Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Staat van uw banden is te zien links beneden eh, zolang ze voldoende blauw zijn zou het nog moeten gaan.

100%

Legacy Member
die nieuwe seasonals zijn echt wel simpel. autoke aanschaffen (lotus had ik al, mooi meegenomen), racebandjes eronder en goud is binnen. een beetje meer uitdaging had wel gemogen.

KlAzOiD

Legacy Member
Op die nascars verslijten ze in het spel vlugger dan bij andere wagens. Vergelijk het met hoe je bspec nascar events op niet ovals moest aanpakken. 60% van race cool down en overige 40% kon je makkelijk inhalen omdat je nog over voldoende grip beschikte in de bochten, dit in tegenstelling met de ai wagens.

R0bbeW

Legacy Member
pfff, die Lotus elise is echt een kutwagen, het Top Gear event lukt nog maar net met 8/4 maar in het seasonal event lukt van geen kanten

MegaMentor

Legacy Member
100% zei:
die nieuwe seasonals zijn echt wel simpel. autoke aanschaffen (lotus had ik al, mooi meegenomen), racebandjes eronder en goud is binnen. een beetje meer uitdaging had wel gemogen.

Die race waar je de C4 WRC voor nodig hebt kost je wel 840.000 credits als je die niet hebt gewonnen met de Loeb challenges :cry:

koolcast

Legacy Member
Kzal hem u binnen een paar dagen giften...Moet hem nog terug krijgen van rsc_boy...;)

sir oinksalot

Legacy Member
R0bbeW zei:
pfff, die Lotus elise is echt een kutwagen, het Top Gear event lukt nog maar net met 8/4 maar in het seasonal event lukt van geen kanten

die heb ik gewonnen met serieuze voorsprong zonder zwaar te moeten tunen

Bosvos

Legacy Member
R0bbeW zei:
pfff, die Lotus elise is echt een kutwagen, het Top Gear event lukt nog maar net met 8/4 maar in het seasonal event lukt van geen kanten

imo ligt dat niet aan die Lotus hoor, ik had heel wat moeilijkheden met dat Top Gear event, maar met die seasonal eigenlijk niet...

Scifo

Legacy Member
Net Indy 500 gedaan, 200 rondes jeez. Fysiek en mentaal ben ik een wrak nu :p

En de XP die je krijgt is ook nutteloos. halverwege Level 29 nu en ik wil naar 30 :/ Wat is de snelste manier om XP te grinden naar level 30?

*Eenmaal ik level 30 ben, is mijn doel bereikt. No way dat ik 9 of 24h races ga zitten rijden...

Delark

Legacy Member
Juist seasonal ding goud met die nascar op de Nürburgring... Niet goed voor mijn hart, geluk dat 't op 3 keer is gelukt.

Gusken

Legacy Member
Zijn die seasonal events simpeler geworden? Direct eens aan beginnen dan se ^^

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Jup ook op de bonusrace 2 die nu nog online staat. de bonus race is is nu afgesloten ;)

voor wie't nog ni gemerkt had, de online occasion dealer is ook licht gewijzigd heb ik de indruk...

Delark

Legacy Member
Bonus race 2 heeft geen limiet meer, alleen het welke auto. En bij Nascar kan je niet echt veel tunen :p Downforce wel goed aanpassen helpt. Easy 1.000.000 credits & xp

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja ge moet echt amper iets tunen ook. die bonus race 2 met de mustang op laguna seca. racing normal gestoken, titanium uitlaat, racefilter en chiptuning en ik win nog met 7 sec voorsprong :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
OMG den escudo sta in men used dealers list! zou'k hem kopen of ni :p 2 miljoen :D ma wa een beest amai. 995pk, bena 1000nm en 800kg :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan