waffel
Legacy Member
cyclops jelle zei:die van gifting vind ik niet zo, maar een aparte sectie voor dit gedeelte vind ik geweldig![]()
Okej. 't is gewoon dat ik nogal van het principe ben als de ene het niet mag, mag de andere het ook niet. Maar soit, you guys have fun


Naam?
)