Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinhoSantos

Legacy Member
Wow, precies wel ne goeikope site, die shopto.net, nu de pond zo laag staat :)

dadash

Legacy Member
boozeke zei:
denket ni hoor,28 pond incl verzending.


Ik heb besteld bij TheHut en koste me 28.93€ +1.15€ verzending. Bij ShopTo is het 29.99€ + 2.5€ verzending.

28£ is duurder dan 30€.

puni

Legacy Member
Ik ga gewoon wachten op een patch, want om de een of andere reden smost mijn club weer met de kansen dat het geen naam heeft, terwijl elke tegenstander ridicuul efficiënt is.

d0zer

Legacy Member
Ik speel momenteel met Standard en alles verloopt goed. Sta momenteel 1st na 5 speeldagen. Kheb ook geprobeerd om Shikabala binnen te halen maar het lukte niet :(.

Matey

Legacy Member
Lijkt mij dus zeer realistisch, met Shikabala ;-).
Waar heb je 't gehaald? 'K zou 't natuurlijk ook graag asap binnenhalen, ik wacht dan misschien best tot het in de winkel ligt... .

gilly

Legacy Member
puni zei:
Ik ga gewoon wachten op een patch, want om de een of andere reden smost mijn club weer met de kansen dat het geen naam heeft, terwijl elke tegenstander ridicuul efficiënt is.

ik win bijna alles..
ge moet gwn effe zoeken naar een goeie tacktiek ;)

puni

Legacy Member
Ik zou denken dat het de goeie tactiek is als ik elke wedstrijd een karrenvracht aan kansen creëer. Suarez trapt er gewoon alles naast. :p

Ik was gewoon wat gefrustreerd na die tegenvallers gisteren. CL-voetbal met een Belgische club is trouwens echt wel aartsmoeilijk. 1-6 op mijn bek thuis tegen Arsenal, 2-1 verloren tegen Lyon (dat met tien man voetbalde), idem tegen Rubin Kazan (ook met tien man). Echt pompen soms. :)

gilly

Legacy Member
puni zei:
Ik zou denken dat het de goeie tactiek is als ik elke wedstrijd een karrenvracht aan kansen creëer. Suarez trapt er gewoon alles naast. :p

Ik was gewoon wat gefrustreerd na die tegenvallers gisteren. CL-voetbal met een Belgische club is trouwens echt wel aartsmoeilijk. 1-6 op mijn bek thuis tegen Arsenal, 2-1 verloren tegen Lyon (dat met tien man voetbalde), idem tegen Rubin Kazan (ook met tien man). Echt pompen soms. :)

moet ik u mijnen tacktiek is doorsturen? :)

di cabrio

Legacy Member
gilly zei:
moet ik u mijnen tacktiek is doorsturen? :)

mag naar mij ;-)

speel al jaren dezelfde maar eerste seizoen is altijd mijn slechtste... Deze keer valt het wel mee...


grtjs

Menthal Kip'tje

Legacy Member
upload em dan maar voor de whole wide world :D Altijd handig om andere goede tactieken te zien.

Spel ook binnen, vriendin bracht hem mee van het shoppen in Luik :D

Cin

Legacy Member
Heb het eens één seizoen laten simuleren:

Kampioen: Anderlecht
2e plaats: Standard
Beker: AA Gent
Degradatie: Charleroi & Club Brugge O.o

Springfield

Legacy Member
realistisch toch? ale kluptjen is toch een degradatie ploeg :p

puni

Legacy Member
Tis waar. Hier is Club na een aantal maanden al aan een nieuwe voorzitter toe. Nuja, nieuw, tis opnieuw Michel D'hooghe geworden. :')

En financieel is het met Anderlecht nog moeilijker spelen dan anders, zit nu al met een put van vier miljoen euro.. (eind januari, groepsfase CL gehaald)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan