Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dadash

Legacy Member
lmao

Hopelijk kunnen ze dat nog gladstrijken anders wordt dat weer zo'n feature die iedereen een keer doet om dan in het vervolgd door zijn assistent te laten doen zoals persconferenties.

Vedeco

Legacy Member
Demo heb ik nooit gespeeld eigenlijk...als er in de 11.0.1 versie al een pak bugs zullen zitten, wat is dat dan niet met de demo :p

puni

Legacy Member
Ik ga hem nu afhalen, zal morgen mijn bevindingen ook eens uit de doeken doen. :)

EDIT: Net rap een wedstrijdje afgehaspeld, en de 3D engine ziet er echt stukken beter uit.

Freddy_reloaded

Legacy Member
Iemand een idee hoe ik de resolutie van het spel apart van de resolutie van de 3D engine kan regelen? Mijn groot scherm op hoge resolutie is echt onleesbaar. En de match-engine op lage resolutie is echt gruwelijk lelijk :p Dus idealiter zou ik de match op hoge resolutie willen spelen en het spel (de menus etc. op lage resolutie) iemand een idee? (a)

puni

Legacy Member
Denk niet dat het mogelijk is de twee op aparte settings te zetten. :)

realNGC

Legacy Member
Mijn bedenkingen nadat ik ongeveer 2 uur de demo heb uitgetest:

+ Kleine toevoegingen zoals makelaars en beter scoutbeleid, maakt het nog realistischer
+ Gesprekken met spelers en trainers zijn leuk
+ Trainingsfunctie is fel verbeterd
- Geluid is er niet op vooruit gegaan...
- Niet veel veranderd qua vormgeving en opbouw naar een match

De developers hebben hun werk weer goed gedaan en ik kijk al uit naar 5 november!

dadash

Legacy Member
Dat het maar vlug 5 november is. FM is toch elk jaar een spel waar ik hard naar uit kijk.

miekju

Legacy Member
Als de foutjes uit de ME kunnen gehaald worden dan gaat dit een super spel worden. De makelaars vragen echt enorm veel geld bij transfers, hierdoor zijn topaankop moeilijker te realiseren. Stukken realistischer dus.

Jersy

Legacy Member
vind de demo echt wel een topper
herhalingen als je doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel
managers die spelers aanbieden (heb zo al een pareltje ontdekt, kan beter worden als messie :love:)
interface vind ik echt proper

dus deze is insta buy :)

Exorikos

Legacy Member
Is de 3D engine al beter te draaien dan de vorige? De vorige was belachelijk zwaar zodat mijn pc hem niet kon draaien ondanks de niet geweldige graphics of uitgebreid scala aan acties.

Carus

Legacy Member
Dat zou ik niet weten, heb daar nog nooit problemen mee gehad.

Maar bon, nu dat we allemaal toch overtuigd zijn om het spel te kopen, al iemand die weet waar hij dat zal doen?

Vedeco

Legacy Member
Dreamland of Bart Smit, goedkoper in België wordt moeilijk
En ik weiger de demo te spelen :p Ik laat het wel op mij afkomen ^^

Mattehh

Legacy Member
Exorikos zei:
Is de 3D engine al beter te draaien dan de vorige? De vorige was belachelijk zwaar zodat mijn pc hem niet kon draaien ondanks de niet geweldige graphics of uitgebreid scala aan acties.

Of het beter te draaien is weet ik niet, weet wel dat hij er grafisch beter uitziet, dus dit is misschien slecht nieuws voor je.

Vedeco

Legacy Member
Mattehh zei:
Of het beter te draaien is weet ik niet, weet wel dat hij er grafisch beter uitziet, dus dit is misschien slecht nieuws voor je.

Niet als ze de engine geoptimaliseerd hebben door ze niet zo onnodig zwaar te maken (wat echt wel het geval was in FM 2010)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan