MrBrightside
Legacy Member
Jersy zei:vind de demo echt wel een topper
herhalingen als je doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel
managers die spelers aanbieden (heb zo al een pareltje ontdekt, kan beter worden als messie)
interface vind ik echt proper
dus deze is insta buy![]()
Wie mag dat dan wel zijn?
)

