daedalus
Legacy Member
speardude zei:voeg me toe..stuur u mijn rx7
wat is u psn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
speardude zei:voeg me toe..stuur u mijn rx7
ik kan toch zonder problemen hem in achteruit steken zenne met mijn G27.mentor0 zei:Allez, manual is nu juist zo plezantEn ja, driehoekje werkt wel, maar vanaf je de clutch 1x aanraakt niet meer, en ben je verplicht de shift te gebruiken, alleen werkt de reverse gear van de shifter niet(niet compatibel zeker?) Heb gevonden dat als je efkes via de flappy paddles shift, het driehoekje terug werkt totdat je weer de clutch gebruikt
Vreemde toestand. Dat er maar rap een patch komt voor volledige comptabiliteit.



Scifo zei:Huh kartraces? (Te moeilijk?) Tmakkelijkste onderdeel van heel het spel man!![]()

Tah_b00nz0r zei:1.000.000 event met GTR van eerste keer ook goud met nieuwe setuptnx to the internet ^^
493BHP/GT-R Special Stage Route 5 [DIFFICULTY: EASY]
Car: Nissan GT-R SPECV ‘09
Car set up:
Tyres: Sport soft
Traction Control: 1
Skid Recovery Force: on
ABS: 1
Downforce: F -, R 22
Max speed: 280km/h
LSD: F: 10/40/5, R: 10/40/5
Suspension
Height: -4/-4
Spring Rate 15.8/11.4
Dampers Extension 6/6
Dampers Compression 6/6
Anti-Roll bars 4/4
Camber Angle: F 2.1, R 1.0
Toe angle F 0.00 R 0.20
Brake balance 5/5

Liquid Li0n zei:op den duur hebt ge een miljoen uitgegeven om een miljoen te winnen


moeder_theresa zei:Buiten met die handel.
Fuck man wat een kutspel. Auto's sturen voor geen meter, auto's rijden als slakken en de nu zijn er enkel nog races vrij waar ik auto's voor nodig heb die je gewoon niet kan kopen bij de dealers!!
Terug Forza 3 dan maar, minder tracks en mindere graphics maar tien keer fijner om te spelen.

