devil
Legacy Member
Ik vind het wel eens Leuk om al die coole en mooie fotos te zien die jullie maken in GT5.
Ik heb er zelf nog geen gemaakt maar dat komt nog wel.
Dus ik zou zeggen post dus hier je mooiste zelf gemaakte fotos van GT5 :applause:
hoe:
belangrijk:
.
Ik heb er zelf nog geen gemaakt maar dat komt nog wel.
Dus ik zou zeggen post dus hier je mooiste zelf gemaakte fotos van GT5 :applause:
hoe:
- exporten naar XMB -> kopiëren naar USB-stick
- op PC uploaden naar imgur.com, tinypic.com, abload.de; geen Imageshack
- op PC uploaden naar imgur.com, tinypic.com, abload.de; geen Imageshack
belangrijk:
- geen foto's posten breder dan 1280 pixels
- vermeld liefst ook het merk en model van de auto('s) op de foto, niet iedereen kent immers alle auto's uit de game
- vermeld liefst ook het merk en model van de auto('s) op de foto, niet iedereen kent immers alle auto's uit de game
.


