Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikkie

Legacy Member
Ok, Ik zit hier met een serieus dilemma voor Bonus Race 1 (seizoenevents)

Wat is er beter, een nissan skyline (280pk) tune tot (500pk) OF
nen nissan GT-R Spec 5 '09 (485pk) met extra uitlaat ofzo :x

issith

Legacy Member
Ikkie zei:
Ok, Ik zit hier met een serieus dilemma voor Bonus Race 1 (seizoenevents)

Wat is er beter, een nissan skyline (280pk) tune tot (500pk) OF
nen nissan GT-R Spec 5 '09 (485pk) met extra uitlaat ofzo :x

Ik denk wel als ge de skyline tuned en ne goeie setup hebt (vering, roll bars, e.d.) dat die beter is dan de GTR V-spec.

Is de skyline ook niet lichter dan de GTR.

Ikkie

Legacy Member
issith zei:
Ik denk wel als ge de skyline tuned en ne goeie setup hebt (vering, roll bars, e.d.) dat die beter is dan de GTR V-spec.

Is de skyline ook niet lichter dan de GTR.


De skyline is een 140kg lichter.
Concurrentie is wel sterk dus max kmh zal belangrijk zijn (Ferrari,Viper,...)

issith

Legacy Member
Ikkie zei:
De skyline is een 140kg lichter.
Concurrentie is wel sterk dus max kmh zal belangrijk zijn (Ferrari,Viper,...)

Als ge uwe skyline volledig tuned, met weight reduction alle blabla tot aan de limiet natuurlijk, dan zal die wel rap genoeg zijn. Ik heb die race gedaan met ne standaard GTR V-spec.

Ik zou uw snelheid nie te hoog (ook nie te laag natuurlijk he) neme, zodat ge ervoor zorgt dat ge snel kunt optrekke als ge uit nen bocht komt, tis vooral op de kleine bochten waar ge veel tijd verliest.

Cycloon

Legacy Member
Haha, die B-Spec slaat op niks. De eerste race rijdt mijn coureur perfect, de 2de race met dezelfde wagen vliegt die uit elke bocht. :wtf:

Pana

Legacy Member
Ikkie zei:
Ok, Ik zit hier met een serieus dilemma voor Bonus Race 1 (seizoenevents)

Wat is er beter, een nissan skyline (280pk) tune tot (500pk) OF
nen nissan GT-R Spec 5 '09 (485pk) met extra uitlaat ofzo :x

Spec 5 en alles tunen wat je kan/mag tunen. Max kph op 270 zetten. Piece of cake.

Ikkie

Legacy Member
Decade zei:
Spec 5 en alles tunen wat je kan/mag tunen. Max kph op 270 zetten. Piece of cake.

Danku, jammer dat je niet eerder antwoorde ;).
Kheb die skyline gekocht en gans getuned en gemerkt dat je gelijk een biljardbal van de ene vangrail naar de andere vliegt. Nu eens met die spec 5 proberen :)

issith

Legacy Member
Ikkie zei:
Danku, jammer dat je niet eerder antwoorde ;).
Kheb die skyline gekocht en gans getuned en gemerkt dat je gelijk een biljardbal van de ene vangrail naar de andere vliegt. Nu eens met die spec 5 proberen :)

Lol wut ?? slechte setup ?

diknmuis

Legacy Member
Cycloon zei:
Haha, die B-Spec slaat op niks. De eerste race rijdt mijn coureur perfect, de 2de race met dezelfde wagen vliegt die uit elke bocht. :wtf:
ook net bezig met b spec, mn coureur is zo dom als achterste van een koe, daarnet tijdens een race van 6 ronden telkens in dezelfde bocht volle gas op een muur, nu een race zit ie van de 2de bocht eerste, in de voorlaatse ronde zit er opeens ne auto van 50 pk minder in zn gat, hij vliegt in de vang rail
had toch liever da systeem van gt 4

vanmorgen mn xsara kitcar (rally) eens ververst van olie en die had opeens 20 pk meer, kzou graag ook zo'n olie hebben :D

boeffel

Legacy Member
diknmuis zei:
ook net bezig met b spec, mn coureur is zo dom als achterste van een koe, daarnet tijdens een race van 6 ronden telkens in dezelfde bocht volle gas op een muur, nu een race zit ie van de 2de bocht eerste, in de voorlaatse ronde zit er opeens ne auto van 50 pk minder in zn gat, hij vliegt in de vang rail
had toch liever da systeem van gt 4

vanmorgen mn xsara kitcar (rally) eens ververst van olie en die had opeens 20 pk meer, kzou graag ook zo'n olie hebben :D

ze veranderen trouwens olie via onderkant van auto

terwijl da via de motorkap moet :unsure:

broez

Legacy Member
Juist het nascar event van seizoen events 2 gewonne met de config van een paar pagina's terug :lol: was wel ni zo makkelijk :crazy:

K3VIN VR.

Legacy Member
boeffel zei:
ma olie verversen toch ni? :unsure:

Ah natuurlijk wel of hoe gaat ge de oude olie eruit laten, zuigen ofwa? :-)
neenee de olie wordt langs onder eraf gelaten en langs boven verse ingegoten!
En ook ni vergeten een nieuwe dichting tussen uw carterbout en uwe carter te steken!

Solid Q

Legacy Member
lol, ga gewoon eens kijken bij Autoshop en dan zie je wat Boeffel bedoelt.

Je kiest olie verversen:

- mannetje rolt onder de wagen
- je ziet en hoort de oude olie eruit lopen
- mannetje BLIJFT onder de auto liggen en doet nieuwe olie in de auto (ziet en hoort het)
- met andere woorden: dit is foutief en dat is wat Boeffel wil zeggen :)

issith

Legacy Member
Solid Q zei:
lol, ga gewoon eens kijken bij Autoshop en dan zie je wat Boeffel bedoelt.

Je kiest olie verversen:

- mannetje rolt onder de wagen
- je ziet en hoort de oude olie eruit lopen
- mannetje BLIJFT onder de auto liggen en doet nieuwe olie in de auto (ziet en hoort het)
- met andere woorden: dit is foutief en dat is wat Boeffel wil zeggen :)

Ja inderdaad.

Al wie ne Zwarte furai heeft een geld wil krijgen check deze

https://www.beyondgaming.be/archive/communities-events.235/gt5-car-gifting.761501
= geldt niet meer

moeder_theresa

Legacy Member
Ik heb het spel nog eens een kans gegevens.
Iemand tips voor die nascar special events?
Is lang geleden dat ik nog eens 2 controllers heb stukgesmeten. :angry::angry::angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan