Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VinhoSantos zei:Wow, precies wel ne goeikope site, die shopto.net, nu de pond zo laag staat![]()
Stenno! zei:NL Pack werkt hier nog niet naar behoren.. jammer
denket ni hoor,28 pond incl verzending.dadash zei:TheHut is nog een dikke 2€ goedkoper.
boozeke zei:denket ni hoor,28 pond incl verzending.
puni zei:Ik ga gewoon wachten op een patch, want om de een of andere reden smost mijn club weer met de kansen dat het geen naam heeft, terwijl elke tegenstander ridicuul efficiënt is.



puni zei:Ik zou denken dat het de goeie tactiek is als ik elke wedstrijd een karrenvracht aan kansen creëer. Suarez trapt er gewoon alles naast.
Ik was gewoon wat gefrustreerd na die tegenvallers gisteren. CL-voetbal met een Belgische club is trouwens echt wel aartsmoeilijk. 1-6 op mijn bek thuis tegen Arsenal, 2-1 verloren tegen Lyon (dat met tien man voetbalde), idem tegen Rubin Kazan (ook met tien man). Echt pompen soms.![]()

gilly zei:moet ik u mijnen tacktiek is doorsturen?![]()
gilly zei:moet ik u mijnen tacktiek is doorsturen?![]()
