Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ReBirTh

Legacy Member
Ze beschouwen een auto met RM als een ander type auto, vandaar dat die niet geldig is.

seurinck

Legacy Member
heb een vraagje.

als je nu een wagen hebt met 2 tone kleuren.
bv zoals de vw samba rood en zwart.

als je dan een repaint doet.
is die dan in 1 kleur of kunt ge die terug in 2 kleuren doen ?

Gleke

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ja, de AI's nemen ook hun pitstops hoor.

oke .
ik zag er nu juist ook 1tje uit de pits rijden
is het hoe minder brandstof hoe sneller da ge kunt rijden of is dat niet op GT ?

Bosvos

Legacy Member
Over kleur gesproken, ik vind de keuze soms wat beperkt :(
Ik koop net de Ford Focus ST '06 voor die seasonal, kunt ge maar kiezen tussen 3 kleuren...
Ne focus moet verdomme knalgroen zijn!
(of op z'n minst met strepen)

Liquid Li0n

Legacy Member
Bosvos zei:
Over kleur gesproken, ik vind de keuze soms wat beperkt :(
Ik koop net de Ford Focus ST '06 voor die seasonal, kunt ge maar kiezen tussen 3 kleuren...
Ne focus moet verdomme knalgroen zijn!
(of op z'n minst met strepen)

de Focus RS is de knalgroene, de Focus ST ziet ge bijna altijd in het blauw of oranje.

Kijk maar: http://www.google.be/images?hl=nl&r...le&resnum=5&ved=0CEYQsAQwBA&biw=1920&bih=1041

en Focus RS: http://www.google.be/images?um=1&hl...sa=1&q=focus+rs&aq=f&aqi=g5&aql=&oq=&gs_rfai=

Ikkie

Legacy Member
Bosvos zei:
Over kleur gesproken, ik vind de keuze soms wat beperkt :(
Ik koop net de Ford Focus ST '06 voor die seasonal, kunt ge maar kiezen tussen 3 kleuren...
Ne focus moet verdomme knalgroen zijn!
(of op z'n minst met strepen)

Ge kunt hem achteraf verven in de kleuren die je al verworven hebt?
Het jammere is idd dat je niet met 2 kleuren kunt werken, de strepen erin verdwijnen. Ik heb dit ook met mijnen Veyron voorgehad :(

boeffel

Legacy Member
friggelke zei:
HAHAHAHAH zoalig! heb dat ook meegemaakt :cool::woohoo:

daar stond geen restrictie bij he!

en dan ineens met ene van 150 pk willen beginnen (mag niet, ge hebt er ene van 85 nodig)


of iets in dien aard :unsure:

Vandalize_

Legacy Member
Bosvos zei:
damn da's veel :(

Ik zit momenteel aan net geen 2 miljoen en ik ben lvl 20 (A) en lvl 8 (B).
Ik heb hier en daar wel wat nutteloze auto's gekocht, maar die waren nu niet belachelijk duur...
Soit, dan maar wat blijven B-speccen :)

ik ben nu a-spec 24 en b-spec 15
Ik heb nu toch al een paar ferrari's, lambo's audi's
maar op die extreme series verdiende makkelijk 100k cr per 6 minuten ofzo

Bosvos

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
de Focus RS is de knalgroene, de Focus ST ziet ge bijna altijd in het blauw of oranje.

Kijk maar: focus st - Google zoeken

en Focus RS: focus rs - Google zoeken

Ik had het kunnen denken :D
Ik vond ST al niet echt bekend klinken... Het is de RS dus die ik meestal koop in zulke spellen.

Maar toch spijtig van de beperkte opties qua kleuren in het algemeen (een setje racingstripes zou al leuk zijn eigenlijk)

inzane

Legacy Member
v 2 kleuren moet je autos kopen zoals de gt. is met een racelijn je hebt tamelijk veel keuze dan kan je die kleur gebruike ve andere wagen. soms koop ik een auto gewoon vd kleur zelfs al heb ik die auto niet nodig. gistere nog die tvr in die flashy petroleumkleur gekocht :)

issith

Legacy Member
Ik ben begonnen met de dealership op te kopen :)

Acura, Aston Martin, Audi (die LM cars is wel voor wat later(lvl's tekort)), BMW, heb deze al gisteren opgekocht. Gemakkelijk als je maar 1,5 mill nodig hebt.

Een beke like the wind doen en ge verdient 84k per 3 min :)

@inzane; heb ik ook gedaan Lexus LFA gekocht (je moet maar eens gaan zien naar de gigantische keuze van kleuren deze auto heeft) voor lime green :)

Lime green op ne gallardo met aerokit dan lijkt die percies op ne Superleggera (zoals den deze :http://www.youtube.com/watch?v=VWJQt3doBXA)

Vandalize_

Legacy Member
Hoe doen jullie eigelijk die seasonal event met die toyota prius ?
da ding haalt me moeite 160 per uur, en rijd moeilijk met 80 per uur door nen bocht =/ ?

Bosvos

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Hoe doen jullie eigelijk die seasonal event met die toyota prius ?
da ding haalt me moeite 160 per uur, en rijd moeilijk met 80 per uur door nen bocht =/ ?

Betere banden en een beetje basic BHP tuning.
Ik vond 'm nog vrij vlot door de bocht gaan, wel zorgen dat ge uw gas doseert en niet teveel gas loslaat, want dan zijt ge al uw snelheid kwijt.

Maar het is wel een feit dat de Prius een slome container is.

seurinck

Legacy Member
ach dan ga ik hem niet opnieuwspuiten als em toch in 1 kleur zal zijn dan.

Liquid Li0n

Legacy Member
inzane zei:
v 2 kleuren moet je autos kopen zoals de gt. is met een racelijn je hebt tamelijk veel keuze dan kan je die kleur gebruike ve andere wagen. soms koop ik een auto gewoon vd kleur zelfs al heb ik die auto niet nodig. gistere nog die tvr in die flashy petroleumkleur gekocht :)

maar je kan die kleur toch niet blijven gebruiken. of wel?

Want ik had 3x WR Blue Mica lakken (die typische Impreza WRX STi kleur) en kocht dan gewoon de oude Impreza's en verandere de kleur ervan maar er staat een cijfertje bij en er stond dat ik nog maar 1x die lakkleur kon gebruiken...dus nu wacht ik gewoon op een Impreza die ik nog wil om dat lakaccessoire niet te verliezen.

issith

Legacy Member
Klein vraagske over de Used Car Dealer.

Als ge nen auto koopt van den UCD verdwijnt die dan uit die lijst ? of wordt de lijst continue aangevuld en kan je alle auto's in de UCD oneindig vaak kopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan