Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koolcast

Legacy Member
BaRtHoLoMeUs zei:
Cool, ik log daarnet in met Gran Turismo en ik krijg een verjaardagskaart: goed voor 1 auto uit mijn geboortejaar (1984): een Mitsubishi Starion rally wagen (348 pk).
Toch leuke verrassing! :-)

Nice & proficiat.;)

Vandalize_

Legacy Member
en ik heb een X2010 ;o
Das genen auto meer, das echt een raket daaaamn !

Hail Priest!

Legacy Member
Vandalize_ zei:
en ik heb een X2010 ;o
Das genen auto meer, das echt een raket daaaamn !

Eens dat ge met den X2010 hebt gereden lijkt al de rest op een tank :p

schredy

Legacy Member
Bob is bezig aan de 24h du Mans, nog 18u te gaan...

echt wel sjiek in den donker, met een mooi verlichte pitmuur en dat vuurwerk op de achtergrond :love:. alleen spijtig dat de grijze/zwarte zones in het beeld zo korrelig zijn... nog mensen die dat voor hebben, of ligt dat aan mijn tv?

Scooter

Legacy Member
mentor0 zei:
Rechts boven bij je drivers heb je zo'n vakje met een pijltje in dat ofwel naar onder, recht door of naar boven wijst. Wat wilt dat juist zeggen?
Dat is zijn huidige conditie. Ik weet alleen nog niet of het nodig is om een driver die uit vorm is te laten rusten. Iemand die daar het antwoord op kan geven?

humpus

Legacy Member
schredy zei:
alleen spijtig dat de grijze/zwarte zones in het beeld zo korrelig zijn... nog mensen die dat voor hebben, of ligt dat aan mijn tv?
Dat ligt waarschijnlijk aan uw tv. Stel hem eens af met deze guide, puntje 4.

djaxx79

Legacy Member
schredy zei:
Bob is bezig aan de 24h du Mans, nog 18u te gaan...

echt wel sjiek in den donker, met een mooi verlichte pitmuur en dat vuurwerk op de achtergrond :love:. alleen spijtig dat de grijze/zwarte zones in het beeld zo korrelig zijn... nog mensen die dat voor hebben, of ligt dat aan mijn tv?

Vind het eerlijk gezegd echt belachelijk dat je niet kan saven. Dat ze de mensen die het in 1 ruk rijden dan belonen met extra cr en xp e. Welke normale mens heeft daar nu tijd voor?

tb-303

Legacy Member
Sensei_X zei:
Vind het eerlijk gezegd echt belachelijk dat je niet kan saven. Dat ze de mensen die het in 1 ruk rijden dan belonen met extra cr en xp e. Welke normale mens heeft daar nu tijd voor?

Denk dat ie het heeft over de B-spec ;)

issith

Legacy Member
lol is da eigenlijk wel wa gezond voor uwe ps3 om diene 24 uur zo te late werke?

devil

Legacy Member
bij gunk hebben overtlaatst die xbox 109 u aan gestaan , wa zou ps3 da ni kunnen.

djaxx79

Legacy Member
Stel dat je 4 uur per dag rijd, wat volgens mij al best veel is, moet je je ps3 6 dagen laten stroom vreten + en dat is erger, kan je geen andere games spelen.

schredy

Legacy Member
Mijn ps3 is al een ganse week overuren aan het draaien. Constant B-spec grinden met endurance races: overdag races van 2-4h, 's nachts de race van 9h.

Voorlopig nog geen enkel probleem gehad. Draait wel wat warm, maar heeft veel plaats rond zich, dat de warme lucht goed kan circuleren...

Liquid Li0n

Legacy Member
Sensei_X zei:
Stel dat je 4 uur per dag rijd, wat volgens mij al best veel is, moet je je ps3 6 dagen laten stroom vreten + en dat is erger, kan je geen andere games spelen.

precies of dat de meeste nog andere games spelen nu GT5 er is...

ik vind het zelf ook wel een zot idee om mijn PS3 zolang te laten aanstaan ze. Of dat de stroom uitvalt een kwartier voor die 24u race is afgelopen.

Adrei

Legacy Member
issith zei:
lol is da eigenlijk wel wa gezond voor uwe ps3 om diene 24 uur zo te late werke?
Ik denk zelfs gezonder dan elke dag aan uit aan uit te doen, metaal zet uit als het warm is (aan) en krimpt terug in als het afkoelt (uit)

Het is gewoon slecht voor uw rekening ja. ^^

MegaMentor

Legacy Member
Toch net een online race van 20 laps op weetikveel welke track :p In totaal 1 uur en 36 minuten geracet. Daarbij 1x mijn tank volledig leeg en stilgevallen. Gelukkig waren ze nog zo goed om mij efkes tot in de pits te duwen. Uiteindelijk 1st gefinished. 82k credits en 33k xp gekregen.

100%

Legacy Member
Sensei_X zei:
Stel dat je 4 uur per dag rijd, wat volgens mij al best veel is, moet je je ps3 6 dagen laten stroom vreten + en dat is erger, kan je geen andere games spelen.

da's dus een voordeel van meer dan één console te hebben.

djaxx79

Legacy Member
mentor0 zei:
Toch net een online race van 20 laps op weetikveel welke track :p In totaal 1 uur en 36 minuten geracet. Daarbij 1x mijn tank volledig leeg en stilgevallen. Gelukkig waren ze nog zo goed om mij efkes tot in de pits te duwen. Uiteindelijk 1st gefinished. 82k credits en 33k xp gekregen.


Huh, online race? Is er dan meer mogelijk online dan tegen elkaar wat free racen en de season events?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan