Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

miekju

Legacy Member
Twee weken geleden besteld bij GM. Nog 6 dagen... Can't wait :D

LLM ftw.

dadash

Legacy Member
Ik heb het online besteld (The Hut 30,08€). Ben nu toch nog bezig met Mass Effect uit te spelen en op 9 nov komt als CoD BO uit ga dat dus eerst spelen dan kan ik me daarna volledig op FM smijten.

Energised

Legacy Member
idd, kzou het ook ni proberen te zoeken voor de release datum ze

Timmie

Legacy Member
Ik begrijp dat jullie over FM2011 willen discussiëren, maar officieel kan niemand hier al in het bezit zijn van het schijfje. Dus laten we even wachten met hier te praten over allerlei taalpakketten tot het spel officieel uit is.

Carus

Legacy Member
Zie net dat m'n berichten verwijderd zijn.
Beste moderator: we zijn hier bezig over een taalbestand. Een taalbestand is absoluut niet persé over een illegale versie, er zijn heel veel gamers uit andere landen die liever in hun moedertaal spelen. Binnen enkele dagen zal dan ook op het SI forum deze taalbestanden zichtbaar zijn, dus dit heeft niets te maken met illegale versies.

EDIT: In Rusland is het spel wel al uit, dus in principe wel.

Timmie

Legacy Member
In principe kan veel, maar als je een beetje eerlijk bent voor jezelf weet je dat ik dit niet kan toelaten. Dit taalpakket heeft juist alles te maken met de warezversie, want als je je spel in België zou kopen is Nederlands als taal standaard beschikbaar. Je kunt het dus nergens anders vandaan hebben dan van het i-net.

mX.

Legacy Member
Maar stel nu dat ik net terugben van een weekendje Moskou, daar FM heb gekocht, en dan nu besef dat het enkel in het Russisch is, dan wil ik toch wel een taalbestand zeker! :D
Haha nee ik zwijg er ook nog wel over ^^ Kga het spel toch waarschijnlijk kopen volgende week, kwestie van met vrienden online te kunnen spelen =)

Quiller

Legacy Member
Laat het nu net zijn dat een kameraad van mij (letterlijk :-)) net terug is van verlof en het origineel voor mij meegebracht heeft... lucky me... Alleen het boekje kan ik niet lezen :p

Didierke10

Legacy Member
Heb het echt gevonden op kapaza. Het ging mij verzonden worden als het uit is.

mX.

Legacy Member
Drinkt u een fles wodka gans leeg, ge zult dan da boekske wel kunne leze :p

Quiller

Legacy Member
Haha... hij had er een fles wodca bijgegeven... kortom kan het proberen maar denk dat het niet gaat helpen (aan de andere kant gaat het mij wel aan verpleegsters en een ziekenhuisbed helpen!!!)

Minat

Legacy Member
Release is inderdaad op 5/11/2010 :) Op meerdere release website is die echter al te verkrijgen :unsure:

jedisparkle

Legacy Member
staat toch al in het boekske van de carrefour voor 39.95 euro

kenny0225

Legacy Member
Heeft iemand al gekeken of het al verkrijgbaar is in Dreamland of FRS?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan