Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

naokske

Legacy Member
ik vind GT5 zo een zalig spel! Die A-spec enal! :D maar... wat is er in godsnaam zo leuk aan die B-spec? :unsure: Ik vind dat zo saai :P

Liquid Li0n

Legacy Member
naokske zei:
ik vind GT5 zo een zalig spel! Die A-spec enal! :D maar... wat is er in godsnaam zo leuk aan die B-spec? :unsure: Ik vind dat zo saai :P

2nd to that

ik had een getunede Dodge Ram, hij reed bijna direct eerste maar die remt vaak op die ovaal waardoor hij uiteindelijk 12e wordt, hoe slecht kunde zijn...:doh: remmen op een ovaal.

maximvdb

Legacy Member
Goldrusher zei:
Jawadde, die Vettel events zijn niet normaal. :eek:

Brons had toch wel 10s trager gemogen.

Ik krijg ze gewoon niet uit :( Monza 0.6 te laat... kaske heeft afgezien :angry:

MegaMentor

Legacy Member
Ik vind B-spec wel tof, chill raceke opzetten en uw eigen wagens aan het werk zien :) Op voorwaarde dat de driver er iets van bakt natuurlijk :unsure:

Op't moment is em aan't rondsjeezen met een bakske van 75pk :p

Liquid Li0n

Legacy Member
die nascar op de nordschleife is ni te doen...zelfs ni met die setup die hier staat...

h0us3cat

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
die nascar op de nordschleife is ni te doen...zelfs ni met die setup die hier staat...

first try gold.

Suspension:

Ride Height- F+15, R-15
Spring- F 18.4, R 18.5
Dampers(both ext and comp) F8 R8
anti-roll bars F6 R6
Camber F 0.5 R 0.5
toe angle F 0.0 R 0.2
360km/h

Goldrusher

Legacy Member
gewone auto: Lesmo in zicht... opgelet... nu ongeveer remmen... nu...

X2010: Lesmo in zi...

pxlF9.jpg

schredy

Legacy Member
Tip voor wie met de X2010 op Indianapolis wil gaan rijden (met een stuur):
Zet uwe Force Feedback wat zachter!

Juist 500miles afgewerkt (in 2u: 402km/u gemiddeld :cool:) en echt afgezien. In de bochten geen probleem, constant vol gas, perfecte wegligging, niets op aan te merken. 't is pas wanneer je terug op het rechte stuk komt... Die X2010 wil constant beginnen slingeren, macht moeten zetten om mijn stuur recht te houden; mijn handen deden er zeer van. Laat uw stuur voor geen 2 seconden los, of ge zit tegen de vangrail :crazy:.

Wel mooie prijs gewonnen: Jaguar XJ13 '66.

Fun fact:
Lap record: 37.895
Best lap (X2010): 30.792

Liquid Li0n

Legacy Member
oei, Goldrusher begint gefrustreerd te geraken van de X2010...straks gaat hij weer commentaar op mij zitten geven en zullen jullie hier op 9Lives weer een korreltje zout moeten bovenhalen! :p

Goldrusher

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
oei, Goldrusher begint gefrustreerd te geraken van de X2010...straks gaat hij weer commentaar op mij zitten geven
De X2010 is geweldig, de absurde tijd die je moet neerzetten om Vettel te plezieren, niet zo geweldig.

Vvrrroooommmm...

opsXv.jpg

fiestaboyke

Legacy Member
Hmmm, ben ik nu zo blind of is het omdat het zo laat is? Ik vindt maar niet terug hoe ik een auto kan verkopen :eek:


EDIT : Ok, toch nog gevonden. Blijkbaar in de garage naar de auto gaan :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan