Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XTAZ

Legacy Member
GT5 is een top spel, don't get me wrong, maar bij de vorige GT's had ik de indruk dat het spel veel groter was. Dat er meer events waren. Dat je ook echt events MOEST herspelen om genoeg credits te sparen voor die ene speciale auto. Dat gevoel mis ik in GT5. Ook een aantal events zoals 4WD cup enzo zitten er niet meer in.. Limieten op PK enzo ook niet echt, waardoor je zelfs met een 900PK auto de Sunday Cup kan racen. Spijtig. Nevertheless een zalig spel, alleen jammer dat de GT sfeer er niet meer echt in zit (voor mij).

devil

Legacy Member
ik heb net gezien dat ik in b spec nu kan kiezen , pit-in strenght wat bedoelen ze daar mee ?

MaTraK

Legacy Member
devil zei:
ik heb net gezien dat ik in b spec nu kan kiezen , pit-in strenght wat bedoelen ze daar mee ?

Als uwen Bob onder een bepaald % physical strenght komt, gaat ie de pits in.
Maar opgelet, tijdens de pit gaat z'n strenght nie omhoog dus wilt zeggen dat ie de volgende ronde weer de pits ingaat. Tenzij je meerdere drivers hebt, dan wisselen die automatisch.

ReBirTh

Legacy Member
trizzle-83 zei:
ZR1 met racing mods is een van de auto's die enorm goede handling heeft, als je ooit cash zou willen grinden dan is dat de perfecte auto om die indy race in het American championship te doen. Die Ford GT LM racecar die je bij het dreamcar chamionship wint is zeker goed genoeg voor het American championship, maar mijne ZR1 doet het toch wat sneller. Kan ook gewoon aan mijn tuning liggen, nog niet heel veel bezig geweest met die Ford.

in B-specs geraak ik met dien ZR1 met race modification maar 5e, met heel veel pushen dan nog. Hoger geraken mij B-spec coureurs niet.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Scifo zei:
Matig? Das 1 van de beste circuits dat in het spel zit!! (ik ken dat nog van GT2) :p

Circuits die er van mijn part uit mochten:

- Monza: Saai (zonder Formule1)
- Cape Ring: meest bizarre track, en allemaal k*tbochten

Ik wil een remake van:
Seattle gvd! ^^


Seattle da was tenminste een circuit ^^ herinner mij da nog dat ik daar met men ford GT40 over zat te scheure :) en el capitan, pikes peak en grindelwald zijn leuke tracks ja die ik mis. Er was ook een parcours waar je in GT2 die time trial race kon doen om een audi TT te winne. Da circuit was ook de max. En de originele rome course mis ik ook. Ik ga echt GT4 is terug spele nu dak een stuur heb :). In de rally was het grand canyon circuit of tahiti maze ook leuk ^^

djaxx79

Legacy Member
Kan iemand me vertellen met welke auto ik de tweede race van like the wind moet rijden? op indi dus.Zonder miljoenen te moeten uitgeven liefst :)
En indien mogelijk ook op welke settings?
THX!

Gleke

Legacy Member
ik heb die met de furai gedaan op 400Km/h zetten downforce ook opt hoogste
en als je eerst rijd moet je gewoon zien dat je da andere afdekt dat ze in je gat rijden en ze niet voorbij kunen xD

nirvie

Legacy Member
Heb die race gewonnen met de Pagani Zonda R (kan je winnen in B-spec) In de bochten geraak je er snel voorbij, op de rechte stukken ben je wat trager (hier komt het erop neer om zoveel mogelijk in de weg van de rest te liggen ;) ) Je kan dan eventueel de topsnelheid nog wat hoger zetten en soft race banden leggen, maar normaal gezien kan het je ook zo wel lukken...

Gleke

Legacy Member
ik kon je de furai lenen maar zal niet voor vandaag zijn want heb al en auto weg geven en je kan er maar 1 per dag geven srry

Cycloon

Legacy Member
Grr, eiger nordwand bij de loeb rally events lukt me niet om goud op te halen. Zilver is geen probleem, goud is precies onmogelijk :s. Heb al wat met mijn settings gerommeld maar niks lijkt echt te helpen.

RobinW

Legacy Member
De plaatsen waar de AI soms remt… :doh: IA-10 met de Gallardo: bijna mijn bakske door de tv geramd. Straks nog eens opnieuw voor de dertigste keer of zo. Nog geen één keer kunnen finishen.

Schummi88

Legacy Member
Cycloon zei:
Grr, eiger nordwand bij de loeb rally events lukt me niet om goud op te halen. Zilver is geen probleem, goud is precies onmogelijk :s. Heb al wat met mijn settings gerommeld maar niks lijkt echt te helpen.

Allé jong, settings gewoon laten staan zoals het is. Ik heb daar toch niets aan veranderd. Je moet gewoon op tijd remmen voor een bocht, vooral in die bochtenreeks naar beneden ;). En ja, gas geven :p.

koolcast

Legacy Member
Iemand goeie setup voor Lamborghini Exclusive in de Professional series?

Ik gebruik nu mijne Murciélago LP 640 Chrome line met soft racing tyres,maar bij schijf nog altijd weg bij ingaan laatste bocht...De andere bochten vallen goed mee.

Cycloon

Legacy Member
Schummi88 zei:
Allé jong, settings gewoon laten staan zoals het is. Ik heb daar toch niets aan veranderd. Je moet gewoon op tijd remmen voor een bocht, vooral in die bochtenreeks naar beneden ;). En ja, gas geven :p.

Ik heb soms het gevoel dat ik teveel rem ofzo. Ochja, blijven proberen dan zeker :sad:

MegaMentor

Legacy Member
Net 25 laps op zitten op Fuji Speedway, 1 vs 1 online :p 56 minuten heeft het geduurd. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan