Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Svartálfar zei:
Liquid Li0n zei:ge moet volgende keer de tags gebruiken, dan hoeven we niet extra te klikken.
[/QUOTE]
Et zijn grote pics, als ik die in img-tags had gezet zou het forum vervormd worden :)
Svartálfar zei:Et zijn grote pics, als ik die in img-tags had gezet zou het forum vervormd worden![]()
zoals de 3e in gold zijne post hierboven bvbMoloch zei:afbeelding worden auto-resizedzoals de 3e in gold zijne post hierboven bvb

Whizzer zei:Hier ook maar effe posten dan:
plehiers zei:eerste foto van die Lambo vind ik wel zalig
