XTAZ
Legacy Member
GT5 is een top spel, don't get me wrong, maar bij de vorige GT's had ik de indruk dat het spel veel groter was. Dat er meer events waren. Dat je ook echt events MOEST herspelen om genoeg credits te sparen voor die ene speciale auto. Dat gevoel mis ik in GT5. Ook een aantal events zoals 4WD cup enzo zitten er niet meer in.. Limieten op PK enzo ook niet echt, waardoor je zelfs met een 900PK auto de Sunday Cup kan racen. Spijtig. Nevertheless een zalig spel, alleen jammer dat de GT sfeer er niet meer echt in zit (voor mij).

en el capitan, pikes peak en grindelwald zijn leuke tracks ja die ik mis. Er was ook een parcours waar je in GT2 die time trial race kon doen om een audi TT te winne. Da circuit was ook de max. En de originele rome course mis ik ook. Ik ga echt GT4 is terug spele nu dak een stuur heb
Nog andere opties?
) Je kan dan eventueel de topsnelheid nog wat hoger zetten en soft race banden leggen, maar normaal gezien kan het je ook zo wel lukken...
. Heb al wat met mijn settings gerommeld maar niks lijkt echt te helpen.