Archief - Football Manager 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrBrightside

Legacy Member
Jersy zei:
vind de demo echt wel een topper
herhalingen als je doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel
managers die spelers aanbieden (heb zo al een pareltje ontdekt, kan beter worden als messie :love:)
interface vind ik echt proper

dus deze is insta buy :)

Wie mag dat dan wel zijn?

Trebby

Legacy Member
Draait hier vlot (C2D @ 3.6) maar ben het spel al na 2 dagen beu. Alez de demo althans.. Dus ik heb mijn pre-order bij The Hut gecancelled.

mX.

Legacy Member
Nja ze maken de demo ook niet echt superaantrekkelijk he, een minuscule database bij je carriere, waardoor je later toch waarschijnlijk niet met die savegame verdergaat ^^

Vedeco

Legacy Member
Trebby zei:
Draait hier vlot (C2D @ 3.6) maar ben het spel al na 2 dagen beu. Alez de demo althans.. Dus ik heb mijn pre-order bij The Hut gecancelled.

Heiligschennis :p

puni

Legacy Member
De demo kan mij ook niet zo boeien, maar das altijd zo. Ik speel ofwel met RSCA, ofwel met een of andere voetbaldwerg, en die zitten beide niet in de demo. Om maar te zwijgen van het feit dat ge met een miniscule database zit en gelimiteerd zijt tot een seizoen. :)

Magikdekay

Legacy Member
Demo is nooit moeite, fm draait om zijn mega database en lange speelbaarheid...

Dan zwijg ik nog maar over de extra's als skins, facepacks, etc...

Voor echte voetbalfans echt een must have !! :love:

Frisbijerre

Legacy Member
Demo ziet er goed uit al irriteert het me wel dat er weeral overdreven veel blessures vallen.(precies of ze die bug er opzettelijk insteken ofzo want vorig jaar was het ook van dat)

RonnoR

Legacy Member
idd bij mij ook, na een stuk of 10 games 8 geblesseerden ofzo. En bijna allemaal een paar maanden out.
Heb op man utd forum gezien dat er veel man dat daar ook had

Freddy_reloaded

Legacy Member
Demo is lekker :) Maar kan me er toch niet echt aanzetten als je weet dat je met je savegames toch niets meer doet. Je doet gewoon de moeite niet om een perfecte tactiek voor je team uit te dokteren. Allez ik dan toch niet :p

Energised

Legacy Member
mja van de bugs, dat is algemeen bekend & het zal ook snel gepatched gaan worden

in football manager live (speel ik ook :p) zijn wij allemaal de testers geweest voor de match engine van FM11, en daar vielen ook superveel blessures in.. dus geef het eventjes.

iemand trouwens al 'n stadion gekregen?

ik krijg enkel een stadion gekocht (met man city & milan) maar nog geen succes gehad als ik vroeg naar een volledig nieuw stadion..

mja :) demo boeit me ook nooit, gewoon 'n beetje kloten met 'n editor & thats it.. als het echte spel uitkomt begint de fun pas ^^

nili007

Legacy Member
weet er soms iemand als hij al in de carefour ligt? zoals het in de folder stond?

Carus

Legacy Member
Ik vind die demo altijd maar niets, terwijl ik de volledige dan weer geweldig vind en het ook dit jaar misschien wel m'n meest gespeelde game was in het totaal.

Zonnestraal

Legacy Member
Vraagje,

Als ik dat spel koop op amazon.co.uk, kan ik dan de nederlandse taal kiezen voor het spel bij installatie ?

Vedeco

Legacy Member
Zonnestraal zei:
Vraagje,

Als ik dat spel koop op amazon.co.uk, kan ik dan de nederlandse taal kiezen voor het spel bij installatie ?

Geen idee maar die language packs kunnen toch ook worden gedownload, niet?

Mixhell

Legacy Member
In de folder van Carrefour en Game Mania staat het al te koop. Iets te vroeg imo :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan