Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikkie zei:Ok, Ik zit hier met een serieus dilemma voor Bonus Race 1 (seizoenevents)
Wat is er beter, een nissan skyline (280pk) tune tot (500pk) OF
nen nissan GT-R Spec 5 '09 (485pk) met extra uitlaat ofzo![]()
issith zei:Ik denk wel als ge de skyline tuned en ne goeie setup hebt (vering, roll bars, e.d.) dat die beter is dan de GTR V-spec.
Is de skyline ook niet lichter dan de GTR.
Ikkie zei:De skyline is een 140kg lichter.
Concurrentie is wel sterk dus max kmh zal belangrijk zijn (Ferrari,Viper,...)
Ikkie zei:Ok, Ik zit hier met een serieus dilemma voor Bonus Race 1 (seizoenevents)
Wat is er beter, een nissan skyline (280pk) tune tot (500pk) OF
nen nissan GT-R Spec 5 '09 (485pk) met extra uitlaat ofzo![]()
Decade zei:Spec 5 en alles tunen wat je kan/mag tunen. Max kph op 270 zetten. Piece of cake.
.
Ikkie zei:Danku, jammer dat je niet eerder antwoorde.
Kheb die skyline gekocht en gans getuned en gemerkt dat je gelijk een biljardbal van de ene vangrail naar de andere vliegt. Nu eens met die spec 5 proberen![]()
ook net bezig met b spec, mn coureur is zo dom als achterste van een koe, daarnet tijdens een race van 6 ronden telkens in dezelfde bocht volle gas op een muur, nu een race zit ie van de 2de bocht eerste, in de voorlaatse ronde zit er opeens ne auto van 50 pk minder in zn gat, hij vliegt in de vang railCycloon zei:Haha, die B-Spec slaat op niks. De eerste race rijdt mijn coureur perfect, de 2de race met dezelfde wagen vliegt die uit elke bocht.![]()

diknmuis zei:ook net bezig met b spec, mn coureur is zo dom als achterste van een koe, daarnet tijdens een race van 6 ronden telkens in dezelfde bocht volle gas op een muur, nu een race zit ie van de 2de bocht eerste, in de voorlaatse ronde zit er opeens ne auto van 50 pk minder in zn gat, hij vliegt in de vang rail
had toch liever da systeem van gt 4
vanmorgen mn xsara kitcar (rally) eens ververst van olie en die had opeens 20 pk meer, kzou graag ook zo'n olie hebben![]()

Je oliereservoir laten leeglopen gaat wel langs onderen hoorboeffel zei:ze veranderen trouwens olie via onderkant van auto
terwijl da via de motorkap moet![]()

Shadowfox zei:Je oliereservoir laten leeglopen gaat wel langs onderen hoor![]()

boeffel zei:ma olie verversen toch ni?![]()
boeffel zei:ma olie verversen toch ni?![]()

Cycloon zei:Aw, net geen goud op een nascar event, 0.042 seconden te traag![]()

Solid Q zei:lol, ga gewoon eens kijken bij Autoshop en dan zie je wat Boeffel bedoelt.
Je kiest olie verversen:
- mannetje rolt onder de wagen
- je ziet en hoort de oude olie eruit lopen
- mannetje BLIJFT onder de auto liggen en doet nieuwe olie in de auto (ziet en hoort het)
- met andere woorden: dit is foutief en dat is wat Boeffel wil zeggen![]()