nog als je de FGT al hebt? Enkel voor US championship zou je hem evt nodig hebben, maar met de Dreamcar championship (eitje met FGT) krijg je een Ford die perfect is voor US championship dacht ik.

Akkoord ma de ZR1 is echt geweldig snel en goed id bochten.
Kan je er in de sp amper iets mee ga je zeker online asses kicken..buiten d FGT isda mijn lievelingswagen:)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Oh yea alle amg events gold. Serieus ligge vloeke wel op sector 4 gvd man :D

daedalus

Legacy Member
pff die seasonal met die RX-7 is nie simpel
ik kom niet hoger dan 7e plaats

MegaMentor

Legacy Member
Vreemd, heb net m'n G27 toegekregen, alles geinstalleerd maar het stuur stuurt niet? What I'm I doing wrong here

EDIT: Nvm, kabeltje zat los :)

speardude

Legacy Member
daedalus zei:
pff die seasonal met die RX-7 is nie simpel
ik kom niet hoger dan 7e plaats

Je mag die tot 394 pk tunen hé..geraak zelf maar 2de maar brengt wat op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan