koolcast
Legacy Member
BaRtHoLoMeUs zei:Cool, ik log daarnet in met Gran Turismo en ik krijg een verjaardagskaart: goed voor 1 auto uit mijn geboortejaar (1984): een Mitsubishi Starion rally wagen (348 pk).
Toch leuke verrassing!![]()
Nice & proficiat.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BaRtHoLoMeUs zei:Cool, ik log daarnet in met Gran Turismo en ik krijg een verjaardagskaart: goed voor 1 auto uit mijn geboortejaar (1984): een Mitsubishi Starion rally wagen (348 pk).
Toch leuke verrassing!![]()

Vandalize_ zei:en ik heb een X2010 ;o
Das genen auto meer, das echt een raket daaaamn !

. alleen spijtig dat de grijze/zwarte zones in het beeld zo korrelig zijn... nog mensen die dat voor hebben, of ligt dat aan mijn tv?Dat is zijn huidige conditie. Ik weet alleen nog niet of het nodig is om een driver die uit vorm is te laten rusten. Iemand die daar het antwoord op kan geven?mentor0 zei:Rechts boven bij je drivers heb je zo'n vakje met een pijltje in dat ofwel naar onder, recht door of naar boven wijst. Wat wilt dat juist zeggen?
Dat ligt waarschijnlijk aan uw tv. Stel hem eens af met deze guide, puntje 4.schredy zei:alleen spijtig dat de grijze/zwarte zones in het beeld zo korrelig zijn... nog mensen die dat voor hebben, of ligt dat aan mijn tv?
schredy zei:Bob is bezig aan de 24h du Mans, nog 18u te gaan...
echt wel sjiek in den donker, met een mooi verlichte pitmuur en dat vuurwerk op de achtergrond. alleen spijtig dat de grijze/zwarte zones in het beeld zo korrelig zijn... nog mensen die dat voor hebben, of ligt dat aan mijn tv?
Sensei_X zei:Vind het eerlijk gezegd echt belachelijk dat je niet kan saven. Dat ze de mensen die het in 1 ruk rijden dan belonen met extra cr en xp e. Welke normale mens heeft daar nu tijd voor?

tb-303 zei:Denk dat ie het heeft over de B-spec![]()
Sensei_X zei:Stel dat je 4 uur per dag rijd, wat volgens mij al best veel is, moet je je ps3 6 dagen laten stroom vreten + en dat is erger, kan je geen andere games spelen.
Ik denk zelfs gezonder dan elke dag aan uit aan uit te doen, metaal zet uit als het warm is (aan) en krimpt terug in als het afkoelt (uit)issith zei:lol is da eigenlijk wel wa gezond voor uwe ps3 om diene 24 uur zo te late werke?
Liquid Li0n zei:precies of dat de meeste nog andere games spelen nu GT5 er is...

In totaal 1 uur en 36 minuten geracet. Daarbij 1x mijn tank volledig leeg en stilgevallen. Gelukkig waren ze nog zo goed om mij efkes tot in de pits te duwen. Uiteindelijk 1st gefinished. 82k credits en 33k xp gekregen.Sensei_X zei:Stel dat je 4 uur per dag rijd, wat volgens mij al best veel is, moet je je ps3 6 dagen laten stroom vreten + en dat is erger, kan je geen andere games spelen.
mentor0 zei:Toch net een online race van 20 laps op weetikveel welke trackIn totaal 1 uur en 36 minuten geracet. Daarbij 1x mijn tank volledig leeg en stilgevallen. Gelukkig waren ze nog zo goed om mij efkes tot in de pits te duwen. Uiteindelijk 1st gefinished. 82k credits en 33k xp gekregen.