Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naokske zei:ik vind GT5 zo een zalig spel! Die A-spec enal!maar... wat is er in godsnaam zo leuk aan die B-spec?
Ik vind dat zo saai
![]()
Goldrusher zei:Jawadde, die Vettel events zijn niet normaal.
Brons had toch wel 10s trager gemogen.
Monza 0.6 te laat... kaske heeft afgezien 
vanbelle zei:hebde gij nog wa tips pff da lukt ni bij mij da gaat van 1 sec acter naar 31 en dan naar 44 sec :doh:

Maar dan wel elke dag om auto's moeten bedelen ?Liquid Li0n zei:2nd to that

Goldrusher zei:Maar dan wel elke dag om auto's moeten bedelen ?![]()
das een beetje VEEL overdreven 
Liquid Li0n zei:die nascar op de nordschleife is ni te doen...zelfs ni met die setup die hier staat...
Suspension:
Ride Height- F+15, R-15
Spring- F 18.4, R 18.5
Dampers(both ext and comp) F8 R8
anti-roll bars F6 R6
Camber F 0.5 R 0.5
toe angle F 0.0 R 0.2
360km/h
) en echt afgezien. In de bochten geen probleem, constant vol gas, perfecte wegligging, niets op aan te merken. 't is pas wanneer je terug op het rechte stuk komt... Die X2010 wil constant beginnen slingeren, macht moeten zetten om mijn stuur recht te houden; mijn handen deden er zeer van. Laat uw stuur voor geen 2 seconden los, of ge zit tegen de vangrail
. Goldrusher zei:gewone auto: Lesmo in zicht... opgelet... nu ongeveer remmen... nu...
X2010: Lesmo in zi...
![]()

De X2010 is geweldig, de absurde tijd die je moet neerzetten om Vettel te plezieren, niet zo geweldig.Liquid Li0n zei:oei, Goldrusher begint gefrustreerd te geraken van de X2010...straks gaat hij weer commentaar op mij zitten geven