Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
1.000.000 event met GTR van eerste keer ook goud met nieuwe setup :D tnx to the internet ^^

Brecht

Legacy Member
mentor0 zei:
Allez, manual is nu juist zo plezant :p En ja, driehoekje werkt wel, maar vanaf je de clutch 1x aanraakt niet meer, en ben je verplicht de shift te gebruiken, alleen werkt de reverse gear van de shifter niet(niet compatibel zeker?) Heb gevonden dat als je efkes via de flappy paddles shift, het driehoekje terug werkt totdat je weer de clutch gebruikt :p Vreemde toestand. Dat er maar rap een patch komt voor volledige comptabiliteit.
ik kan toch zonder problemen hem in achteruit steken zenne met mijn G27.

en sinds gisterne dus een G27 gekocht, damn das zalig :love::love::love:

moeder_theresa

Legacy Member
Dus die oude wagens moet je net op de juiste moment occasie kunnen kopen?
Ik denk toch dat ik weer naar Forza 3 ga overschakelen. Spijtig, want het racegedeelte zelf en het aantal tracks valt goed mee in GT5. (enkel die fucking Kartraces :puke:)

Scifo

Legacy Member
Huh kartraces? (Te moeilijk?) Tmakkelijkste onderdeel van heel het spel man! :D

Bosvos

Legacy Member
Scifo zei:
Huh kartraces? (Te moeilijk?) Tmakkelijkste onderdeel van heel het spel man! :D

inderdaad, daar leer je ook ineens het principe van racen. Iedereen is even snel, het komt erop aan om te profiteren van de slipstream en uw stuurkunsten :D

Goodfella

Legacy Member
Er zou een aparte topic moeten zijn met race setups en dergelijke.
493 pagina's is niet meer bij te houden :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Code:
493BHP/GT-R Special Stage Route 5 [DIFFICULTY: EASY]

Car: Nissan GT-R SPECV ‘09

Car set up:
Tyres: Sport soft
Traction Control: 1
Skid Recovery Force: on
ABS: 1

Downforce: F -, R 22
Max speed: 280km/h
LSD: F: 10/40/5, R: 10/40/5

Suspension
Height: -4/-4
Spring Rate 15.8/11.4
Dampers Extension 6/6
Dampers Compression 6/6
Anti-Roll bars 4/4

Camber Angle: F 2.1, R 1.0
Toe angle F 0.00 R 0.20

Brake balance 5/5

ik heb het wel met ne GTR '07 gedaan. tging ni met men specV GT version... k had in men gewone GTR wel wat weight reduction in gestoken tot level 2 en dan lichtere ramen en carbon hood en wat stukken tuning tot aan de 500 pk en dan de bovenste settings. had hem half weg de laatste ronde te pakken :)

Liquid Li0n

Legacy Member
op den duur hebt ge een miljoen uitgegeven om een miljoen te winnen

|XcW|

Legacy Member
Is het echt zo van belang bij deze game om settings van wagens te veranderen? Ik weet nog toen ik klein was ( 11/12 jaar ). Ik heb GT 1/2 toen ongelofelijk veel gespeeld. Eerst beginnen met andere muffler te steken, weight reduction, turbo kit, ... Als er nog geld over was een sticker kit voor op de wagen. Zalig was dat. Maar iets aan de setting veranderen heb ik toen niet gedaan.

Maakt dit zoveel uit tegenwoordig? Dus iemand die dit spel gewoon voor de fun speelt en niets aan die instelling doet kan al die shit niet halen?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
instellingen zijn eecht van belang vind k in die seasonal events. voor de rest heb ik daar gedurende het hele spel nix aan verandert :-)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
op den duur hebt ge een miljoen uitgegeven om een miljoen te winnen

mwa ge koopt gewoon ne auto, smijt er een spoilerke op, custom gearbox, vering en in sommige gevallen een custom sperdifferentiëel.

kost rond de 70k per auto denk ik :)

moeder_theresa

Legacy Member
Buiten met die handel. :angry:
Fuck man wat een kutspel. Auto's sturen voor geen meter, auto's rijden als slakken en de nu zijn er enkel nog races vrij waar ik auto's voor nodig heb die je gewoon niet kan kopen bij de dealers!!
Terug Forza 3 dan maar, minder tracks en mindere graphics maar tien keer fijner om te spelen.

Gleke

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Buiten met die handel. :angry:
Fuck man wat een kutspel. Auto's sturen voor geen meter, auto's rijden als slakken en de nu zijn er enkel nog races vrij waar ik auto's voor nodig heb die je gewoon niet kan kopen bij de dealers!!
Terug Forza 3 dan maar, minder tracks en mindere graphics maar tien keer fijner om te spelen.

have Fun :)

djaxx79

Legacy Member
lol @ Theresa,

Bon, ik gebruik voor het seizoensevenement bonusrace 2 , de race met de nascar op de ring volgende set up
Car Settings:
Front Downforce - 50
Rear Downforce - 70
Gear Ratio - Max Speed 340KPH (211.27MPH)
Initial Torque - 15
Acceleration Sensitivity - 30
Braking Sensitivity - 25
Ride Height - Front -15, Rear -17
Spring Rate - Front 16.2, Rear 15.2
Dampers - Defaults
Anti-Roll - Defaults
Wheel Alignment - Defaults
Brake Balance - Defaults
(PS: This is certainly not the best set up for this race.)

Driving Option:
Driving Line - OFF
Traction Control - 1
Skid Recovery Force - ON (This does not guarantee your success.)
Active Steering - OFF
Active Stability Management (ASM) - OFF
ABS - 1

Nu lukt me dit voor geen meter, ik haal zelfs de 11de niet bij, terwijl ik met de juiste set up op bijna allee andere seiz. even. goud gehaald heb. Is er iets mis met deze setup, ik heb de gordon nascar gekocht . Het minste contact met de graskant laat de hele wagen in het rond draaien, HELP? :)

devil

Legacy Member
omg op die gtr race ik gebruik die setup die hier wa hoger staat en ben direct eerst lol.
dus zalige setup man man thx alot.

maar ik heb die dus goud nu maar k krijg maar 300000 credit en 30000 xp is dacht dat je een miljoen cr en 100000 xp kreeg ?

Goldrusher

Legacy Member
Je bericht leest alsof je het event al eens hebt gereden.
Je kan maar 1x het prijzengeld en de xp krijgen van elke positie.

devil

Legacy Member
ah ok , had dat idd al gereden maar was ni eerst lol.

maar hoe dikwijls worden die events veranderd, is dat 1 keer per week of gewoon als ze der is goesting voor hebben ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan